Миналата година обзавеждахме нов апартамент, купувахме всичко наново - всички мебели и ел. уреди. От Техномаркет купихме пералня, съдомиялна и котлоните за вграждане. Тъй като, обаче, ремонта в кухнята не беше приключил, уредите останаха в магазина за около две седмици. След това, в къщи докато ги сложим и се нанесем да ги ползваме, минаха още два месеца. Когато започнах да ги разучавам и да чета инструкциите за употреба се оказа, че гаранцията на пералнята - Уърпул и на съдомиялната важи, ако уредите са монтирани от представители на съответния сервиз. А специално на пералнята в десет дневен срок от закупуването трябвало да изпратя някакъв отрязък от талона за гаранция на сервиза им в София, иначе гаранцията не важи. И така пералнята от третото пране започна да потраква по малко, но си мислих, че е нормално. До онзи ден, когато тракането вече стана нетърпимо - чува се през две врати. Оказа се, че повредата е толква голяма, че по-добре да си купя нова пералня. Нито един от сътрудниците в техномаркет/малката буква е умишлена/, не ни уведоми за тези условия. Дори не загатнаха, а знаеха, че пералнята ще е при тях за повече от седмица, защото се разбрахме да платим и магазинаж. И през ум не може да ми мине, първо че трябва да търся сервиз, за да ми монтират една проста пералня и после и писма да пускам с отрязъци Затова следващия път като купувате ел. уред питайте. Ние пък, ще го заобикаляме техномаркет