Мнение за магазин за мебели Zona for Home

  • 15 727
  • 15
Здравейте мами,

Редовно чета във форума, но за пръв път пиша, за да информирам за проблем на мой приятел с магазин за мебели Zona for Home.
Позволявам си да го направя, тъй като аз самата обичам преди да купя нещо от определен търговец, да прочитам мнения за него.

Въпросният приятел наскоро (е не толкова наскоро предвид времевите мащаби на занимавката си с тях) имаше неприятен инцидент с въпросната верига продаваща основно мебели. В един хубав момент се оказа, че това не е изолиран случай (и донякъде може да се нарече практика от тяхна страна) и може би е уместно да се организира нещо общо за да се спре.

Става въпрос за немалкия магазин за мебели Zona for Home (http://www.zonaforhome.bg/)

Случката накратко: Този мой приятел си поръчва от тях диван. Оказва се, че структурата на дивана е нарушена (усукана е рамката му), нещо което се установява след разопаковането му (това става на място в дома им). След връзка със служител от сътветния магазин този мой приятел го натоварва на бус който има подръка и го занася за смяна. След разтакаване се разбират смяната да се уреди в идващата седмица.. и така.. няколко месеца одисея..

По-подробно описание може да се намери тук: http://zonazdrach.blog.bg/biznes/197...zi-blog.496415

Позволявам си да ви занимавам понеже познавам човека и предвид работата му и самата му личност съм твърдо убедена, че не прави това просто виждаш ли да си намира работа и/или само за да си върне парите.

Ще се радвам ако някой има (е имал) подобни неприятности с тази верига да драсне в блога.
Виж целия пост
# 1
Преди година майката на приятеля ми си купи кухня от тях-капаро за кухнята,плати си монтаж и транспорт.Дойде денят на монтажът и познай какво-майсторите уж всичко могат ,но си оставиха ръцете...После като заминаха и се загледахме в изработката направо  #Crazy -кантирана така,че да си нарежеш пръстите когато докоснеш вратичката,проектанатката не беше изчислила правилно шкафовете и този за мивката не стигна за коритото(което между другото беше закупено от тях,за да е сигурна работата,че всичко ще е наред) и се наложи да се режи страницата на съседният шкаф за да се събере мивката.Тъй като батерията и беше на стената,а не на плота се оказа ,че майсторите не могат да преценят точно къде да пробият термогърба и направиха големи дупки (за по-сигурно).Сменяхме капачките на батерията ,за да закрием дупките,но при затягането им прословутите майстори спукаха тръбите и всичко стана вода.Имаше и още грешки на проктантите на кухнята-не са взели предвид ,че ъгълът не е прав и горният ред се оказа по-голям от стената.....има и още и още......сигурно 2 седмици с майстори се занимаваше......
Затова никога нищо от тях!Това е мое мнение-може да има и доволни!
Виж целия пост
# 2
Моя приятелка си купи от там италиански диван за доста сериозна сума. При разопаковането в къщи се оказа, че единият крак на дивана е счупен. Опитаха се да ги разтакават, но те не са от хората, които мога да търпят до безкрайност. След две седмици чакане мисля, че смениха целия диван ( фабричен дефект било). Няколко пъти съм ходила в този магазин, мисля, че е прекалено скъпо за качеството, което предлагат. Лично аз не съм купувала от там и не мога да споделя лични наблюдения. Надявам се все пак да съм била полезна.
Виж целия пост
# 3
закупих си холна маса, мострата беше последна от съответния цвят,при закупуването върху масата имаше нещо изглеждащо като етикет залепен върху масата,но като я занесохме в къщи при сглобяването установихме че е нещо запълващо една огромна дупка.Върнахме масата веднага и се почнаха едни обвинения че сме я повредили и т.н.Вкрайна сметка ни я смениха ,като  огледах 5-6 маси за да си взема една в друг цвят и възможно по-малко дефекти.Да не говорим че покритието е хартиено и вече на места е поизтрита и дефектирала.
Виж целия пост
# 4
Здравейте!
Сега ще напиша нещо за магазини Зона, което знам със сигурност, както и за още някои от този вид магазини, на които няма да споменавам имената, защото не смятам за правилно да е в тази тема.
В подобен вид магазини стоката се внася предимно от Китай и Полша. Когато има проблем с някой диван примерно, внесен от Китай ако в момента на предявяването на рекламацията, те нямат в наличност от този модел (продали са ги вече), клиента е принуден да чака месец поне до три, за да му се смени, понеже на такъв интервал идват контейнерите от Китай. Ако дивана или кухнята е от Полша, може да има късмета и да е по-скоро, защото превозите от там са по- чести. Да не говорим, че кухните, които се продават там са от 16мм. ПДЧ, което е крайно нестабилна изработка, а монтажниците им дори може и да монтират третат си кухня в живота.
Но човек като види навид приемливите им цени, не се замисля за уловките или поне не подозира, че има такива и после се пари. Да не говорим, че се съмнявам да има италиански дивани, защото същите уж италиански дивани се намират същите и в други магазини, които изобщо не внасят от никъде другаде, освен от Китай.
Виж целия пост
# 5
Аз наскоро ходих точно там и поогледах меката мебел,ами какво да ви кажа,доста скъпичко ми се стори,да не говорим,че в момента има доста места ,които предлагат мека мебел на по-ниски цени.Иначе аз също нямам доверие на тези мебелни хипермаркети,не вярвам,че могат да обърнат нужното внимание на всеки клиент и да изпълнят точно това ,каквото са обещали,а и нямам доверие и на персонала им.
Виж целия пост
# 6
Исках  да ви споделя и моя опит с този магазин.На 25-04-10 си купих гардероб,който взех със свой транспорт,тъй като живея на 200км от София.Когато започнахме да разтоварваме пакетите видяхме че единият пакет е леко смачкан и като го отворихме установихме че плоскоста е счупена.
В този магазин лесно ти взимат парите и са много любезни,но когато трябва да оправят нещата не са толкова отзивчиви.
Страшно ме вбесява това,че в България нямаш права и вечно си виновен за всичко.Ако това се беше случило в друга европейска държава на момента щяха да отреагират и поне щяха да се извинят за създаденото неудобство.  Sad
Виж целия пост
# 7
Вие нали вчера сте купили гардероба. Защо да нямаш права?
Виж целия пост
# 8

Опитвам се да разбера дали имам.Все още чакам да ми намерят някакво разрешение





в
Виж целия пост
# 9
И аз да се оплача от "зоната". Взех си обзавеждане за спалнята, но ми докараха различна спалня от тази която поръчах. След 3 седмици чакане да я докарат сега минаха още 2 във всевъзможни обяснения и разтакаване и още не е сменена с правилнта. Другата седмица още в понеделник мисля да пусна една жалба в комисията за потребителите. Ако трябва и с адвокат ще говоря след това ако продължи нищо да не се случва и да ме мотаят. Егати смотаняците, нямам думи просто.
Виж целия пост
# 10
Здравейте,

 Искам да споделя искреното си възмущение от този магазин за мебели Zona for Home. Капарирахме си диван от магазина им в Пловдив (бившата Мебелна къща в кв. Тракия). Беше ни казано, че е необходим поне месец за изработването му в избраните от нас цветове и НИЕ оставихме малко повече от изискуемото капаро, което беше около 200 лв.,в нашия случай  ние със съпруга ми оставихме 345 лв. Така се случи обаче, че след 4 дни за наша радост си харесахме на друго място ъгъл от много по-високо качество, заедно с фотьойл и табуретка комплект и веднага отидохме в Зоната и казахме, че искаме поръчката за дивана ни да бъде спряна. Предложихме да си купим от тях друга стока (матрак на "МАГНИФЛЕКС" напр.) на стойността на дивана, която беше около 1500 лв., но те категорично ни отказаха, казаха, че дивана ни бил вече разкроен и нямало как. Впоследствие като започнах да си ровя из документите се оказа, че въпросният магазин изобщо не ми е издал касова бележка за даденото капаро. Когато им кзахме това, те казаха, че не е възможно и че са ни дали, аз им казах да ми дадат копие от касовия бон тогава и от договора, защото касова бележка за даденото капаро така и не намерихме. Те ми отказаха копие и ми дадоха копие от договор, който беше за мен абсолютно недействителен, без подписи на двете страни, без вътре да е отбелязан даденият от нас аванс. Обадихме се в Комисията за защита на потребителите и сигнализирахме данъчните органи, защото такива "магазинчета" като този и работният им персонал, неуверени в качеството на стоките, които сами предлгат на клиентите, са намерили удобни начини да си поделят  "екстра" пари. Изключително груба и неотзивчива беше и уравителката на Пловдивския клон, почувствахме се така сякаш там целта е НЕ КЛИЕНТЪТ да си тръгне ДОВОЛЕН и магазина да направи оборот, а напротив все едно бяхме ВИНОВНИ, че сме влезли там.
   Пиша всичко това с цел да препазя и други хора от грешката да пазаруват там. Фирма, която претендира за КАЧЕСТВО на произвоството си и търси ДЪЛГОТРАЙНО ПРИСЪСТВИЕ на даден пазар не се отнася с клиентите си по този начин, Винаги би могло да се намери изгодно и за двете страни решение.
Виж целия пост
# 11
Здравейте Закупен ъглов диван-Клео през октомври 2016  от магазин Зона-софия Нормална употреба и пазене като всяко ново нещо след 7-8месеца терминал1 челната  седалка пропада надолу и така е написано в приемо-предавателен протокол съставен от Ивелина Николова-техен служител  след моята Рекламация и така чакам да се обадят след съставения протокол с мисълта че ще извършат поправка Да,ама не след две седмици почти получавам писмо от управител Й.Ковачев че рекламацията не може да бъде уважена тъй като според тях пропадането най вероятно е получено от неправилно ползване-поставяне на седалната възглавница под много по силно от нормалното напрежение!!!!!!!!!!!!!СИРЕЧ дивана мога само да си го гледам и да не си и помислям да лягам? на него камо ли да сядам? или обратното!!! Аз съм  +-65 килограмов!!!Под какво голямо напрежение са били седалните възглавници? Нямам думи!А между другото и терминал2-ъгловата седалка и тя пропадна надолу! Е и ако това не е подигравка-гавра със своите клиенти!!!С една дума бягайте далеч от Зоната на Здрача!!!НЕ СИ И ПОМИСЛЯЙТЕ ДА КУПУВАТЕ ОТ ТЯХ!  newsm78
Виж целия пост
# 12
Здравейте Закупен ъглов диван-Клео през октомври 2015  от магазин Зона-софия Нормална употреба и пазене като всяко ново нещо,след 7-8месеца терминал1-челната седалка Пропада надолу? и така е написано в приемо-предавателен протокол съставен от Ивелина Николова-техен служител  след моята Рекламация и така чакам да се обадят след съставения протокол с мисълта че ще извършат поправка Да,ама не! след две седмици почти! получавам писмо от управител Й.Ковачев че рекламацията не може да бъде уважена тъй като според тях пропадането най вероятно е получено от неправилно ползване-поставяне на седалната възглавница под много по силно от нормалното напрежение newsm78!!!???СИРЕЧ дивана мога само да си го гледам и да не си и помислям да лягам? на него камо ли да сядам? или обратното!!! Аз съм  +-65 килограмов!!!Под какво голямо напрежение са били седалните възглавници? Нямам думи!А между другото и терминал2-ъгловата седалка и тя Пропадна надолу? Е и ако това не е подигравка-гавра със своите клиенти!!!С една дума бягайте далеч от Зоната на Здрача!!!НЕ СИ И ПОМИСЛЯЙТЕ ДА КУПУВАТЕ ОТ ТЯХ! #Crazy
Виж целия пост
# 13
Ние сме купували един път преди 5г. мисля диван от там за сумата от 600-700лв. някъде не помня с точност и до момента още си го ползваме без никакви забележки, по същото време си взехме и спалнията но за нея не мога да кажа същото тя е и от друг магазин.
Наскоро преди около година си купихме 6 броя трапезни столове от които също не мога да се оплача, но и цената си им бешее 80лв.

