Моля за съвет относно гаранция на GSM

  • 4 103
  • 29
# 15
няма значение откъде е самсунг л 310, той навсякъде е дефектен- на 3 месеца му се сменя панта и лентов кабел. не серия- цялата наличност на този телефон е с този проблем.
Мда всеки път това пише, че е сменено на гаранцията.
Виж целия пост
# 16
Много хора не знаят това - телефон може да бъде заменен поради дефект(какъвто и да е) в рамките на 3 дни от закупуването му. Преди две години си купих Сименс и ми предложиха да го отремонтират. Отказах, защото това означава, че съм съгласна дефектите да бъдат отстранявани
и замяната става невъзможна. Подадох жалба до някаква комисия на Мтел и ми предложиха да ми върнат парите или да си купя нов. Взех си друга марка, доплатих и вече втора година имам мобилен-бетон. Но си спомням, че вдигнах голяма пара. Да не казвам как ме разкарваха насам-натам обаче се бях заяла яко.  Angry
Виж целия пост
# 17
Мда, точно така е. Само че не знам защо е било нужно да те разкарват и да се ядосваш. На мене лично като ми се случи, процедурно ми е мноооооого по-лесно да подменя апарата, отколкото да го пускам за сервиз, да издавам оборотен и какво ли още не като бумащина Tired
Има и малко условия , де. Ако дефектът в този тридневен срок е вследствие на удар, натиск, изпускане.,намокряне.... това се доказва лесно.
Виж целия пост
# 18
няма значение откъде е самсунг л 310, той навсякъде е дефектен- на 3 месеца му се сменя панта и лентов кабел. не серия- цялата наличност на този телефон е с този проблем.
E добре де, то това би трябвало да се знае от магазина, явно проблема не е в нашите два телефона само. На какви се правят! Много се дразня така.   
Виж целия пост
# 19
Има и малко условия , де. Ако дефектът в този тридневен срок е вследствие на удар, натиск, изпускане.,намокряне.... това се доказва лесно.

Така е, но в моя случай дефектите си бяха в телефона, цялата партида беше такава и си я прибраха. Имаше много рекламации. И след това като си купих телефон от моята марка три години ползвам без никакъв проблем. Дори съжалявам, че отдавна ги няма на пазара. Отново бих си взела същия модел.
Виж целия пост
# 20
няма значение откъде е самсунг л 310, той навсякъде е дефектен- на 3 месеца му се сменя панта и лентов кабел. не серия- цялата наличност на този телефон е с този проблем.
E добре де, то това би трябвало да се знае от магазина, явно проблема не е в нашите два телефона само. На какви се правят! Много се дразня така.   
Е, пишеш , че бил чисто нов модел, топъл топъл го докарали. В началото няма как да се знае. Но след като се разбере и не се изтегли партидата, си е гадост.
Виж целия пост
# 21
няма значение откъде е самсунг л 310, той навсякъде е дефектен- на 3 месеца му се сменя панта и лентов кабел. не серия- цялата наличност на този телефон е с този проблем.
E добре де, то това би трябвало да се знае от магазина, явно проблема не е в нашите два телефона само. На какви се правят! Много се дразня така.   
Е, пишеш , че бил чисто нов модел, топъл топъл го докарали. В началото няма как да се знае. Но след като се разбере и не се изтегли партидата, си е гадост.
Това имах в предвид  Peace
Виж целия пост
# 22
Говорих с КЗП, направо да ви кажа съм силно впечатлена от любезността и търпението на дамата, с която говорих. Каза, че съвсем правилно си тълкувам закона и че имам право на подмяна, ремонт, отбив от цената и т.н. Освен това не се бях замисляла, но би трябвало да е така /поне с колите е/, че докато телефона е на ремонт, трябва да ми предложат оборотен,  друг е въпроса дали ще го везма. Сега ще пусна една жалба и ще чакам да ми звъннат. Хм, учудиха ме.
Виж целия пост
# 23
Говорих с КЗП, направо да ви кажа съм силно впечатлена...
                               Успех   bouquet! Моите впечатления са, че работят много добре, дано ти свършат работа. Единственото неудобство е, че нещата стават бавно.
Виж целия пост
# 24
Говорих с КЗП, направо да ви кажа съм силно впечатлена от любезността и търпението на дамата, с която говорих. Каза, че съвсем правилно си тълкувам закона и че имам право на подмяна, ремонт, отбив от цената и т.н. Освен това не се бях замисляла, но би трябвало да е така /поне с колите е/, че докато телефона е на ремонт, трябва да ми предложат оборотен,  друг е въпроса дали ще го везма. Сега ще пусна една жалба и ще чакам да ми звъннат. Хм, учудиха ме.
Цвети,аз имам същия проблем със същия телефон и се бях отказала... Също купен от Хенди ,но на мен ми искат и фактура,която аз не мога да намеря !  Close Един път ми е ремонтиран в оторизиран сервиз (който фалирал ) и вече за 2-я път ходих до Хенди и казаха ,че ще го приемат за ремонт само с фактура... #Cussing out

Кажи какво горе долу ще напишеш в жалбата ,защото искам и аз да пусна ! И на място ли ще ходиш или онлайн ще я пускаш ?
Виж целия пост
# 25
...И на място ли ще ходиш или онлайн ще я пускаш [/b]?[/color]
                                Аз досега съм подавала само онлайн. Получавам отговор също онлайн, на посочен от мен имейл адрес. Може и хартиен по пощата.
Виж целия пост
# 26
...И на място ли ще ходиш или онлайн ще я пускаш [/b]?[/color]
                                Аз досега съм подавала само онлайн. Получавам отговор също онлайн, на посочен от мен имейл адрес. Може и хартиен по пощата.
Благодаря , Пинокио !  Peace А след колко време горе долу ти отговарят ?
Виж целия пост
# 27
...И на място ли ще ходиш или онлайн ще я пускаш [/b]?[/color]
                                Аз досега съм подавала само онлайн. Получавам отговор също онлайн, на посочен от мен имейл адрес. Може и хартиен по пощата.
Благодаря , Пинокио !  Peace А след колко време горе долу ти отговарят ?
                              Много скоро получаваш входящ номер на жалбата. След проверката ти отговарят. Поне месец минава (в София), но е възможно да зависи от случая. При мен по-малко от месец не е било.
Виж целия пост
# 28
всъщност всички такива самсунг са се върнали и се сменя точно това нещо. по принцип при 3 пъти един и същи проблем има клауза за смяна с друг вид апарат. този самсунг е само и единствено красив и проблемен...
Виж целия пост
# 29
всъщност всички такива самсунг са се върнали и се сменя точно това нещо. по принцип при 3 пъти един и същи проблем има клауза за смяна с друг вид апарат. този самсунг е само и единствено красив и проблемен...
Мда убедихме се за съжаление.   Confused Ама на мен момичето от магазина ми каза днес, че не е сигурно, че ще ми сменят телефона, защото само тези от сервиза можели да решат това, а те не винаги се съгласявали на смяна.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия