25% намаление в Хиполенд

  • 73 570
  • 556
# 105
Някой да си чака още поръчката, моята я няма никаква Crossing Arms
Виж целия пост
# 106
Някой да е запознат с политиката за връщане на  "Хиполенд"?  В петък купих играчка, която не прави това, което се очаква от нея. Естествено, пазя касовата бележка. Как практикуват - връщане на парите или предлагат замяна?

отговарям ти късно , може би вече сте решили проблема !
Аз купих на сина си един трасформърс който толкова трудно се трансформираше че и баща му не можа да се справи ,съответно детето се изнерви и разплака !
отидох с играчката-отворена ,казах им че ако успеят да ми покажат как се прави ще я задържа ,ако ли не те да си я задържат !Еми ,един час опитваха никой не успя !Но ми казаха да си избера нещо друго за сумата ,пари не ми върнаха !
Виж целия пост
# 107
Аз пък мисля,че намалението си беше реално,цените в коледния каталог са си същите като този от миналата година.Факт е,че определени неща можеш да ги намериш на по ниска цена повреме на различните им акции,а на моменти правят -55% на избрани артикули.Ето кучето Алис е било на цена 20лв през септември,а сега е 23 лв.Трябваше и него да го купя на намалението,нотогава го нямаше в предпочитанията на детето за подарък.
Виж целия пост
# 108
Валети, благодаря за включването. Аз отидох в магазина на следващия ден. Описах проблема, те се убедиха, че играчката не работи, както трябва, и предложиха да я заменят с нова. Помолих да взема други неща, не същата играчка, и те приеха. Е, изгубих намалението, но прецених, че това е по-добрият вариант за мен. Доволна съм от персонала, бяха любезни. Би било добре да предлагат връщане на парите, но "Хиполенд" няма такава практика. Затова харесвам "Лидл".
Виж целия пост
# 109
Някой да си чака още поръчката, моята я няма никаква Crossing Arms
И моята я няма никаква  Crossing Arms
Ще изчакам днешния ден и ако не дойде ще звъня по телефоните  Tired
Виж целия пост
# 110
Валети, благодаря за включването. Аз отидох в магазина на следващия ден. Описах проблема, те се убедиха, че играчката не работи, както трябва, и предложиха да я заменят с нова. Помолих да взема други неща, не същата играчка, и те приеха. Е, изгубих намалението, но прецених, че това е по-добрият вариант за мен. Доволна съм от персонала, бяха любезни. Би било добре да предлагат връщане на парите, но "Хиполенд" няма такава практика. Затова харесвам "Лидл".

По закон са длъжни да върнат парите, ако криента настоява за тях.
Виж целия пост
# 111
Скрит текст:
Валети, благодаря за включването. Аз отидох в магазина на следващия ден. Описах проблема, те се убедиха, че играчката не работи, както трябва, и предложиха да я заменят с нова. Помолих да взема други неща, не същата играчка, и те приеха. Е, изгубих намалението, но прецених, че това е по-добрият вариант за мен. Доволна съм от персонала, бяха любезни. Би било добре да предлагат връщане на парите, но "Хиполенд" няма такава практика. Затова харесвам "Лидл".
По закон са длъжни да върнат парите, ако криента настоява за тях.
Моля да ми посочите основанието за това (закон, наредба или др.), за да знам при следваща подобна ситуация.
Виж целия пост
# 112
http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=4&document_id=120
Отвори линка  ОТ ПЪРВИЯ РЕД : ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ /ЗЗП/ и прочети раздел Рекламации, по -точно  Чл. 124. (1), пуснала съм ти го в скрит текст.
http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=4&document_id=120
Скрит текст:
Раздел III
Рекламации

   Чл. 122. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, включително за стоки втора употреба, когато след доставката, при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия с договора за продажба.
   Чл. 123. (1) Потребителят има право да предяви рекламация на стоката или услугата, независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката или услугата.
 (2) Когато производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, търговецът е длъжен да запази на потребителя първоначалните гаранционни условия. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок.
   Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114.
(2) При предявяване на рекламацията за услугата потребителят може да претендира за извършване на услугата в съответствие с договора, за отбив от цената или за възстановяване на заплатената сума.
   Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.
 (2) Рекламацията се подава устно или писмено.
 (3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
 (4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
 1. касова бележка или фактура;
 2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
 3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
   Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.
 (2) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.
 (3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Ако търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и срокът на гаранцията е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламацията по ал. 1, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.
   Чл. 127. (1) Търговецът или упълномощено от него лице са длъжни да приемат рекламацията, ако тя е предявена своевременно.
 (2) (Изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Търговецът е длъжен да поддържа регистър на предявените пред него и пред упълномощените от него лица рекламации.
 (3) (Доп. – ДВ, бр. 61 от 2014 г. , в сила от 25.07.2014 г.) При предявяване на рекламация лицата по ал. 1 задължително я описват в регистъра, като на потребителя се издава документ, съдържащ датата, номера, под който рекламацията е вписана в регистъра, вида на стоката и подпис на лицето, приело рекламацията.
 (4) (Изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г., доп., бр. 61 от 2014 г. , в сила от 25.07.2014 г.) Приемането на рекламации се извършва през цялото работно време в търговския обект, където е закупена стоката или е поръчана услугата, на адреса на управление на търговеца или на друго място, посочено от търговеца. Рекламацията може да бъде предявена и във всеки от търговските обекти на търговеца на територията на страната, в които се осъществява подобна търговска дейност като тази в обекта, откъдето е закупена стоката. Правото на избор на място за предявяване на рекламацията принадлежи изцяло на потребителя.
   Чл. 128. (1) (Отм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.).
(2) Когато търговецът удовлетвори рекламацията, той издава акт за това, който се съставя в два екземпляра, и предоставя задължително един екземпляр на потребителя.
   Чл. 129. Предявяването на рекламация пред търговеца не е пречка за предявяване на иск.
Виж целия пост
# 113
Благодаря, полезно е да се прочете.
В конкретния случай не ми е ясно как бих могла да изпълня изискването да представя документ за несъответствието:
"(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
 1. касова бележка или фактура;
 2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
 3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер
."
Касова бележка имах.
Виж целия пост
# 114
На мен ми се обадиха преди час два. Ако искам да си взема нещата от някой магазин. Казах, че не ми е удобно, тогава ще чакам до другия петък. Не са ми спешни нещата, но като кажеш нещо, го изпълняваш.
Виж целия пост
# 115
Покипси, може би тези документи важат за стоки в гаранция.

Днес си получих пратката най-накрая.
Виж целия пост
# 116
От Фейсбук-Уважаеми клиенти, дали поръчката си на 21-и Ноември, Лудия петък. Днес до полунощ ще обработим абсолютно всички поръчки, дадени на Лудия петък, които все още не са изпълнени. Днес или в рамките на утрешния ден ще получите номера на товарителницата си на имейла, на който сте дали поръчката си. Куриерската компания Спиди ще достави пратките в понеделник, 8-и Ноември или вторник, 9-и Ноември. Ако случайно някой от Вас не получи днес или утре номера на товарителницата си, друго имейл съобщение или телефонно обаждане от нас, моля да ни сигнализира незабавно на имейл адрес marketing@hippoland.net или на телефон 02/ 91 006. Имайте предвид, че ако не вдигаме, означава че разговаряме по другите линии, за това имейл кореспонденцията е по- сигурна. БЛАГОДАРИМ ВИ ЗА РАЗБИРАНЕТО!
Виж целия пост
# 117
Аз се разочаровах страшно от Хиполенд. Първо не си спазиха срока. Второ след две седмици чакане се обадиха да кажат, че единия артикул е изчерпан. Предложиха ми да си избера друг. Съгласих се да си получа останалата част от поръчката на място в магазина. Уточнихме кога и от кой магазин. Отидох на място и се оказа, че поръчката я няма. Оставих телефон да ми се обадят като дойде. След час ми звъннаха, че е дошла и да отида да си я получа. Хайде - обратно. Отивам и разбирам, заделени и подготвени играчки няма и че мога да взема само едната играчка. (свалиха ми я от щанда в магазина) За другата чаках да проверят и се оказа, че имат една бройка. Пак чаках да я търсят, но така и не я намериха. Извиниха се, че нещо се били объркали и нямат и тази играчка. Взех си едната стока и си тръгнах. Нямах нито време, нито желание да се разправям и да избирам други неща. В колата отвън ме чакаха двете ми деца. Мислех, че отивам, вземам си поръчаните неща, плащам и си тръгвам. Да се разкарам два пъти, да водя телефонни разговори, а сега да им пиша мейли и постове в темите да се жалвам, за една играчка не си струваше. Разбрах, че нямат никаква организация и координация.
Иначе имат ниски цени на някои неща, но съвсем не са най-ниските. Например една играчка, която те предлагат за 40 лв., я намерих в сайт за 35, с доставка 3-4 лв. пак ми излиза по-евтино и няма да се разхождам до там, защото що бензин изгорих до там, почти си стопих отстъпката. 
Виж целия пост
# 118
И мен ме разочароваха донякъде по същите причини. След доста чакане ми се обадиха, единият от артикулите го нямаше - карти на Клевър Бук, поисках да ми ги заменят с други карти, подходящи за същата възраст, не можел, защото вече не били намалени. Сега чета, че на други са им предлагали подобна замяна... не виждам какво им пречеше да го направят и за мен... Наложи се да ходим на място и да купим същите карти (имаха ги в магазина Close), за да не остане едното дете разочаровано. Другата играчка, която купихме, дойде повредена - изобщо не работеше. Обадих се по телефона, бяха много любезни, не мога да се оплача, запазиха ми една такава играчка в единият магазините във Варна... хайде пак ходихме дотам да я сменяме... Tired Иначе от цените с 25% намаление съм много доволна. Peace
Виж целия пост
# 119
Всъщност персоналът в магазина не знаеше за възможността да ме компенсират за липсващия артикул с друг. Похвално е, че са решили да направят такъв жест към всички клиенти, които търпеливо чакаха да обработят поръчките ни 2 седмици. Но да бяха информирали персонала си затова, а да не се налага клиента да обяснява и да се оправдава. Друг неприятен факт беше, че срещу поръчката ми пишеше анулирана. Предполагам, че след разговора ни в петък за го отбелязали. Затова също ми се наложи да обяснявам. Много неприятни емоции ми донесе цялата случка. (Отделно загубата на време и обърканите планове за подаръци)
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия