# 15
Защо няма да пазарувам повече от ЗОНА и Ви съветвам и Вие да не го правите:
1. След уговорен ден за монтаж, с който ме изнудиха да платя ЦЯЛАТА сума по договора, се обадиха ТРИ дена предварително, да ми съобщят, ще монтажът на кухнята се отменя за след 2 седмици, тъй като масите не били пристигнали (виж още по темата с масите на точка 4). Масите “дойдоха” на следващия ден, ДВА дена преди отложения ден на монтажа, който отмениха по тази причина. Какво общо има монтирането на кухня с маси, също остава мистерия за мен. Най-вероятно часът ми е даден на друг по-напорист и платил допълнително клиент. Или са ме лъгали за ден на монтаж само за да им се плати доста по-рано ЦЯЛАТА сума по договора и за да избегнат неустойки за неизпълнена поръчка.
2. Платих за доставка + качване на мебелите. В деня на доставката, разносвачите се затръшкаха, как плотът на кухнята трябвало да се реже на половина (на ръка от тях), защото бил много голям и абсурд да можело да се пренесе и влезе (плотът беше от най-тънките даже), в противен случай отказват да го качат и ще го оставят на паркинга. Разбира се, им беше отказано да режат плот на кухня по поръчка, който трябва да остане и да се монтира в пълната си цялост! След тръшкане и пазарлъци в продължение на 30 мин, се оказа, че все пак плотът минава без никакви проблеми и е качен успешно на 1 и 2 етаж от сградата.
3. От точка 2 става ясно, че мебелираме два апартамента, за които не ни беше предложена никаква отстъпка за количество от цената нито на мебелите (кухни, маси, столове), нито от цената на монтажа, както и платихме като попове за “качване” до партерен етаж. За десерт - тръшкането на разносвачите как трябва да нарежат мебелите, за да им е по-лесно.
4. Върхът на абсурдността се достигна с масите, които чакахме да бъдат “доставени” и заради чиято “доставка” отложиха монтажа, въпреки че “пристигнаха” два дена преди отложената дата. И двете бяха доставени жигосани с маркер навсякъде с огромните думи МОСТРА. И да, бяха надрани на не едно място. Не ни е обяснено, че купуваме мостри и че ще ни бъдат докарани мостри. Не ни е направена отстъпка, че купуваме надрани и надраскани с маркер мостри. Платили сме пълна цена за чисто нови маси от масив, които знаете, че въобще не са евтини. Направихме рекламация, отговори ни се, че това НЕ били мостри, просто производителят така си ги бил кръщавал (и един мармот завива шоколад…). Въпросната маса вече я няма изложена в магазина, т.е. едната от тях е вкъщи и НЕ е мостра според отдел Рекламации! Отказаха да направят намаление за мострени продукти. Предложиха да ни върнат парите САМО ЗА ЕДНАТА, защото другата не била толкова надрана с ясното съзнание, че кухнята и столовете са избирани да пасват точно на тази маса и точно на нейната дървена шарка, както и че двата апартамента са правени и обзавеждани ИДЕНТИЧНО. С други думи - извиха ни ръцете да приемем мострена повредена стока, с неприемливото предложение или да ги приемем такива без намаление, или да върнат парите САМО ЗА ЕДНАТА и да си я вземат, с идеята да не мога да им викна КЗП и все пак да нямам друг избор, освен да си замълча и платя като поп.

В заключение - уважаема ЗОНА, снесох луди пари във вашия т. нар. магазин. Не се отнесохте на очакваното търговско ниво, особено предвид кризата, в която хората се опитват всячески да си изкарат прехраната и да си запазят бизнеса. Апропо, в магазина не се носеха и маски, според изисканите наредби, това нарушение се наблюдаваше както от част от продавачите, така и от 90% от клиентите. Та, евалата и м* Ви! Само ме е яд, че сложих хляб на Вашата маса, а не на масата на някой истински търговец!
Никога повече няма да ползвам услугите на #ZonaforHome !
Виж целия пост