Аз съм много доволна от ХЛ, започнахме скоро и ефектът е отличен.
Това, което ме интересува е, нормално ли е да се плаща за консултация по телефона?
Доколкото разбирам, да, но как е при вас? При нас се плаща за всяка такава, за всяко остро състояние, овладяно само по телефона.
Благодаря за отговора.
Колегите ми и аз самият не таксуваме за консултация по телефона. Таксата която заплаща пациентът при първо интервю покрива следващите 30-40 дни. Ако се наложи повторно посещение, консултация или смяна на лекарство в рамките на тези дни - не се заплаща. Веднъж на 30-40 дни се прави официоанло проследяване на случая. Таксата която се заплаща е валидна за следващите 30-40 дни, до следващо проследяване и покрива всички консултации, посещение и смяна на лекарство ако се наложи и т.н. Това е във фазата на активно лечение. Когато процесите са овладяни и се виждаме с пациента през 3-4-5 месеца, то той заплаща само посещението си, като таксата е тази за проследяване.
Не смятам себе си за водомер, електромер или апарат в такси...да цъкам и да си броя секундите отнето време, че да ги таксувам. Радвам се че имам колеги които споделят този подход и се срамувам от другите които са се превърнали в.... така всъщност достигаме до една етична категория - дали човекът пред мен е моя цел или е мое средство ....