® E-bay - тема 32

  • 33 372
  • 751
# 645
Плащай си и без фактура, няма проблем  Peace Фактура чакам, само ако съм уговорила комбиниран шипинг, но в твоя случай доставката е безплатна, така че няма значение дали ще ги платиш поотделно или и трите навъднъж.
Виж целия пост
# 646
pepi7096 мерси мила,платих ги ей сега,дано дойдат Praynig
Виж целия пост
# 647
И аз не чакам фактура, направо плащам.


Кажете сега, за тази рокля, скъсана дето ми дойде, имам ли шанс с диспут да ми върнат парите. Предполагам, аз ще трябва да пратя роклята на мои разноски. Няма ли някакъв шанс да оставя роклята тук, а да ме компенсират с някаква част от сумата. И изобщо това с повдигане на диспут ли става? Досега никога не съм получавала нещо кофти, и съм много объркана. Продавачката изобщо не е отговорила на двете ми писма. И също така дали може да се върне, при положение че в обявата си е написала, че не приема стоките си обратно.
Виж целия пост
# 648
А как ставаше да маркирам стоката като неплатена?Че без да искам я маркирах като платена и сега не мога да я платя... ooooh!
Редактирам се,намерих го!
 Peace
Виж целия пост
# 649
Момичета ,купих три от тези
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=S … item=160350043210
писах на продавача за фактура,ама отговор никакъв. newsm78 Да ги плащам ли или да чакам фактурата,че аз винаги като я получа тогава плащам. Naughty

Аз си искам инвойс или тотал когато при поръчката не са обявени пощенските! Ако са си обявени или е фрий си плащам директно ( проблеми не съм имала)!
Виж целия пост
# 650
Да споделя,да кажете дали да се притеснявам или не!
Става дума за тия авточасти,за които писах преди дни!Тъй като продавача не ми писа колко ще струва да ги пусне до тук,ги платих до UK!Още след няколко часа ми пише,че имал проблеми с компа,дрън-дрън и че праща до БГ и то с малка разлика от UK!Аз го питах да доплатя разликата и да ми ги пусне до тук,но отговор нямах!Сега влизам в My Ebay и гледам,че си е рилийстнал обявата за тази стока! Shocked А беше само едно уж! newsm78 Веднага писах,че снощи съм я платила,питала съм за доплащане и т.н. ,но отговор няма!Дали да се притеснявам? Rolling Eyes
Виж целия пост
# 651
Притеснявай се, ако ще ти олекне
аз покрай тоз ебей ще почна немски да уча, там има доста части
сега врънкам един да ми изпрати 42" TV за 600 евро, ама нещо не се навива
Виж целия пост
# 652
Как е на английски задни накладки? Има ли някакъв термин?

поправка: pads
Виж целия пост
# 653
 ooooh! ooooh! ooooh! от чантите и гащите минахте на накладки  ooooh!
да взема да си викам 2 сутиена за лична употреба като гледам по подписите има и кои да ме консултира  Embarassed
Виж целия пост
# 654
И аз не чакам фактура, направо плащам.


Кажете сега, за тази рокля, скъсана дето ми дойде, имам ли шанс с диспут да ми върнат парите. Предполагам, аз ще трябва да пратя роклята на мои разноски. Няма ли някакъв шанс да оставя роклята тук, а да ме компенсират с някаква част от сумата. И изобщо това с повдигане на диспут ли става? Досега никога не съм получавала нещо кофти, и съм много объркана. Продавачката изобщо не е отговорила на двете ми писма. И също така дали може да се върне, при положение че в обявата си е написала, че не приема стоките си обратно.

Условията на Ибей са , че ако обявиш , че продажбата е файнал , тоест не се подменя и не се връщат парите , то ти гарантираш , че тя отговаря точно на описанието . След , като това не е така купувача ( тоест ти) може да отвориш диспут и да си търсиш правата . Пиши и отново , това  че не отговаря не значи и , че не чете . Обясни и , че предпочиташ да се раберете лично и да стигнете до някакакво компромисно разрешение , пиши и какво предлагаш и , че ако не отговори , ще си търсиш правата по другите възможни начини , но въпреки това не би желала да се стига до там , затова очакваш нейния отговор.
Виж целия пост
# 655
Момичета имам малък проблем
Днес докато разглеждах нещата който съм купила / спечелила , видях че на едното нещо пише  " eBay Note: This user is no longer registered on eBay. " , парите който съм дала за нещата са 7.59 долара , следователно може и да е взел парите и да не ми го е пратил но там е обелязано че е шипнато Cry
Какво се прави ако не дойде Cry
Виж целия пост
# 656
И аз не чакам фактура, направо плащам.


Кажете сега, за тази рокля, скъсана дето ми дойде, имам ли шанс с диспут да ми върнат парите. Предполагам, аз ще трябва да пратя роклята на мои разноски. Няма ли някакъв шанс да оставя роклята тук, а да ме компенсират с някаква част от сумата. И изобщо това с повдигане на диспут ли става? Досега никога не съм получавала нещо кофти, и съм много объркана. Продавачката изобщо не е отговорила на двете ми писма. И също така дали може да се върне, при положение че в обявата си е написала, че не приема стоките си обратно.
Заплаши я с орицателна оценка, може да  се навие да върне част от парите поне.  На мен така един продавач се нави да ми възстанови пари за ремонт на ботуши ( бяха нови  , ама бързо се скапаха  и не ми се пращаха обратно) , ама това беше магазин , а не частен продавач.
А за шипването - в co.uk като дадеш Contact seller на платената стока и дава примерни въпроси и на Къде ми е стоката дава датата на плащане и дали е шипната стоката . Примерно:
 
Where is my item?
The seller received your payment on 20 Jul, 2009. This item is being sent from a seller in Australia to you in Bulgaria. Additional time may be required in order for your shipment to clear customs. 

Виж целия пост
# 657
 Аз да се "похваля" с издънката си.
Наддавах за една бебешка кошара, която беше с безплатна доставка или да се вземе от мястото. Спечелих я, и след това разбрах, че по-отдолу пише, че не изпраща по пощата.
Ех, викам си , изгорях.
Пиша бързо на продавача, дано ме разбере, че няма как да си я получа. Следва мигновен отговор за разваляне на сделката.
Направо не повярвах! Имало и свестни хора сред тях.
Сега обаче не знам трябва ли нещо още да правя, че нещото ми виси като неплатено.
И още - мога ли да поставя фийдбек при тази ситуация?

Виж целия пост
# 658
alabalaxx точно така постъпих. На 3-те ми писма не отговаряше, до снощи, когато ми отговори, че ще се оплаче на И-бей от мен, че тя е пратила дрехата в перфектно състояние, и бла-бла -бла, глупости. И да не й пипа повече, нямала да ми отговаря. Ако съм имала претенции да го направя по реда, по който се прави.
Тъпото в ситуацията е, че тя не пращаше до Бг, затова ми я прати на адрес в Англия, и от там ми я пратиха на мен.И тя сега използва това, за да твърди, че тя за АНглия я е пратила ок, там вече както са й правили  не знае. ooooh! А това е приятел на половинката. За всеки случай няма да седне да ми разваля роклята. ooooh! Вчера когато я занесох роклята на шивач, момичето още като я разглда ми обясни за какво става дума- значи роклята е била стеснявана, след това пак са я отпуснали.И фактически се вижда къде е бил шевът, и от него са се появили дупчици.
Направо ме е страх сега да отворя и-бей, и да видя че имам негативна оценка, при положение че знам че съм права. #Cussing out
Виж целия пост
# 659
Негативна оценка не можеш да имаш,след като си платила.
Тя от теб,като продавач може.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия