Втори клас съм вече аз! - 3

  • 60 343
  • 743
# 720
Светле,   bouquet
Виж целия пост
# 721

Синеоч, сигурна ли си , че си написала вярно градусите, моите деца вдигат висока температура по 39,5-40 градуса, каката ми е вдигала 40.3 веднъж...


Ели, Ния само един път ми е вдигала 38,9 беше ужасно висока за нея. Ние не вдигаме високи температури по принцип. А иначе самият вирус е само с Т и болки в гърлото.
Виж целия пост
# 722


Да ви споделя за нашите уроци по английски.И при нас децата са по Лонгман, хубаво-лошо - това е .Лошото е ,ч е г-жата започна да ги изпитва по следния начин - вдига ги на дъската , показват си домашното, кара ги да четат урока и ги кара да пишат две думи на дъската, като им ги казва на бг.В резултат децата , които ходят за 2 или 3 година на курсове по английски имат петици и четворки, моето още не  е изпитано така , но аз очаквам да му напише 2 или 3.Те още не са взели азбуката цялата, и макар, че Михаела я знае и е много трудно да пише думите, всеки ден я карам да ги пише, но въореки това продължава д а ги бърка, както и децата учили английски от преди също се затрудняват да напишат good afternoon и други по-дълги,и въобще масово се затрудняват да пишат така думи.Аз не съм за оценките, но ми се струва прекалено да ги изпитва по този начин.Освен това винаги могат да се паднат две думи, които не знаеш.Нашата г-жа е много добър падагог, пише основно шестици, мотивира ги да учат, а по английски - вече се оплакват майките на изпитвани по този метод деца, че не искат да учат, или го правят с нежелание.Дълго стана, но поне да ви се оплача.Още от миналата година имах лошо впечатление от г-жата по английски, което сега ми се затвърди...
А, колеги сте ни значи!!! И при нас по същия начин се действа, само дето не е нафраскала още двойките.
За мен учителката е комплексарка някаква. Страда, че предметът и не се зачита много  много и си го избива на децата. Много са стресирани децата от нея.
Виж целия пост
# 723
Аз пък съм много доволна от нашата учителка по английски и детето много я харесва и с желание си учи и прави сам домашните по този предмет,ама досега честно казано не са изпитвани и нямат оценка,та не знам как ще се процедира при изпитването.
Виж целия пост
# 724
Аз пък съм много доволна от нашата учителка по английски и детето много я харесва и с желание си учи и прави сам домашните по този предмет,ама досега честно казано не са изпитвани и нямат оценка,та не знам как ще се процедира при изпитването.
Блазе ви!
Аз много се опасявам детето ми да не намрази английския покрай учителката.
Виж целия пост
# 725
Аниният клас е взел азбуката миналата година, те друго не взеха, общо взето, добре, че вкъщи нещо се занимавахме.
Сега им обясняват за комбинации от букви, ch, sh и прочее. Тя уж го знае, но не е зле да го преговори.  Също нямото "е", "ee" и т.н.
Почти всеки път имат за домашно да пишат по 4-5 думи по един ред; засега обаче не са ги изпитвали на дъската, камо ли пък на правопис. Имаха едно контролно, на което задачите бяха да прочетат думата и да нарисуват това, което означава.

Не е хубаво според мен да ги изпитват на правопис на този етап, избива на перфекционизъм без логика, а това е убийствено при езиците. Напротив, трябва да свикват да използват езика, без да се страхуват, и малко по малко да натрупат усет.
Виж целия пост
# 726
При нас всяка нова дума я пишат по 3 реда, това - ок , Михаела знае всички думи как са на английски, тя бързо помни, и с това няма проблем, като я види написана също я разпознава, но с изписването удряме на камък.Ето сега ходих да броя , пише думите допълнително в една тетрадка - и думата chair  я е писала вече сумарно 20 реда от миналата седмица до сега и днес отново я написа грешно.И ми се струва безсмислено да губим по толкова много време д а научим нещо, което така или иначе тя ще научи в хода на ученето на английския.Не знам, може би ще си говоря с нашата госпожа да видя тя какво ще каже по въпроса, едва ли ще й е  приятно целия клас да имат ниски оценки по английски, д ане говорим за демотивирането към езика.Аз съм я учила на думички и изрази още отдавна, така на шега, на игра и въобще ученето не трябва да бъде някакво наказание, каквото се превръща при нас.Оф... оплаках ви се, но много се терзая откакто от малко повече от седмица става това изпитване и всички деца имат 4 и 5

Ирена1977, вие говорили ли сте с вашата г-жа?
Виж целия пост
# 727
Това с дъската и на мен ми е прекалено.
Те по български и математика не излизат там. И сега нов предмет, нова азбука, нов учител и хоп - на дъската...

При нас имат по 2 оценки от диктовки. Първоначално на букви няколко пъти, последната с оценка. А втората оценка е от диктовка на 3-4 думи /apple, pencil и т.н по памет/ Но те не са учили тези букви... отивам да проверявам паметта си...

С облекчение се поправям - диктува им още само букви. Съвпадение е било. че са писали думи на горния ред Wink Инче били взели и Т, но кой да гледа /за мен де /.
Виж целия пост
# 728
Всъщност влязох да ви почерпя, но от оплаквания си забравих бонбоните  Laughing Честито и на всички други именници!


подарихме й това http://www.totum.info/site/producten/200_286.html?offset=0 и сега няма търпение да я науча да плете  Laughing
Виж целия пост
# 729
При нас всяка нова дума я пишат по 3 реда, това - ок , Михаела знае всички думи как са на английски, тя бързо помни, и с това няма проблем, като я види написана също я разпознава, но с изписването удряме на камък.Ето сега ходих да броя , пише думите допълнително в една тетрадка - и думата chair  я е писала вече сумарно 20 реда от миналата седмица до сега и днес отново я написа грешно.И ми се струва безсмислено да губим по толкова много време д а научим нещо, което така или иначе тя ще научи в хода на ученето на английския.Не знам, може би ще си говоря с нашата госпожа да видя тя какво ще каже по въпроса, едва ли ще й е  приятно целия клас да имат ниски оценки по английски, д ане говорим за демотивирането към езика.Аз съм я учила на думички и изрази още отдавна, така на шега, на игра и въобще ученето не трябва да бъде някакво наказание, каквото се превръща при нас.Оф... оплаках ви се, но много се терзая откакто от малко повече от седмица става това изпитване и всички деца имат 4 и 5

Ирена1977, вие говорили ли сте с вашата г-жа?
Не, не сме говорили с госпожата по английски имам предвид. Тя е една такава опърничава и едва ли ще даде резултат говоренето. Според мен и за възрастен е трудно да произведе шантавия английски правопис, та камо ли за деца във втори клас.
А с класната говорих няколко пъти и тя изразява учудване като че ли за пръв път чува за какво иде реч. Той казва Вашият син е чувствителен и затова се впечатлява!
Ама аз не мисля, че е правилно да им къса листа от тетрадките, да ги заплашва, че който не си е написал да му прави сметката и пр.  Миналият път едно момиченце не искало да чете и тя му казала -"Това да не ти е концерт по желание"! Shocked
Изобщо моето търпение е поставено на изпитание, но не знам докога.
Виж целия пост
# 730
Да е жива и здрава Михаела!

Ирена, аз го квалифицирам като тормоз описаното, обяснението че детето ми видите ли някакво нестандартно го пропускам и си действам, никакво търпение... Ама това на първи прочит.. Ти си я знаеш. Иначе е тормоз обективно - късане, реплики... и те трябва да са спокойни и да въприемат...
Виж целия пост
# 731
EliG, Честит имен ден на Михаела! Да ви носи само хубави емоции.

Виж целия пост
# 732
EliG  Честит имен ден на Михаела !!!!!!!! bouquet  bouquet  bouquet  bouquet
Виж целия пост
# 733
EliG честит имен ден на Михаела HugЖива и здрава да ви е с радост да си носи името Hug
Аз почнах работа и нямам много време да пиша,но редовно си сверявам часовника с вас Laughing

По английски и нашите правиха диктовка като рисуваха предметите. Peace
На дъската ги изпитват по Математика и БЕЛ.
При нас комплекси избива г-жицата в занималната.На три пъти миналата седмица направо изтрещявам.
Диктовки по две стравици плюс седем-осем упражнения (от рода подреди думите в азбучен ред,напиши синонимите на дадените думи,кое е правилно в или във,с или със.)  Като домашните въобще не са започвани да се пишат ,взимам я от занимална и тепърва почваме да пишем домашните. ooooh!
Утре съм почивка и смятам да се видя с класната да я попитам това нормално ли е newsm78
Виж целия пост
# 734


Ирена, аз го квалифицирам като тормоз описаното, обяснението че детето ми видите ли някакво нестандартно го пропускам и си действам, никакво търпение... Ама това на първи прочит.. Ти си я знаеш. Иначе е тормоз обективно - късане, реплики... и те трябва да са спокойни и да въприемат...
Съгласна съм с теб. Просто обмислям как точно да постъпя. А листове къса на целия клас, не съм се интересувала за причината - гразно пишат ли, невярно ли - не знам. Пък и честно казано с тоя подход ми е все едно какви са и мотивите.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия