Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво представлява процесът на връщане на артикул при онлайн поръчки?
Как мога да разбера дали Asos изисква лична информация по имейл при поръчка?
Как мога да използвам код за отстъпка при поръчка от Asos?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво представлява процесът на връщане на артикул при онлайн поръчки?
При връщане на артикул при онлайн поръчки първо трябва да се свържете с продавача, като посочите желания от вас метод за възстановяване (възстановяване на сумата или замяна с различен размер). След това опаковайте артикула и го изпратете обратно до продавача чрез пощата, като включите фактурата и адреса за доставка.
-
Как мога да разбера дали Asos изисква лична информация по имейл при поръчка?
-
Как мога да използвам код за отстъпка при поръчка от Asos?
-
Как мога да премахна информацията за картата?
-
Как се доставят пакетите от Asos?