Чисто нов хладилник не охлажда и замразява възможна причина?

  • 10 426
  • 24
# 15
фреона или там както се казва при транспорта е изтекъл ooooh!

едва ли...
Явно някъде се е явил пропуск.
Виж целия пост
# 16
Звъняхме в Техномаркета от там ни препратиха да сме звъняли в сервиза те да дадат някакъв протокол,че не работи и тогава щяли да заменят стоката. По ЗЗД четох пише,че до 7 дни трябва да го заменят без разни усложнения и размотваници. Кажете правилно ли съм разбрала или не?
Виж целия пост
# 17
Евка, правилно си разбрала - в срок от 7 дни можеш да върнеш стоката без обяснения. Аз така върнах един тиган - много се опъваха продавачките, стигнах до управителя, който също се правеше на разсеян, но като му цитирах закона и като го уведомих, че отивам да подам жалба в КЗП веднага си взе тигана и ми върна парите. Важно е да отбележа, че тигана не беше използван и му бях запазила оригиналната опаковка.
Виж целия пост
# 18
Там е въпросът,че е изхвърлил оригиналната опаковка иначе още днес да го бяхме помъкнали и щях да се инатя до последно за смяна. Sad
Виж целия пост
# 19
Евка, опитайте все пак да го върнете. Вие откъде да знаете, че хладилника няма да работи, че да си пазите кашоните.
Виж целия пост
# 20
Dutci, изчисти си входущите ЛС, защото не мога да ти отговоря!!!

Извинявам се за офтопика, но нямам  как по  друг начин да й кажа.
Виж целия пост
# 21
Кашоните винаги трябва да се пазят.
Виж целия пост
# 22
То да не се налага повече да има за какво да пазя опаковки  ooooh! Ама в един малък апартамент само това остава да пазят огромни кашони ужас.

Говорихме със сервиза мъкаааа. Щели да дойдат на адрес ама не се знаело кога, а ще вземат да минат тези 7 дни. Другото, което много ме учуди звъннах в КЗП за консултация и там пък тая ми разправя,че в закона нямало такова нещо със 7 дневният срок. Трябвало да подам рекламация в самият магазин, а те да се оправят със сервиза. Ние сме нямали работа със сервизи да се разправяме. Сега се чудя дали да не ходим да ни впишат в книгата и там за всеки случай. А ако помъкнем хладилникът пък се заинатят и не искат да го сменят пак да го връщаме направо не знам как да постъпя,защото и това ми мина през ума да го натоварим та там и на място да се разправяме.

Виж целия пост
# 23
Еvка ,прочети тук http://www.kenanoff.com/blog/archives/190#7
ще намериш отговор
Виж целия пост
# 24
Благодаря полезна статия   bouquet Аз точно по закона уж действам ама в БГ май такъв за обикновения човек няма. Размотават си те колкото пожелаят. Сега мисля довечера на място със стоката  и ако трябва луд скандал и  това е. Длъжни са да приемат рекламация, а не да ме препращат в сервизи разни  #Cussing out
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия