Не пазарувайте от Малечко!!!ГАРАНЦИЯТА НЕ ВАЖИ

  • 10 340
  • 50
# 30
В Пигис Хаус положението е същото... И двете ни колички (Пег Перего) са купувани оттам, производителят (вносителят) дават 6 месеца гаранция, а в гаранционната карта, която ти издават от магазина, пише 2 години.
На едната количка ни се счупи спирачката - както уж беше в гаранция, така се оказа, че не е, защото са минали 6-те месеца. Платих за ремонта, разбира се.

Извинявам се предварително, че отклонявам темата ама ми кипна като прочетох за пигис хаус.На 01.06 там ме обра една циганка ,взе ми пари който не се изкарват за един ден и личната карта.Пари да ми дават там крака ми няма да стъпи.Вярно ,че има много джипчийки в София,но мисля, че в тези магазини трябва да се внимава какви хора се пускат.
По темата не мога да се оплача ,защото не ми се е чупило нищо,за щастие!
Виж целия пост
# 31
Според закона за защита на потребителя:
Чл.115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел (има се предвид раздела от закона уреждаш гаранциите),  в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.
Всякакъв друг срок на гаранцията си е чиста измама. Като в тези две години, гаранцията се покрива от търговеца, т.е. ако нещо се повреди или счупи, стоката се носи при него, а не в някакви сервизи, написани някъде си.
Виж целия пост
# 32
това не е пълно
търговеца има право да сключи договор със сервиз, който да обслужва гаранционно и извън гаранционно стоката, а анди го е написал - след 6 тия месец клиента доказва, че е експлоатирал стоката правилно - става с експертиза, която клиента заплаща.
Виж целия пост
# 33
това не е пълно
търговеца има право да сключи договор със сервиз, който да обслужва гаранционно и извън гаранционно стоката, а анди го е написал - след 6 тия месец клиента доказва, че е експлоатирал стоката правилно - става с експертиза, която клиента заплаща.
Искам това да ми го покажеш къде го пише? Защото няма такова нещо в закона.

Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.

Ето това е членът за 6 месеца, но той означава съвсем друго, никъде не пише, че клиентът трябва да доказва каквото и да е било, още повече срещу заплащане.
Търговецът може да сключи договор за гаранционно обслужване, но трябва той да осъществи приема на стоката и да осигури доставянето и до сервиза, а след това клиентът си я получава пак от него. А не да те праща в сервиза, да си носиш стоката.
Виж целия пост
# 34
това не е пълно
търговеца има право да сключи договор със сервиз, който да обслужва гаранционно и извън гаранционно стоката, а анди го е написал - след 6 тия месец клиента доказва, че е експлоатирал стоката правилно - става с експертиза, която клиента заплаща.
Искам това да ми го покажеш къде го пише? Защото няма такова нещо в закона.

има подзаконови наредби. не всичко е написано само в законите. има и правилници за приложението на закона също така.




Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.

Ето това е членът за 6 месеца, но той означава съвсем друго, никъде не пише, че клиентът трябва да доказва каквото и да е било, още повече срещу заплащане.
Търговецът може да сключи договор за гаранционно обслужване, но трябва той да осъществи приема на стоката и да осигури доставянето и до сервиза, а след това клиентът си я получава пак от него. А не да те праща в сервиза, да си носиш стоката.
Виж целия пост
# 35
Днес се рових из Нета и открих, че вече вносителите на Пег Перего за БГ, осигуряват 1 година гаранция за евентуален фабричен дефект - каквото и да означава това. Доскоро гаранцията им беше 6 (шест) месеца. И това е напредък ooooh!..., макар, че за моите 2 техни колички да не важи, здраве да е!
Ето къде го прочетох: http://www.vitodesimone.com/content/view/2/3/
Виж целия пост
# 36
Andy166, не си се оправил(а) много си с цитирането. Все пак можеш да цитираш въпросните подзакони и правилници, които да подкрепят подобно изказване.
Виж целия пост
# 37
Здравейте,преди 3 седмици получихме отговор от КЗП, и естествено  отрицателен.Така го бяха засукали,че може би ще трябва адвокат и  речник за чужди думи за да разберем основанието за отказа.Явно господин Вълканов(мисля,че беше) добре си е опекъл работите.Поредната излъгация от уж органите в България ,или те дори да имат желание ,са им вързани ръцете.Гаранционите карти се изготвят с 2-3 опитни адвокати, така ,че клиената да се оправя сам.Има и фирми ,които държат на реномето си и не биха позволили подобни случки,но този магазин ,не е от тях.Аз когато ходих да избирам количка и куп други неща в 9 месец, не съм за помисляла да чета гаранцията,просто не съм мислила ,че  след като ти казват 2 години може да има някаква уловка,но....явно копувача трябва да внимава повече и да не се доверявя на  продавачите.В България дори за пакетче бобони трябва да сме внимателни ,какво остава за по- сериозни покупки.Скоро разбрах,че и друга фирми вкарва марките които се предлагат от Малечко>Дано да няма повече излъгани,защото аз се чувствам такава.
Виж целия пост
# 38
Дано да няма повече излъгани,защото аз се чувствам такава.
И аз се чувствам така, но за пореден път всичко е за наша сметка ooooh!.
Виж целия пост
# 39
коя друга фирма ?
Там колко е гаранцията ?
Виж целия пост
# 40
Мисля че и "Еко бебе" са вносители на Peg Perego. Аз лично съм доволна от тях защото, когато ми се повреди количката в края на гаранцията, която беше една година за летен модел на cam ми я отремонтираха без проблем и даже ми профилактираха колелата. Съжалявам, че при теб се е получило така. Истината, е че трябва да формираме по-висока потребителска култура.
Виж целия пост
# 41
Мисля че и "Еко бебе" са вносители на Peg Perego. Аз лично съм доволна от тях защото, когато ми се повреди количката в края на гаранцията, която беше една година за летен модел на cam ми я отремонтираха без проблем и даже ми профилактираха колелата. Съжалявам, че при теб се е получило така. Истината, е че трябва да формираме по-висока потребителска култура.

Доколкото знам Малечко не са вносителите нито на Пег Перего, нито на КАМ  Thinking
Те внасят други марки. Ще е хубаво да си имат конкуренция и дано другите да са по-читави вносители. Скоро си търсих едно нещо на Нео Нато и ми казаха, че не го внасяли точно това  ooooh!
Аман от вносители дето внасят само 5% от каталога на фирмите  Tired И на всичкото отгоре не искат въобще да ес занимават с поръчка на нещо извън тези 5%  Tired
Виж целия пост
# 42
ами
доколкото знам НеоНато и CAM са доста свързани ... та чак едни и същи неща, така че погледни CAM може и да го имат това нещо
Виж целия пост
# 43
ами
доколкото знам НеоНато и CAM са доста свързани ... та чак едни и същи неща, така че погледни CAM може и да го имат това нещо

Знам, че са едно и също  Wink
Но десена на НеоНато ми хареса повече от този на КАМ. За това исках НеоНато  Peace
Виж целия пост
# 44
Знам, че са едно и също  Wink
Но десена на НеоНато ми хареса повече от този на КАМ. За това исках НеоНато  Peace
Цвят кола не кара Wink.
Но наистина е супердразнещо, когато липсва дадената разцветка или артикул, защото не се внася от разни главуни-вносители Tired.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия