Мен ме притеснява това, че не може да оцветява, не се ориентира е контура, а дори и 3-4 годишните деца го правят. Може би това, че го обхожда с пръст показва, че го познава, но като почне да оцветява задрасква всичко, по едно време викаше, че му е направила маска
Ей това закъсняване в оцветяването ме притеснява, защото според мен е вече 1-2 години по назад. А и се чудя какви упражнения да й дам, така че да се развива в тази област. Мисля да я карам да повтаря по контур и релефно да се ориентира в обектите - да пипа пласмасови букви, да ги рисува с пръсти и т.н.
Логопедката й ми обърна внимание, че не знае как да си сложи ръката и така я слага, че си закрива дясната част. Още като чели има нужда й да и обяснявам кое е контур и кое е вътре в контура, кое извън. Въоръжих се с разни идеи и следващите 2-3 седмици ще експериментираме.