Без чипс, вафли и газирано в училище наесен

  • 24 169
  • 598
# 585
Плодове дават два пъти седмично. За толкова стигат парите Sad
Пак е нещо, да му мислим другите Wink
Виж целия пост
# 586
То хубаво,че няма да има от изброените в лавките.нооо...в съседство на училището има поне два магазина в които се продават и много други подибни.

Относно допълнителните плодове-вчера на щерката освен санвича са и дали и ябълка-при това доста сносна.Щяло да има и морковчета и пиперки Simple Smile,но дали децата ще ги консомират или не е друг въпрос.
Виж целия пост
# 587
При нас ги дават във вторник и четвъртък. В четвъртък имаше праскова, вчера грозде. Качеството беше отлично, направо не ми се вярваше като видях как изглеждат Simple Smile
Виж целия пост
# 588
Училището на дъщеря ми не е в списъка. Sad
Виж целия пост
# 589
Училището на дъщеря ми не е в списъка. Sad
И на моята
Отделно че миналата година само тя си купуваше ябълка от лавката...
Виж целия пост
# 590
При нас закуски, плодове или каквото и да е не дават. Лафката е пълна с какви ли не нездравословни неща, на всичкото отгоре с по-скъпи цени, отколкото в нормален магазин. Явно собствениците й са решили да печелят на гърба на децата. Единствоно в голямото междучасие изнасяли някакви тестени закуски, но както каза мойта дъщеря - отврат, прилича на подметка...
Виж целия пост
# 591
При нас закуски, плодове или каквото и да е не дават. Лафката е пълна с какви ли не нездравословни неща, на всичкото отгоре с по-скъпи цени, отколкото в нормален магазин. Явно собствениците й са решили да печелят на гърба на децата. Единствоно в голямото междучасие изнасяли някакви тестени закуски, но както каза мойта дъщеря - отврат, прилича на подметка...

Подаваш сигнал в РИОКОЗ на тел 8130 443. Отнема ти 2 минути. Следва проверка и нези неща изчезват.
Ние сами трябва да направим Наредба 37  да функционира.


За цените - така се избиват евтините цени в стола.
Виж целия пост
# 592

Отделно че миналата година само тя си купуваше ябълка от лавката...
А моята дъщеря единствена от класа си носеше плод. Имах голямо желание да не посещава лавката, но всички деца се купчат там за боклуци и тя иска да е в стадото. Опитах разни варианти -е не се получи. Сега наред с всички се купува вафли и разни простотии, а преди това си изяжда и тестяната закуска. ooooh!
Виж целия пост
# 593
http://dnes.dir.bg/news/detski-gradini-miroslav-naidenov-7138090?nt=4

Оставам с чувството ,
че се прави за  показност, без възможност за реални промени, но .....
Виж целия пост
# 594
Ние сами трябва да направим Наредба 37  да функционира.[/b]


Браво, това много ми хареса! Най-накрая да прочета нещо смислено в този форум. Толкова ми е писнало от мрънкане и оплакване вече, и винаги някой друг е виновен, и никога нищо не зависи от нас, а винаги от някакви хипотетични абстрактни понятия като държава и прочие.
Виж целия пост
# 595
Една потребителка сподели с  мен, че вече е достатъчно да се драсне мейл на РИОКОЗ и след много кратко време се получава отговор с описание на  направените проверки, точка по точка.
За тяхното училище освен щателна порверка на сроковете за съхранение, са отбелязали, че трябва да се махнат брускетите, и кубетите, и бейкролсовете...
Виж целия пост
# 596
Голяма конспирация, голямо нещо...... Laughing

Аз съм тази потребителка.

Да, вече е в пъти по-удобно, направо на www.riokoz, нещо такова беше, директно се влиза в сайта им, харесвате си там адресат за жалбата, естествено най-добре Директора Mr. Green, копирате по желание и други дирекции адресати....,  и пращате жалбата си.

Получих си подробен и изчерпателен отчет на резултатите от извършената проверка.

Много бях доволна, на мен не ми отне повече от 3 мин. време, удобно, лесно....., резултат определено има.

ВАЖНО ЗА РОДИТЕЛИТЕ:

Резултатът е пряко зависим от броя на извършваните проверки!
Laughing

Така, че действайте!
Виж целия пост
# 597
Това за РИОКОЗ Сф ли се отнася или можем да се пробваме и от малките градове, защото аз набирам сили, нищо че нямам ученик още.
Виж целия пост
# 598
За навсякъде трябва да важи. Аз просто се обадих на телефона, дето миналата година ни дадоха и пусках тук, за поискване на проверка, и оттам ми казаха, че вече това става чрез имейл, на сайта им. Там била указана формата. Влезнах в сайта им, формата не я намерих на прима виста, затова си харесах директора, в копи сложих още двама, за да е сигурно, и така.........Нищо не ни пречи, на никой от нас, регулярно, през месец да хвърляме поглед на лавката и стола, и като видим проблем, да изискваме проверка. между другото, не помня дали писах, но след проверката, започнаха много съвестно и касови бележки да издават в лавката. Абсолютно задължително, карайте децата си да си искат касовите бележки и да ви ги дават даже вечерта. Лавката е напълно редови търговски обект и е абсолютно длъжна на всеки клиент да издаде касова бележка. Даже и данъчните може да се сезират за това.

По-нагоре ви бях писала, че пуснах мимоходом една жалба до Столична община, пуснах и текста тук, за ремонта на тоалетните в нашето у-ще, ремонт извършен с парите на общината, демек с нашите.
Резултатът е, че получих отговор, по пощата!, специално ми писаха да ми искат точния пощенски адрес, от който става ясно, че започва (най-вероятно вече тече), пълна проверка, от долу нагоре, и от горе надолу, кой какви ги е вършил по веригата, какви делавери са ставали, кой на кого е възлагал поръчки, защо сроковете не са спазени, защо няма контрол и свършената работа е скапана и безобразна, защо има приемо-предавателни протоколи с неверни дати...., и т.н........
Целта, санкциониране на всички нарушители. Този отговор беше с копие до Фандъкова.

Моята крайна цел обаче е, да си направят за собствена сметка, нов ремонт на санитарните помещения.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия