Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да се справим с проблема, че поръчката е разделена и част от нея липсва?
Какво означава статус 'Waiting for supplier' при поръчка от DX?
Как да проследя поръчка от DX?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да се справим с проблема, че поръчката е разделена и част от нея липсва?
-
Какво означава статус 'Waiting for supplier' при поръчка от DX?
Статусът 'Waiting for supplier' означава, че продавачът изчаква доставка на артикулите, които са част от вашата поръчка. В този случай, може да се свържете с обслужващият екип на DX, за да получите информация за очакваните срокове за доставка или за възможността за замяна на артикулите. Ако не сте удовлетворени, имате право да поискате връщане на парите или да откажете поръчката.
-
Как да проследя поръчка от DX?
За да проследите поръчката си от DX, можете да използвате тракинг номера, който получавате при поръчката. Влезте в профила си на сайта на DX и използвайте опцията за проследяване на пратката, като въведете тракинг номера. Ако имате затруднения, можете да се свържете с обслужващия екип на DX за помощ.
-
Какво е времето за доставка на поръчките от този сайт?
-
Как да използвам код за намаление при поръчка от сайта?