Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да разреша проблема с получаването на грешен артикул вместо поръчания в моята поръчка?
Как мога да актуализирам адреса си, за да получавам известия?
Как мога да разбера кога ще пристигне поръчката ми?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да разреша проблема с получаването на грешен артикул вместо поръчания в моята поръчка?
-
Как мога да актуализирам адреса си, за да получавам известия?
-
Как мога да разбера кога ще пристигне поръчката ми?
За да разберете кога ще пристигне вашата поръчка, можете да проверите имейлите за проследяване, които сте получили, или да се свържете с пощата или митническата служба, където се обработва вашата поръчка. Обикновено срокът за доставка е посочен в имейлите за проследяване или може да бъде предоставен от служителите на пощата.
-
Как мога да определя дали ски панталонът ще ми стане, ако го сменя с по-малък размер?
-
Как да попълня формуляра за възстановяване на сума при поръчка на приятел?