Коя банка с адекватно интернет банкиране

  • 16 527
  • 94
# 90
Аз съм много доволна от Общинска банка.
Нямала съм проблеми до сега.
Виж целия пост
# 91
Шехи, за станалата грешка няма ли вина ДСК.
Защо не искаш от тях съдействие или не им търсиш отговорност?

Съдействие вече потърсих. Такова от ДСК ми беше почти отказано. Следващата стъпка ще е съдебна отговорност.

Случаят е следният:
От немската ми сметка привеждам сума пари на сметката ми в ДСК, като имената на изпращача и получателя са едни и същи, т.е. моите.
При превода правя грешка в една цифра и забелязвам това след 2 дни. Звъня на спешния телефон и ме свързват с оператор. Обяснявам ситуацията ,той проверя парите по другата сметка и моята и казва, да така е, но ние не можем да направим нищо.
Питам, няма ли да върнат парите автоматично, след като е явно че имената на получателя не съвпадат по фактура за нареждане.
Не, те гледали само IBAN-а. Питам ги ,защо,след като  това нареждане е един вид договор и  той трябва да се извърши по всяка точка. Явно е, че по нареждане, имената на получателя не съвпадат.
Щели да поканят лицето да върне доброволно парите.

Звъня на следващия ден. Друг оператор, отново 10 мин. разяснения....
Моля да ми бъде даден телефон на комисия или отдел занимаващи се с такива случай- беше ми отказано. Помолих за телефона на юриста  или на юристконсулския отдел- също ми беше отказано. Сякаш цялата тази прехвалена институция- банка ДСК е в нелегалност!

Казаха ми да напиша същото на официалния мейл на банката . Разговорите  на спешния телефон се записват, не виждах смисъл ,но го направих.
10 дни никакв ред, никакав отговор.

Никакво отношение, никаква лоялост към клиент, пълна безотговорност!

Вие какво бихте направили?



Малко късно се включвам , но това може да помогне
http://www.bankenverband.de/themen/geld-finanzen/schlichtungsste … werde-anschreiben
http://www.voeb.de/de/ueber_uns/ombudsmann/
http://www.ombudsman.europa.eu/home/bg/default.htm

Относно интернет банкирането - сега използвам на ЦКБ и ОББ с УЕП. Ползвала съм и на ДСК, и на Райфайзен. На ДСК и ОББ банкирането е в реално време- не са към Борика, затова толкова бързо се отразяват транзакциите. Не коментирам обслужването в ДСК и ОББ от бързи и компетентни служители. Доволна съм от интернет банкирането на ЦКБ, имат и опция за текуща разполагаемост, ако не е отразен някой превод( от Epay например). Не ми е приятно да влизам в някои банки, да чакам и да се ядосвам #Cussing out и затова използвам интернет банкиране.
Виж целия пост
# 92
На Пиреус е добро.  Peace
Виж целия пост
# 93
Преди 2 дни си направих карта + банкиране към ДСК. Всичко стана за 15 минути. Винаги съм била доволна от обслужването - от години плащам ток, вода и т.н в клона до нас. Никакъв проблем.
Виж целия пост
# 94
http://potrebitelski-nevoli.blogspot.com/
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия