Online пазаруване от Техномаркет или Технополис

  • 6 675
  • 11
Искам да попитам дали някой си е пазарувал по този начин по-големи покупки. Искаме да си купим телевизор и видях, че по този начин има 5% отстъпка. Това, което ме притеснява е, че не виждаш покупката преди да я платиш. И да не се окаже, че новият телевизор е мостра или има някакъв дефект. Понеже живея в Бг и все съм с мисълта, че тук се прилагат какви ли не номера. Преди няколко години в един от тези магазини (сега не се сещам кой) продаваха много изгодно тв-та на учудващо ниски цени. Тогава мъжът ми се разрови из интернет и по номерата им откри, че това са стари мостри, които се продават с около 30% отстъпка. И в чужбина ги продават така, но там си е описано защо са по-евтини. Тук, разбира се нищо не пишеше, а и като питахме "консултантите" смутено си замълчаха. Crossing Arms
Виж целия пост
# 1
Няколко пъти съм пазарувала така, много е удобно, понеже ти го карат вкъщи в предварително уточнен час. А съм правила и друго - плащам нещо и го изпращам направо в друг град. Спестява доста време.
Виж целия пост
# 2
Значи всичко е било наред. В смисъл работят си нещата и няма видими дефекти? А ако ти докарат кашона, но като го разопаковаш видиш нещо, дали може да се прави рекламация?
Виж целия пост
# 3
О, работят си и още как  Peace
За рекламацията - доколкото помня от закона, можеш да направиш рекламация на всичко, което не отговаря напредварително описаните условия.
Виж целия пост
# 4
ами нали ти доставят запечатан кашон и вътре стоката е със защитни етикети? то и в магазина ако я платиш, пак ти докарват един запечатан кашон и какво му виждаш?

хладилник примерно...
Виж целия пост
# 5
Да, но ако примерно има изгорели пиксели? За мониторите винаги сме карали да ни ги показват преди това. Даже един такъв отказахме още в магазина и тогава ни гледаха много странно как сме ги видели тези 3 пиксела и, че правим такъв проблем. Crazy Идеята ми е , ако се отвори стоката в къщи и се види дефект дали ще се направят от магазина. Дали са коректни и точни в такива ситуации.
Виж целия пост
# 6
аз съм пазарувала няколко пъти  големи стоки така и не съм имала проблем

дори единия път ми се стори, че нещо липсва и се разправях по телефона и бяха много любезни, не ме отсвириха и се оказа, че няма проблем
Виж целия пост
# 7
Мерси за отговорите. Доста ме успокоихте. В крайна сметка май ще се възползваме от отстъпката щом до сега никой не се оплакал. Simple Smile
Виж целия пост
# 8
Онлайн от Техномаркет си купих телевизор преди 2 години. Бях в провинцията при майка ми и спонтанно ми изникна идеята да си взема едно телевизорче. На следващия ден ми го докараха пред входа. Нямам никакви оплаквания.
И все пак предпочитам да ходя на място да си пазарувам  Peace
Виж целия пост
# 9
Принтер купувах по този начин в началото на годината - никакъв проблем не съм има  Peace
Виж целия пост
# 10
Един глас и от мен за онлайн пазаруването.
От Техномаркет-миялна,мие перфекшън,доволна съм от поръчката,доставката и уреда(беше в оригинален кашон,облепен отвсякъде,вътре имаше едно спец.пластмасово като въже,което да се отреже,не мога добре да го обясня,но личеше,че не е била мостра и т.н)
Поръчвай смело,хем няма да ходиш до магазин,хем отстъпка ще имаш.
Аз обаче 4-5 дни преди да поръчам имам спомен,че ходих да огледам приблизително каква миялна искам и после само на картинка я избирах,но пък случих с избора.
 Peace
Виж целия пост
# 11
Аз съм пазарувала онлайн от Техномаркет няколко пъти.
Така си купихме пералня, печка и микровълнова. Да те предупредя много да внимаваш.
Ето например печката  -с голямо желание си я избрах. Идва пред нас камиона, свалят я тя цялата в станиопор, защитни лепенки, кашони.
Аз бях инструктирала мъжът ми да я разгледа добре, да няма счупено и т.н. преди да подписва документи и плаща,  
В момента който я отвориха се видя ясно, че керамичната плоча е счупена през средата и е на сол. Върнаха я и ни се извиняваха после, доставиха ни нова. Ако не бяха видели при доставката няма как да докажа, че ние не сме я повредили, изпуснали на стълбите.
При този начин на пазаруване, винаги се разбирай предварително с продавача да можеш да отвориш стоката, да я видиш  и после да плащаш. По-дребните стоки като микровълнова, Ютия ги доставят с куриер, там настоявай да има опция да можеш да отвориш стоката.
Аз не давам пари и не подписвам документи докато не се уверя , че всичко поне на пръв поглед е ОК.
Иначе като изключим това съм много доволна, много са бързи.

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия