Коя банка с адекватно интернет банкиране

  • 16 531
  • 94
# 75
Не знам за Интернет банкирането, но обслужването в ДСК клоновете е ужасно,  с кеф се разделих с тях още преди 2 години. При все че  до нас беше огромен клон с поне 10 касиер-счетоводители редовно трябваше да се чака по 30-40 мин.

За Булбанк не мога да разбера какво толкова го хвалите он-лайн банкирането след като те не ползват дори електронен подпис(по желание е), което по новите наредби е задължително. А прочелили сте Общите условия как банката не носи грам отговорност за нарежданията и плащанията през онлайн банкирането т.е дори и умишлено служител да ви ощети отговорност от банката не може да се търси
Виж целия пост
# 76
В много банки онлайн банкирането с електронен подпис е опция и Булбанк не е някакво изключение. А даданият пример в последното изречение е върховна глупост! Sad Банките /вкл. и Булбанк/ са възстановявали и възстановат суми при пробиви или евентуални недобросъвестни действия на служители.

Порових се и копирам чл. 41 от ОУ на цитираната от теб банка: "БАНКАТА не носи отговорност за вреди и пропуснати ползи, в резултат на или във връзка с неточности или грешки при предаването на информацията, технически проблеми, както и при форсмажорни обстоятелства, освен в случаите на виновно и неправомерно изпълнение от страна на БАНКАТА."
Виж целия пост
# 77
Дано не ти се налага да доказваш дали е техническа грешка, в системата която пак е собственост на банката, или е виновно и неправомерно изпълнение от страна на БАНКАТА Naughty
Апропо в тази банка много често стават "технически" грешки, лично аз имам списък с 8 такива и още 5 непризнати грешки касаещи събирането на суми от сметка при покриване на кредит. Върнаха ми парите след 2 жалби и съвсем случайно забравиха да ми начислят пропуснати ползи, питах кога ще ми ги начислят - отговора бе "Полагат ви се, но за тях ни съдете" Дело за 30-40 лв няма да водя, но пък банката  си забогатя с тях.
Виж целия пост
# 78
В системата съм и знам за подобни случаи! Но когато има пробив, нещата се уреждат много бързо и без шум, така че на клиента не му се налага да доказва, каквото и да било.
Разбирам, че имаш лична битка с тази банка и се надявам да успеш да отстоиш правата си!
П.П. Междудругото "събиране на суми по кредит" не попада в категорията неправомерни преводи.
Виж целия пост
# 79
Е поне от последния ти пост  става ясно, че хвалебствения ти са  реклама, направена от служител на банката.. очевидно мнението ти не е особено обективно.
Говоря от името на ползвател на услугите на банката от 2005 г насам, старата Булбанк беше добра,  след сливането цари анархия и отношението към клиента е равно на нула.  Ползвам он-лайна им от 2005,  когато се предлагаше с пакетите им - мнението ми е слаба защита и софтуерна платформа.
Затова и го ползваме само за следене на плащанията, но не и нареждане на преводи.
Виж целия пост
# 80
ДСК е правилният избор за мен. Не минават през Борика и веднага се отразяват промените в сметката. Аз лично съм към Райфайзен, пълна порнография е както казва авторката, а мъж ми е към ДСК и е коренна разликата. Веднага вижда всичко.

И аз съм с такива впечатления. Махнах се от ДСК, защото самата ми сметка беше с повече месечни такси. Сега съм към Райфайзен и е пълна скръб, наистина. Ако пазарувам в Кауфланд, например с картата, сумата се отчита като липсваща едва след около ден, два. След като ми преведат заплатата и е отчетена в сметката, поне час не мога да я тегля от банкомат......
ДСК директ - всичко се отчиташе много бързо. Но пък тази банка си има други минуси, трябва да се претегли добре и човек да си реши кое е по-важното.
Виж целия пост
# 81
Аз също ползвам интернет банкирането на Алианц. Проблеми не съм имала, а операциите ми се отразяват моментално. Има функции за създаване на макети, за подредба по подразбиране, за изчакване на подпис. Много съм доволна.
Виж целия пост
# 82
Е поне от последния ти пост  става ясно, че хвалебствения ти са  реклама, направена от служител на банката.. очевидно мнението ти не е особено обективно.
Говоря от името на ползвател на услугите на банката от 2005 г насам, старата Булбанк беше добра,  след сливането цари анархия и отношението към клиента е равно на нула.  Ползвам он-лайна им от 2005,  когато се предлагаше с пакетите им - мнението ми е слаба защита и софтуерна платформа.
Затова и го ползваме само за следене на плащанията, но не и нареждане на преводи.
е аз пък нямам никакви оплаквания и грешки за толкова години от страна на Булбанк  Peace
Виж целия пост
# 83
Е поне от последния ти пост  става ясно, че хвалебствения ти са  реклама, направена от служител на банката.. очевидно мнението ти не е особено обективно.
Говоря от името на ползвател на услугите на банката от 2005 г насам, старата Булбанк беше добра,  след сливането цари анархия и отношението към клиента е равно на нула.  Ползвам он-лайна им от 2005,  когато се предлагаше с пакетите им - мнението ми е слаба защита и софтуерна платформа.
Затова и го ползваме само за следене на плащанията, но не и нареждане на преводи.
КОТЕ, няма реклама, няма емоция! Мнението ми беше за правилата в интернетбанкирането по принцип, защото работя в СИСТЕМАТА. Хич не ми пука от кой си доволна, и от кой не! Включих се заради глупавия пример със служителите, защото си има процедури, които се спазват от всички БГ банки, което исках да се разбере от останлите четящи темата.
П.П. Радвам се, че си намерила решение, което те удоволетворява!
Виж целия пост
# 84
Еми аз последно си открих сметка в Булбанк /по-скоро Уникредит вече/ Там са сметките и на работодоталея ми и поне ще си получавам заплатата веднага  Peace
Аз работя служебно с тази банка няколко години и трусове имаше единствено няколко месеца около сливането. Но не се е случвало нищо фатално и непоправимо  Peace
Надявам се да няма нужда да проверявам тези процедури и в сегашно време  Laughing
Виж целия пост
# 85
Имам много добро впечатление от онлайн банкирането на Райфайзен банк. Но просто нямам наблюдение върху други банки. При Райфайзен проблема е докато се активира акаунта, после всичко е песен.
Виж целия пост
# 86
ДСК директ работи що годе. Peace Събота и неделя транзакции не се отразяват, както не се и извършват. Транзакции по дебитна сметка се отразяват веднага. Плащания от кредитната сметка реално ги виждаш на сайта 3-4 дни след като плащането е направено, та може да излезеш на червено, ако си изпуснал сметката си.
Всяка вечер към 23 часа, до към 0,30 правят нещо си по сайта - няма влизане. Иначе не се оплаквам. Работи си системката.
А, и от call центъра са печени хората. Ако има някаква грешка или провалена транзакция, се обаждат по няколко пъти, докато не оправят нещата.
Виж целия пост
# 87
Имам много добро впечатление от онлайн банкирането на Райфайзен банк. Но просто нямам наблюдение върху други банки. При Райфайзен проблема е докато се активира акаунта, после всичко е песен.

За една и съща банка ли говорим? Наистина нямам подобни впечатления от РБ, ама на този етап няма как да ги сменя. Много тромаво е всичко в тази банка и конкретно он-лайн банкирането им.
Виж целия пост
# 88
Ползвам банкиране на три банки, вкл. и така обсъжданата Райфайзен и трябва да кажа, че съм най-доволна от Алианц - опростен интерфейс, разбирами менюта, улеснения при повторямост на документи - нямам никакви забележки, даже напротив!
Виж целия пост
# 89
Аз лично от две години ползвам ДСК Директ и съм много доволна.
А и клоновата мрежа на ДСК е много добре развита в цялата страна.
Тъкмо щях и аз да ги похваля.


Мнооого съм доволна от интернет банкирането им!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия