Редовно чета във форума, но за пръв път пиша, за да информирам за проблем на мой приятел с магазин за мебели Zona for Home.
Позволявам си да го направя, тъй като аз самата обичам преди да купя нещо от определен търговец, да прочитам мнения за него.
Въпросният приятел наскоро (е не толкова наскоро предвид времевите мащаби на занимавката си с тях) имаше неприятен инцидент с въпросната верига продаваща основно мебели. В един хубав момент се оказа, че това не е изолиран случай (и донякъде може да се нарече практика от тяхна страна) и може би е уместно да се организира нещо общо за да се спре.
Става въпрос за немалкия магазин за мебели Zona for Home (http://www.zonaforhome.bg/)
Случката накратко: Този мой приятел си поръчва от тях диван. Оказва се, че структурата на дивана е нарушена (усукана е рамката му), нещо което се установява след разопаковането му (това става на място в дома им). След връзка със служител от сътветния магазин този мой приятел го натоварва на бус който има подръка и го занася за смяна. След разтакаване се разбират смяната да се уреди в идващата седмица.. и така.. няколко месеца одисея..
По-подробно описание може да се намери тук: http://zonazdrach.blog.bg/biznes/197...zi-blog.496415
Позволявам си да ви занимавам понеже познавам човека и предвид работата му и самата му личност съм твърдо убедена, че не прави това просто виждаш ли да си намира работа и/или само за да си върне парите.
Ще се радвам ако някой има (е имал) подобни неприятности с тази верига да драсне в блога.