Животът му е застрашен на база информацията, която си дала по телефона, симптоми и пр.
2.Как да действам при отказ за помощ? (здравните осигуровки редовно се плащат)
Нямам идея, в твоя случай не мисля, че са длъжни да транспортират мъжа ти, наистина не е техен проблем, ако нямаш пари за такси. Виж ако има сняг, буря или други препятствия от тоя сорт, за да стигнеш до лечебно заведение, трябва да дойдат.
Ако искаш да се оплачеш:
писмен сигнал до директора на районната здравноосигурителна каса по местоживеене, или до директора на Националната здравноосигурителна каса. В случай на неправомерно взета сума трябва да приложа и копие от финансовия документ, издаден от лечебното заведение.
3.Кое е платено и кое не е?
Има списък от дейности и манипулации, които са платени и които не. Потреб. такса плащаш при JP, специалист при, който те е пратил личния, в дежурния кабинет на личния, за манипулации - инжекции напр., също има такса.
4.Изобщо какви са правата ни?
http://www.nhif.bg/bg/moite_prava.phtml