Не мога да изкажа лоши впечатления, тъй като сме купували през последните години от доста мебелни магазини най-различни неща за пример ще дам:

Саплнията закупена от Виденов през декември 2012г. амортисьорите за повдигащият механизъм на матрака се прецакаха както и самата табла на спалнията я чакаме всеки момент да падне, а също и скрина вече ремонтирахме сами, защото видиш ли политика на фирмата е ако не са правили те монтажа да не ти оправят после нищо, целия спален комплект беше на стойност около 1100лв. , но уви.

Когато взимахме столовете от Зона-та, взехме и трапезна маса от Мобо която изглеждаше доста масивна и здрава, нооо всъщност беше пълен боклук на няма и 1г. и се повдига вече плота и сега сами трябва да си я оправяме нищо че е в гаранция  #2gunfire

Така, че тук в БГ наистина трудно можеш да намериш качество на добри цени. Simple Smile
Виж целия пост
# 14
Здравейте на всички.Да споделя и аз моя пресен случай с магазин Зона.
На 26 май закупих от тях обзавеждане за спалня- две легла , 2 матрака, гардероб и скрин.На 15 юни ми ги доставиха-ОПАКОВАНИ в кашони.Обръщам внимание на опаковани. На 21 юни дойдоха монтажници да ги сглобят и какво се случи:
1.Надраха ламината в цялата стая, въпреки че неколкократно ги помолихме да сглобяват върху кашоните или постлани от нас чаршафи.Обърнах им внимание, но те се направиха на разсеяни и не ме уведомиха, че трабва да го запиша в протокола.Споменавам бегло факта, че бяха цял час в нас , пушиха цигари и пиха бира по време на работа.
2.След като си тръгнаха, при почистването на мебелите, установихме, че една от вратите на гардероба е леко ударена и с обелена боя.Нямаше как това да се установи предварително, тъй като в стаята не можеше да се влезе от мебели.След подадената рекламация, от фирмата ни обвиниха, че ние сме ги повредили при качването по стълбите, след като не сме установили този дефект при доставката.Не знам как бихме могли да го установим или да ги повредим, при положение, че бяха ОПАКОВАНИ в кашони.
3. Единият матрак беше мръсен и скъсан  в единия край.Това също не беше видимо, тък като дефектът беше скрит под картонените ъгли , с които е опакован матрака.
В рамките на 1 час , и по-малко, след като си тръгнаха монтажниците, звъннах в магазина.От там ми казаха, че момичето, което се занимава с рекламации, точно в този ден не е на работа и няма как да подам жалба.Това направих на следващия ден. За съжаление без резултат.
Никога повече няма да ползвам услугите на #ZonaforHome
Ще се постарая и други хора да научат, за да не останат излъгани...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия