My Toys - В света на играчките - 19!

  • 26 609
  • 456
# 435
Току що получих е-мейл от Mytoys, че са получили загубената поръчка и ще ми върнат парите само за стоките.
А транспорта си е за моя сметка.

Това е нагло! Губят пакет, а накрая аз ще трябва да платя банковата такса за връщане на парите в кредитната карта плюс транспорта за нещо, което никога не съм получавала.

То не е излизало от склада им. Какъв транспорт си приспадат.

Някой знае ли какво мога да направя и къде да се оплача?
За начало мисля да оспорвам транзакцията в кредитната карта.

Знам, че сигурно ще платя поне 20-30 евро, но съм възмутена от тях.

Хм. Всъщност освен транспорта са си приспаднали още нещо - връщат 20 евро по-малко, а транспорта е 16.

Много нагло от тяхна страна! Не мога да повярвам, че става въпрос за германци!

Виж дали тук няма да откриеш нещо относно правата си!
http://ec.europa.eu/consumers/index_bg.htm

Виж целия пост
# 436
Оформя се за Варна обща поръчка-ще я пускам на 7,09.а може и за другите градове,после ще пращам по пощата,ако има желаещи да ми пишат на скайпа направо, Peace Peace
Виж целия пост
# 437
Немците освен коректни са и стиснати, поне такива са моите наблюдения. Не ми се вярва обаче да нямат застраховка (освен ако тя не покрива само товара)  Thinking
Но каквото и да им се покрива или не, купувача в случая няма никаква вина и изобщо не е коректно  Naughty

Айде, изказах се и аз

За да не е само спам , тези печати не са никак лоши и са доста по - големи отколкото очаквах.
Виж целия пост
# 438
момичета, приятелка си е харесала тази кухня?
Сигурно сте я коментирали, ама нали още не са ми на главата тези неща, не си спомням отзиви, бихте ли споделили наблюденията си?
Ако има по добра приемам предложения  Laughing

http://www.mytoys.de/catalog/show/KID/de-mt.to.ca02.08.01.01/1804178


п.п.
Заради Страйпер заслужават да ги бойкотираме всички и да спрем да поръчваме, много са нагли  #Cussing out Да не говорим, че на DeCuTa са писали да запази добрия тон....което също ми се струва неправилно отношение към клиент...може би е време да се оплачем на правилното място, за съжаление и аз незнам къде, но ако трябва ще пуснем всички по един мейл натам, да се постегнат малко  Peace

Виж целия пост
# 439
Написах въпроса си при немските майки. Дано дадат идея.
За мен добрия тон е всеки да е коректен към другия.
20 дена ми държаха парите за нещо, което са объркали и накрая връщат по-малко.
Виж целия пост
# 440
Ако кажете да пишем с вас съм ще им дръпна пак едно гневно писъмце. Да не говорим, че една мама си беше поръчала колело на Пуки в моя поръчка и след известно време ползване има проблем с едната гума, писах им поне 3 пъти за 10 дни и отговор нямам!  #Cussing out
Виж целия пост
# 441
е как се излгат тез немци
Stryper дано дадът разумен отговор . С помоща на немските мами - настъпи ги по - коварно .
Да разберът те как се спазва добър тон платен с 20 Евро !
Доста често им се случва да губят поръчки . А никъде в сайта не отбелязват какво следва .
Никъде не пишат , че 20 Евро плащаме по тяхна вина
Пишат , че възтановяват цялата сума на Артикула при връщането му .
За поемане на транспорта при изгубена поръчка никъде нищо не споменават .
Явно идва множко на My Toys да плати 15.96 Е транспорт на куриер + банков разход .

Falls Sie eine Rückzahlung wünschen und die Ware bereits bezahlt wurde, überweisen wir Ihnen Ihr Geld auf Ihr Bankkonto. Geben Sie dazu bitte auf dem Retourenschein Ihre Bankverbindung an. Gutschriften für Artikel, die per Kreditkarte bezahlt wurden, erstatten wir grundsätzlich Ihrem Kreditkartenkonto.

Момичета , когато връщате Артикул винаги точната сума до стотинка ли възтановяват в контото ?
Банков превод не ви ли удържат
Виж целия пост
# 442
Страйпер, много неприятно и при мен така стана с изгубената поръчка
при мен разликата се получи от ревалутирането, защото визата ми е левова и при плащане в сайтове банката си удържа процент, но онази поръчка беше за 470 евро, дръпнах назад с около 30 евро, ама тогава точно бях на финала на втората си бременност /даже поръчахме втори път и дойде точно като родих Преслава/ та хич не се занимавах
Тогава и poli_ говори с тях по телефона, и моя приятелка от Люксембург, ама това беше, пратиха ми код за 10 евро и толкова
а кода даже не проработи  Laughing
Виж целия пост
# 443
Някой ще пуска ли за София тези дни?
Виж целия пост
# 444
jijibiji , и аз съм хвърлила око на тази кухня, нов артикул е в сайта или поне аз съвсем скоро я забелязах. Thinking
Виж целия пост
# 445
Що така, не знам. С мен винаги са били много коректни. Но аз поръчвам само от един профил, вече имам над 10 поръчки, може би влияние оказва и това, че почти винаги поръчвам само по 3-4 неща (пратките ми са малки); но и двата пъти, когато им връщах артикули, ми пратиха персонални кодове за намаление.
Явно нещо се случва с тези огромни поръчки, знам ли, но досега колкото пъти съм чела тук за изгубена пратка, все е била от голяма обща поръчка...малките поръчки като че ли си идват безпроблемно винаги... newsm78
Виж целия пост
# 446
Аз също поръчвам само от един профил и някой път обща поръчка, но те са само десетина неща. Охх незнам според мен проблема е в куриера а не в тойса, но пък те ни задължават един вид да ни пратят нещата с този куриер, така че те трябва да си искат обещетение от тях, а на нас да си ни връщат парите както сме си ги платили  Peace

лично мое мнение
Виж целия пост
# 447
Mini, какво превалутиране, като лева е обвързан с еврото от години? По-скоро и на теб банката ти е начислила такса refund. Нея я предвидих, но не мога да повярвам, че ще ме накарат да платя куриерска такса за пратка, която даже не е стигнала в куриерите. А и пак има още 4 евро разлика. Определено ще гледам английските сайтове. И цените им са по-ниски, и отношението е друго. И там има фалове, но си връщат парите точно.
Виж целия пост
# 448
пощенска банка удържат 2% върху сумата на курс Купува за евро когато пазарувам в интернет  Grinning
Виж целия пост
# 449
Няма да ги ползвам Simple Smile В ЦКБ имам годишна такса за кредитната карта и ако някой върне пари по нея има такса refund. Други такси не съм виждала.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия