Информираха ли ви за гаранционните условl

  • 5 009
  • 26
Пускам темата тук и се надявам повече хора да я видят, за да не пострадат като нас  Tired
Миналата година обзавеждахме нов апартамент, купувахме всичко наново - всички мебели и ел. уреди. От Техномаркет купихме пералня, съдомиялна и котлоните за вграждане. Тъй като, обаче, ремонта в кухнята не беше приключил, уредите останаха в магазина за около две седмици. След това, в къщи докато ги сложим и се нанесем да ги ползваме, минаха още два месеца. Когато започнах да ги разучавам и да чета инструкциите за употреба се оказа, че гаранцията на пералнята - Уърпул и на съдомиялната важи, ако уредите са монтирани от представители на съответния сервиз. А специално на пералнята в десет дневен срок от закупуването трябвало да изпратя някакъв отрязък от талона за гаранция на сервиза им в София, иначе гаранцията не важи. И така пералнята от третото пране започна да потраква по малко, но си мислих, че е нормално. До онзи ден, когато тракането вече стана нетърпимо - чува се през две врати. Оказа се, че повредата е толква голяма, че по-добре да си купя нова пералня. Нито един от сътрудниците в техномаркет/малката буква е умишлена/, не ни уведоми за тези условия. Дори не загатнаха, а знаеха, че пералнята ще е при тях за повече от седмица, защото се разбрахме да платим и магазинаж. И през ум не може да ми мине, първо че трябва да търся сервиз, за да ми монтират една проста пералня и после и писма да пускам с отрязъци  ooooh! Затова следващия път като купувате ел. уред питайте. Ние пък, ще го заобикаляме техномаркет  Crossing Arms
Виж целия пост
# 1
От магазина не са виновни, може да е "човешка грешка", та нали затова производителя е направил гаранцията и гаранционните условия в писмен вид. И на мен ми се е случвало...
Да уточня - това, че монтажа трябва да се извърши от сервиз е изискване на много фирми. И бойлер ако си купиш е така, климатик, керамични котлони...
За регистрацията в сайта до 14дни или месец след покупка също е изискване на доста фирми. Бях изненадана, като видях, че сешоара ЕЛЕКОМ на майка ми е по същата схема-трябва да се регистрира в сайта, за да е активна гаранцията...
ИЗВОД - като купувате-четете какво са ви написали хората, за да знаете какво ви трябва и какво може!
Виж целия пост
# 2
Всички документи, вкл. и гаранционната карта останаха в Техномаркет и ми бяха дадени заедно с уредите. За мен това не е човешка грешка, това е чиста манипулация  Naughty Аз не купувам всеки ден електроудери, за да знам какво е изискването на много фирми. Освен това звъннах в представителството на комисията за защита на потребителите в Бургас. От там ми казаха, че по закон гаранцията ми е 2 год., а отрязъка се отнася до специалната гаранция, която в случая беше 6 год. Но не така е написано на листовката - там пише - гаранцията не важи, ако не се изпрати...
Виж целия пост
# 3
Ние си купихме всичко от ДЕНСИ и там ни информираха, но регистрирането в сайта и това с отрязъка на талона важи само за определени марки - спомням си сестра ми беше студентка и си купи телевизор NEO и трябваше да изпрати талона,
ние сме със сушилня Уърпул и също трябваше да я регистрирам в сайта им, понеже не можеше да ми приеме заявката, им я пуснах на факса и ги помолих да ми върнат копие в което потвърждават, че приемат регистрацията - направиха го. Прахосмукачката също я регистрирахме през сайта - така че според мен е трябвало в магазина да Ви предупредят впредвид това, че те знаят че за определени марки срока е 14 дена след покупка да се направи регистрация. Ти нямаш ли износна бележка или някакъв протокол - с него можеш да претендираш за датата на получаване на уредите и евентуално да се пребориш за гаранцията Peace
Виж целия пост
# 4
Законовата търговска гаранция за всеки уред е 2 години - без условия за монтаж, пращане на талони и тем подобни глупости. Обърни се към комисията за защита на потребителите.
Виж целия пост
# 5
Преди няколко години си взехме Whirpool 6то чувство (от първите) от Техномаркет.
Уведомиха ни за задължителния монтаж, който тогава бе и платен - 12 лв. и гаранцията наистина не важеше, ако не ти я "монтират", т.е. връзват маркуча към водата.

Сега (инфото ми е от преди 5-6 дни) този задължителен монтаж е само за пералните "6то чувство", за да ти е 6 г. гаранция и е безплатен.
Виж целия пост
# 6
И да няма задължителен монтаж от сервиза, задължително си викам гаранционния сервиз да ми монтира електроуредите. От опит, настъпи ли проблем с някой електроуред и едно от първите реплики са неправилен монтаж. Така че, за всеки случай е по-добре.
Виж целия пост
# 7
Dasem и нашата е шесто чувство. Техника, който извиках, ми каза, че ние сме третата пералня с тази марка за деня. А като свали капака фабричната дата на производство беше 04.2007 г. Ние я купихме за нова, уж сепретмври миналата година  Tired
Виж целия пост
# 8
Проста Мария, позната си взе миналата година от 6то чувство със 6 години гаранция (преди бяха само с 2 г., моята е такава). Та има няма след 3-5 седмици се повреди някакъв ремък се беше откачил, после проблеми нямало. Според майстора нещо са прекалили при товаренето.
Аз от моята съм много доволна, мъж ми даже се бъзикa, че благодарствено писмо щял да пише на Whirpool. А горката е подложена на сериозни изпитания:
- пере поне 10-11 пъти в седмицата, понякога и по 4 пъти на ден.... само домакински съдове не съм слагала в нея  Mr. Green,
- прекъсвам програми по време на работа, сменям ги и продължава.

Преди време коментирахме с познати, че Whirpool-ите са шумна при центрофуга, та като избирахме пералня на майка ми по съвет на специалист от Т. се спряхме на Електр лукс - били тихи... е ужасна е, като центрофугира ти спира мислите и я чакам излети.

Преди няколко дни за малко да купим още една 6то чувство (ТМ имаха промоция за 499 лв.), но дълбочината на мястото не позволи.
Виж целия пост
# 9
Техно-магазините предлагат различни макри и модели техники. Гаранционните сервизи са различни с различни условия.
Не е виновен магазинът, а това, че не сте си прочели правата и задълженията.
А Whirlpool може да се купи и от Зора и от Денси и от много места. Та не ви е виновен пряко Техномаркет.
Гаранционния сервиз на Whirlpool е сериозен, но си имат своите изисквания.
А това дето били с по 6г. гаранция перланите "6-то чувство"... Просто се обадете в сервиза и разберете как точно седи въпросът за да има (въобще) такава гаранция.
Виж целия пост
# 10
Уърлпул винаги са имали изискване за монтаж от оторизиран сервиз. Поне от първата ми покупка на тази марка преди 10 години, та досега все е така. И преди 10 години никой в магазина не ме е уведомявал, и след това също. Просто си чета гаранционните условия. Споделям мнението на Шани, че проблемът не е в магазина Wink
Виж целия пост
# 11
Уърлпул винаги са имали изискване за монтаж от оторизиран сервиз. Поне от първата ми покупка на тази марка преди 10 години, та досега все е така. И преди 10 години никой в магазина не ме е уведомявал, и след това също. Просто си чета гаранционните условия. Споделям мнението на Шани, че проблемът не е в магазина Wink

Не в момента само за 6то чуство е така, и то само ако искаш да ти е 6 г. гаранцията. Както писах инфото ми е прясно.

Подкрепям Шани, че сервиза поне в София е много сериозен. Наложи се да сменим магнетрона на MW. За 24 часа я оправиха като това включваше и обаждане как точно да я ремонтират.
Виж целия пост
# 12
Техно-магазините предлагат различни макри и модели техники. Гаранционните сервизи са различни с различни условия.
Не е виновен магазинът, а това, че не сте си прочели правата и задълженията.
А Whirlpool може да се купи и от Зора и от Денси и от много места. Та не ви е виновен пряко Техномаркет.
Гаранционния сервиз на Whirlpool е сериозен, но си имат своите изисквания.
А това дето били с по 6г. гаранция перланите "6-то чувство"... Просто се обадете в сервиза и разберете как точно седи въпросът за да има (въобще) такава гаранция.

Именно това исках да кажа и аз, но Шани го е изразила по-добре!
Виж целия пост
# 13
Четенето си е четене, но общуването между клиент и търговец е важно! Много са контактни консултантите, нооо до кога  Wink Видят ли, че разглеждаш, се залепят за теб, а доколко помагат... вече стана ясно от темата.

Благодаря, Проста Мария Hug И мен ме чака ремонт. Ще задавам всевъзможни въпроси на консултантите  Confused
Виж целия пост
# 14
Ами аз нямам оплакване от консултантите.
Питам каквото ми трябва, а за да си купя нещо си правя собствено проучване. Когато го купувам, знам повече от консултантите, но не смятам, че това е обидно, просто навик.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия