® E-bay - тема 58

  • 31 495
  • 747
# 615
Алекс1, много ти благодаря  Flutter   bouquet, а след как точно да платя направо през Ибей? Нещо не съм запозната хич, по някакъв начин се свързва профилът в Пейпал и Ибей ли?  Thinking
Виж целия пост
# 616
Да, свързва се, но ако само ще купуваш засега не е задължително.
Ако ще продаваш е наложително.
Влизаш си в My Ebay - Won - Pay now
Пренасочва те към страницата на Пейпал.
Логваш се и следваш стъпките за плащане.
Верифицирай си картата, ако не си.
Виж целия пост
# 617
Тъкмо това мисля да правя утре, то аз не съм спечелила от наддаване, а e Buy it now, дано скоро да се похваля с първата придобивка по Ибей.  Flutter Благодаря още веднъж!  Peace   bouquet
Виж целия пост
# 618
Дали знае някой след колко време от приемането на офертата ми при BEST OFFER трябва да платя?  newsm78
Треперя му на едно колело, че е последно.

Хм, и инструментът на goofbay за Best Offers запецва, никаква информация не ми дава, случвало ли ви се е? Не е от браузъра. Пу, да му се не види.  Sad
Виж целия пост
# 619
Здравейте,
Вчера за първи път пазрувах от e-bay. Направих две покупки. Едната е платена вече. Втората-купих няколко неща от 1 продавач. В обявите му пише, че всеки следващ артикул пощенските са на цена 0,25 p . При първата поръчка получих обща фактура на нещата с отстъпка от пощенските и тогава платих. Но с тази втората нямам такава фактура. В e-bay ми показва общата сума на поръчката, но с висока такса за пощенски. Писах на продавача да попитам все пак какви са ми пощенските, но отговор нямам. Нещата си стоят неплатени още.Какво да направя още?
Виж целия пост
# 620
Здравейте,момичета!
Аз пак за помощ.... Значи спечелих тази вечер една ризка и си я платих веднага.,но нещещ ли си поглеждам мейла и виждам ,че имам писмо от продавачката,което гласи следното:
Sorry - this is the first time I've sold on ebay and for some reason the email address is wrong for the paypal payment.
Please can you change it to sheila_pye@yahoo.co.uk
or request a new invoice and I will change it for you.
Thank you
Sheila

Не мога сега да разбера какво точно се иска от мен,как да променям имейла на тази жена или какво се случва като поискам нов инвойс,нали вече съм платила newsm78 Помогнете ми ,моля  Praynig



Здравейте ,момичета!
Моля ви помогнете,как се иска нов инвойс?
Виж целия пост
# 621
Здравейте,
Вчера за първи път пазрувах от e-bay. Направих две покупки. Едната е платена вече. Втората-купих няколко неща от 1 продавач. В обявите му пише, че всеки следващ артикул пощенските са на цена 0,25 p . При първата поръчка получих обща фактура на нещата с отстъпка от пощенските и тогава платих. Но с тази втората нямам такава фактура. В e-bay ми показва общата сума на поръчката, но с висока такса за пощенски. Писах на продавача да попитам все пак какви са ми пощенските, но отговор нямам. Нещата си стоят неплатени още.Какво да направя още?
потърси някъде бутонче Request total from seller за да получих фактура с комбинирана доставка Simple Smile
Виж целия пост
# 622
Mалейна , благодаря!    bouquet  Намерих го, сега чакам нова фактура.
Искам да попитам дали правилно съм разбрала, за пазаруването чрез фирма посредник:
Харесвам си нещо, пиша английския адрес на фирмата и моето име за получател и си го поръчвам и плащам. После пиша писмо на фирмата посредник с моите данни. Когато пристигне в БГ плащам само таксите определени от фирмата посредник и за куриерски услуги .Това ли е? Трябва ли да им пратя линк с поръчаната стока?
Виж целия пост
# 623
Здравейте. Послушах съвета ви и пуснах диспут за неполучена стока. Вижте какво ми отговориха:

The seller has responded to you and offered another solution to resolve this issue.

Seller's message:
"i have been speaking to ebay and they advise me that the customer may ba making up stories and that i dont have to refund the buyer as it has been over a month since he purchased the goods"

If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Centre. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with a solution that you'd be happy with.

Аз поисках пълно възстановяване на сумата. Какво ще ме посъветвате?
Виж целия пост
# 624
Здравейте момичета одавна не съм ви писала, започнах работа и е-бей малко ми остана назад...в свободното време (което разбира се се отразява много добре на семейния бюджет )  Joy
Та да продължа въпроса аз от малко по-горе.... Една девойка продавачка си е променила е-майла в пей пал а аз и платих през предишния, тя ми писа че и ги няма парите и натиснах cancel на плащането ( седеше ми неплатено , май вече забравих думата на англ..)
сега ми дава нов е-майл и се пробвах да и го платя като покупка от е-бей но ме препраща към е-бей страницата и ми казва че нямам неща за плащане...девойката незнае как да ми изпрати наново искане за плащане...Пробвах като гифт да ги пратя, пак не стана.... Какво да направя??? Благодаря предварително  Hug
Виж целия пост
# 625
Здравейте. Послушах съвета ви и пуснах диспут за неполучена стока. Вижте какво ми отговориха:

The seller has responded to you and offered another solution to resolve this issue.

Seller's message:
"i have been speaking to ebay and they advise me that the customer may ba making up stories and that i dont have to refund the buyer as it has been over a month since he purchased the goods"

If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Centre. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with a solution that you'd be happy with.

Аз поисках пълно възстановяване на сумата. Какво ще ме посъветвате?

Егасимуси и наглеца, начи! Дано Алекс или някой от по - опитните се включи, но аз не бих му цепила много басма на тоя.  #2gunfire
Виж целия пост
# 626

Та да продължа въпроса аз от малко по-горе.... Една девойка продавачка си е променила е-майла в пей пал а аз и платих през предишния, тя ми писа че и ги няма парите и натиснах cancel на плащането ( седеше ми неплатено , май вече забравих думата на англ..)
сега ми дава нов е-майл и се пробвах да и го платя като покупка от е-бей но ме препраща към е-бей страницата и ми казва че нямам неща за плащане...девойката незнае как да ми изпрати наново искане за плащане...Пробвах като гифт да ги пратя, пак не стана.... Какво да направя??? Благодаря предварително  Hug

Ами аз направих същото.Първо отмених плащането,което си стоеше неприето,тъй като нямало регистриран такъв имейл.После направих ново плащане директно от Пейпал,като посочих новия мейл и като причина за плащането посочих goods,тъй като нещо не ми позволяваше да продължа като маркирах ebay item.И така се получи.Само че сега това отменено плащане е отразено в пейпаал акаунта ми,но парите не ги виждам да са върнати някъде  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 627
При Best Offer какъв е срока, в който продавачът трябва да отговори дали приема офертата или не?
И има ли значение кога свършва обявата, защото нещото ми има и Byu it now?
Виж целия пост
# 628
Ибейци ме изумиха снощи Laughing Преди 2 седмици исках да публикувам обява за продажба, но все ми излизаше надпис, че нарушавам определени правила. Писах им с питане защо се получава така и с молба да ми отговорят навреме за да хвана промоцията им на 16.09.2010. Междувременно предположих (и то правилно), че определена дума се засича като ключова, промених я и така успях да си пусна търга. Той си свърши (без продажба) и толкова. Да, ама снощи получавам мейл, че листингът ми е добавен успешно и че нещото ми е релистнато Shocked Докато се почесвах умно, получих и втори мейл, в който всъщност ми отговарят на питането отпреди 2 седмици hahaha Уж че съм имала някакви рестрикции, поради оставени коментари за мен (имах само и единствено положителни оценки и то само като купувач), но сега ми разгледали акаунта и ми ги премахнали. Да бе - вЕрвам Outta Joint И как така сами са решили да ми релистнат нещото hahaha Е, поне ми е безплатно - заради закъснението явно Mr. Green

П.С. Между другото проследяването в Роял Мейл не е особено адекватно. Всеки ден проверявам дали двете ми пратки за Англия са пристигнали и все още нЕма никой. Да, ама едната мацка ми е оставила фийдбек вече с думите, че е била бърза доставката, пък в сайта все още излиза, че няма инфо за постъпила такава пратка Crossing Arms
Виж целия пост
# 629
П.С. Между другото проследяването в Роял Мейл не е особено адекватно. Всеки ден проверявам дали двете ми пратки за Англия са пристигнали и все още нЕма никой. Да, ама едната мацка ми е оставила фийдбек вече с думите, че е била бърза доставката, пък в сайта все още излиза, че няма инфо за постъпила такава пратка Crossing Arms
А ти как го прати до Англия,че да е толкова бързо?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия