Избор на кола- полезни съвети.

  • 3 206
  • 56
# 30
Ами аз страшно се запалих от вчера за Смарт.
Това е май единствената кола от малък клас, която на старо за парите си ми харесва като визия.
Поло ги харесвам в по-късната модификация с кръглите фарове, но са много по-скъпи.
А ми трябва кола-мъник, на която да не треперя.
Относно законите и правилниците - не е нищо ново противоречието.
Виж целия пост
# 31
Ммм, запис. Че след държавните, книжка ще трябва да изкарвам и вече се обсъжда каква да е бъдещата ми количка.
И аз мъничка искам. Обаче не знам коя от всичките мънички Laughing Но знам, че искам 4 врати Crossing Arms
Виж целия пост
# 32
Ако някой все пак иска нова малка кола, в момента има много добри оферти в рамките на 15-18 000 лв:

http://www.toyota.bg/Images/Aygo_tcm419-475307.pdf
http://www.suzuki.bg/pdfs/pdf3_splash.11.pdf
http://www.suzuki.bg/pdfs/pdf3_alto.12.pdf
Виж целия пост
# 33
Да, последно като че ли на Алто съм се навила Laughing Но до септември-октомври кой знае колко други неща ще ми минат през главата. Sunglasses
Виж целия пост
# 34
аз не знам, дали на кола 2-ра употреба може да се предвиди, колко харчи и това да е точно.
Най-точното е, когато си я купиш, да си я засечеш.
Другото са ала-бала приказки на продаващия я...
Дупница и Горубляне.
Виж целия пост
# 35
Дете на предна седалка - никога, няма да припомням името на седалката. Но съгласно правилника за прилагане ЗДвП чл. 180 ал.2 може дете на предна седалка да се вози, но в столче задължително и не с лице към еърбега. Аз лично не бих се позовавал на този текст, защото е текст от правилник, а той противоречи на текста от закона. Но всеки си решава.
Добре де, аз не съм юрист. Но като чета ЗДвП,чл. 137. ал.в и г, ми се струва, че когато детето използва "1. пълен клас, който включва комбинация от ленти или гъвкави компоненти с осигуряваща ключалка, регулиращи и присъединителни устройства и в някои случаи допълнителна седалка и/или защитна преграда, и могат да се закрепват чрез нейната вградена лента или ленти" няма забрана да е на предна седалка.
Може ли да ми посочиш точния текст, който според теб забранява?
Виж целия пост
# 36
Рокси - сега прочетох по-внимателно Закона. Всъщност текста се е отнася за автомобили които не са оборудвани със системи за обезопасяване. т.е. излиза, че може да се вози дете на предна седалка в столче, но в последната алинея се иска въздушната възглавница да е деактивирана, ама ако детето е обърнато да гледа назад /поне доколкото го разбирам/. Значи снощи не съм го прочел внимателно за което се сорри!  Peace
п.п. това не променя мнението ми за "предната седалка"  Peace Според мен е поредното безумие прието на юруш.
Виж целия пост
# 37
И аз днес четох по-внимателно, може - да.

Рокси, я да те питам доволна ли си от Смарт-а?
Виж целия пост
# 38
Смарт - ако е за 9-10 месеца у вас, мах година! После пак ще си говорим - в нашия град има два... жалка картинка!
Виж целия пост
# 39
Поясни защо, моля.
Какво се случва след една година?
Виж целия пост
# 40
Това е прекалено малка /къса кола/. С дупките по пътищата значи че откъдето мине първото колело, от там минава и второто и разбиването е тотално. Чудното ми е, че въпреки намесата на Мерцедес /аз съм твърдо против такива "текезарски" разработки/, двигателите и на двете са в трагично състояние, поне като шум и дим отзад. Едната скърца невъобразимо. Една съфорумка, която очевидно продава някаква марка коли беше писала по повод новото Митсубиши Колт, че старото е било на базата на Смарта, понеже Мицубиши беше по едно време към Мерцедес, но японците са се осъзнали и сега новия модел си е на собствена база, според нейните думи - т.е. това говори лошо за смарта. Просто това е кола за центъра на Лондон или Париж, но не и за през трамвайните линии на софия! Лично мнение! Все пак външно ми харесва и това трябва да е градския стандарт, но при тия дрогирани идиоти с джипове и ес класи все едно си се абонирал за Пирогов със смарта!
Може би трябва да погледнете някой краш тест при удар на Смарт и нещо от сорта на Поло или корса.....
Виж целия пост
# 41
Ох, да, по дяволите - дупките на София.
Има резон в това, което пишеш.
Като си помисля, че ще трябва да таралянкам колата в два квартала с адски разбити улици...
Иначе по отношение абонамента за Пирогов - виж, валиден е за всяка по-малка кола, при това от по-нисък клас.
Виж целия пост
# 42
Айде и аз в кюпа.
Интересуват ме същите коли - полото и корсата, но я ми кажете нещо и за форд фиеста - по-новата модификация /97-98г./
Виж целия пост
# 43
Ред, в общи линии това, което пише Нотар е вярно. Смарта си е малка кола и като такава друса. Горе долу колкото Голф-а. Но нали знаеш, пълно щастие няма. Или колата е малка, маневрена, но друса и "усещаш" всяка дупка на  пътя. Или е голяма, комфортна, но трудна за каране и паркиране в града.
Аз лично избрах Смарт-а заради  автоматика, лесното паркиране и каране ( в работно време си паркирах като пич през зала България, до едни кофи за боклук с една маневра Grinning).
Виж целия пост
# 44
Мен друсането не ме притеснява.
Би ме притеснило обаче ако наистина води до относително чести повреди - например 2 пъти по-чести, отколкото при Поло или Голф.
Това ми е единствения "concern".
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия