Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са практиките на магазина 'Малечко' относно гаранциите?
Какви са практиките на магазина 'Пигис Хаус' относно гаранциите?
Какво е важно за гаранцията на продуктите в България?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са практиките на магазина 'Малечко' относно гаранциите?
-
Какви са практиките на магазина 'Пигис Хаус' относно гаранциите?
-
Какво е важно за гаранцията на продуктите в България?
В България, съгласно закона за защита на потребителя, гаранцията на продуктите е 2 години. В този период търговецът трябва да докаже, че стоката не е дефектна. След шестия месец от покупката, клиентът трябва да докаже, че е експлоатирал стоката правилно. Гаранцията се покрива от търговеца, който може да сключи договор за гаранционно обслужване със сервиз, но той трябва да осигури приема на стоката и доставянето и до сервиза, а след това клиентът си я получава пак от него.
-
Какво е практиката на магазините относно гаранциите в България?
-
Какви са правата на потребителите в случай на нарушение на гаранцията?