Как да направя диспут за неполучена стока?

  • 961
  • 3
Здравейте!Направих поръчка от Хонг Конг-ски сайт на 17.08,на 21.08 получих по мейла тракинг номер,който все още не е валиден.Продавачът ми прати мейл : "Don't worry,we have send out your order please wait",но това не променя факта,че тракинга не е валиден и нямам абсолютно никаква информация какво по дяволите се случва.За пръв път съм в такава ситуация и не знам какво да направя.Плащането е извършено и потвърдено още на 18.08.09!Досега би трябвало да съм получила стоката,ако въобще е изпратена?Да не говорим че не знам кой ще ми я доставя.В Булпост тракинга също е невалиден.Моля,посъветвайте ме да чакам ли и колко още или да правя този прословут диспут,който също не знам как се прави.Ако някой може да ме упъти,моля.Благодаря предварително!
Виж целия пост
# 1
Здравей!
Влизаш си в акоунта, от там отиваш на "Resolution center".Има указания как да се "движиш" стъпка по стъпка.Посочи като причина-неполучена стока .
Не се притеснявай, аз досега за всички неполучени стоки съм отваряла дисоут и съм ги печелила.Ъспех! Peace
Виж целия пост
# 2
Според мен е рано да се притесняваш, все пак не са минали 2 седмици още, почакай поне месец.
Виж целия пост
# 3
Бях поръчала батерия за телефон от китайски сайт на 5 август и я взех вчера Peace Мисля, че който поръчва от Китай трябва да предвиди около месец Party
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия