Из Европа на промо цени - 2-ра част

  • 26 809
  • 247
# 75
Не  Laughing...исках да кажа, че дори да отидеш до Пловдив (от София си е около час и половина - нищо работа) пак е добре.
Лана, моля те - идваш от темата за Ф1. Какъв час и половина Сф-Пд??!!! Ако е табела до табела са 40-50 мин, ако пък е от Люлин 99 до Тракия в 18ч. са си направо 3-3.5 ч.!  Peace
Виж целия пост
# 76
E средното аритметично не е ли около час и половина...обикновено не ходя до Пловдив с пилот от Ф1  Joy
Виж целия пост
# 77
Е крайно време е да си намериш пилот!  Laughing Не знам за средно аритметичното - аз Пловдив го подминавам по магистралата, щото вътре е станало почти като Варна - ужасно движение, пълно с джигити и малоумници!
Виж целия пост
# 78
Е крайно време е да си намериш пилот!  Laughing Не знам за средно аритметичното - аз Пловдив го подминавам по магистралата, щото вътре е станало почти като Варна - ужасно движение, пълно с джигити и малоумници!
Нали? И аз така си мисля...ама едва ли ще ми трябва да ползвам Ryan тогава  Joy
Има ли място, което да не е пълно с джигити и малоумници по пътищата?

А при Раян еър каква е политиката за багаж?
Виж целия пост
# 79
Ами каква  10 кг за ръчен и 20 кг за чекиран . За чекирания таксата е 15 евро.
Имат такса 5 евро за уеб чекиране освен за промоционалните оферти.
Ryan oще преди година минаха изцяло на web -check in.

Zozinia , едва ли ще летят до дестинации до които сега не се лети , защото почти всички вървежни дестинации дето генерират пътникопоток вече са покрити. Изключение прави Германия , но там Ryan не са силни.
Мислиш ли че ще се пълнят полетите примерно Пловдив -Стокхолм (Скавста) или да кажем Пловдив - Бристол ?
Виж целия пост
# 80
Ами каква  10 кг за ръчен и 20 кг за чекиран . За чекирания таксата е 15 евро.
Имат такса 5 евро за уеб чекиране освен за промоционалните оферти.
Ryan oще преди година минаха изцяло на web -check in.

Аз знам че ако не си принтираш бордната карта сам, се плаща 40евро за това на гишето  Crazy
Виж целия пост
# 81
Taка е , затова написах че   Ryan oще преди година минаха изцяло към web -check in.
Имат чекиране на летище срещу 40 евро за съвсем неориентираните си клиенти. Това обаче също ще е известен проблем в България , защото сме малко изостанали технологично.
От тази година въвеждат ново правило според което само за най-натоварените месеци юли и август таксата за чекиран багаж  щe е 20 евро.

Аз лично избягвам Ryan винаги когато имам алтернатива на разумна цена.
Примерно ако с Ryan ми е  10 евро , а с easyjet 25 eвро избирам вторите.
Ryan са си измекяри  макар те да определят правилата в НТА бизнеса.  Примерно Wizz копират почти едно към едно от тях с изключение на ценовата политика.
За мен най-качествената НТА е easyJet.




Виж целия пост
# 82
И аз ги избягам, никога не съм летила с тях  Stop  Сега обмислят такса за ползването на тоалетната на борда. Явно някой от шефовете е летувал на българското черноморие  Laughing
Виж целия пост
# 83
Toва за тоалетните се коментира отдавна , но никой не знае със сигурност дали  беше шега или сериозно намерение на въздесъщия CEO Майкъл О'Лиъри . Той обича да скандализира , защото както знаеш няма лоша реклама. Важното е да се говори за теб.
По-нова идея е въвеждането на места за правостоящи и дори са възложили проучване на  Бойнг за разработка на такъв салон. Правите ще се задържат в определени ръкохватки по подобие на тези при скоростните влакчета и цената за тях ще е около 50 % по-ниска. Целта разбира се е да се побират повече пътници в салона.

Аз съм летяла с тях повече от десет пъти , но освен наистина фантастичните  цени при промоциите  друго не намирам.
Затова при полети за които цената не е драстично по-висока винаги предпочитам Изиджет.

Друга особеност на Ryan е че за разлика от повечето лоу кост където най-изгодните цени са между 3-6 месеца преди полета -  при Ryan най-изгодните оферти на промоция ( тия дето са все по за 1 , 2 , 5 , 8 , маскимум 10 паунда  Simple Smile)  са почти винаги за след месец-два-три.
Това е добре ако не планирате отдалеч и не сте обвързан с работодател. Когато си господар на времето си винаги може да намериш оферти за  жълти стотинки.
Виж целия пост
# 84
По-нова идея е въвеждането на места за правостоящи и дори са възложили проучване на  Бойнг за разработка на такъв салон. Правите ще се задържат в определени ръкохватки по подобие на тези при скоростните влакчета и цената за тях ще е около 50 % по-ниска. Целта разбира се е да се побират повече пътници в салона.

 
Shocked Направо ме разби!
Аз досега не съм летяла с тях, но тази година ще ми се наложи!
Виж целия пост
# 85
Нововъведението с правостоящите на борда направо ме хвърли в потрес Crazy Нещо CEO-то им май има нужда от специализирана помощ Mr. Green

Иначе за протокола - и на мен Easyjet са ми любимци от нискотарифните, но аз имам опит само с Wizzair, загиналите геройски SkyEurope и Easyjet, съответно. За Ryan Air чета нещо предимно лоши отзиви...
Виж целия пост
# 86
E не са чак толкова лоши , но на фона на другите се усеща малко.
При Wizz например пък не харесвам ,  че хигиената е на доста ниско ниво.  На по-стария им български самолет сигурно всяка втора седалка е със залепнала дъвка отдолу и разкъсани джобове на облегалката ,
Разбира се пътниците правят тези магарии , но все пак авиокомпанията трябва да се грижи и за подръжката на такива елементрани неща.

Това за правосточщите го четох , като най-сериозна информация в бордното списание на Ryan  ( броя от октомври 2009 ,  защото мисля тогава пътувах последно с тях)
Както и да е сигурна съм , че и за в бъдеще ще летя с ирландците , но водеща е цената.
Не са по-различни от Wizz , но пък имат цени без конкуренция.
Предимството на Изиджет  е че почти навсякъде кацат на първостепенни летища , а Ryan и Wizz залагат на по-отдалечени , което често обезмисля разликата в цените.


О'Лиъри го мразят в цялата индустрия , защото е страшно арогантен  , а наистина много мислят че не е с всичкия си . Месеци преди фалита мисля на SkyEurope  пребоядисха няколко от машините с надпис Bye Bye Sky Europe . Супер подъл тип:  Laughing
Факт е обаче  , че е превърнал една треторязрядна авиокомпания в един от най-големите авиопревозвачи в Европа и в най-големия лоу-кост в света.
Виж целия пост
# 87
Потресох се - за правостоящите и за такса тоалетна (ако не е шега, разбира се).
И к'ви са тия огромни такси багаж...егати, аз мислех, че Wizz се направиха на измекяри, ама поне 32 кг ти дават за 15 евро.
Хм, май не ми се струват привлекателни вече  Crossing Arms..ама нищо де, ако решат да идват, ако това свали цените - добре дошло е!
Виж целия пост
# 88
Факт е обаче, че е превърнал една треторязрядна авиокомпания в един от най-големите авиопревозвачи в Европа и в най-големия лоу-кост в света.

Има си хас Wink При подобен агресивен маркетинг Mr. Green

За Wizzair и хигиената - явно съм имала късмет и досега съм попадала все на прилично изглеждащи салони Wink На мен обаче EasyJet са ми фаворит основно заради пилотажа, не мога да правя заключения от малък брой полети с тях, но поне при скромният ми опит с тях излитането и кацането бяха удоволствие дори и при лошото английско време Wink
Виж целия пост
# 89
Потресох се - за правостоящите и за такса тоалетна (ако не е шега, разбира се).

Не е шега, обсъждаха го преди време, получиха само отрицателни коментари/възмутение, но преди няколко дни реактивираха плановете си.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия