25% намаление в Хиполенд

  • 73 578
  • 556
# 120
Е това с Хвърчило е много неприятно. Аз след последния разговор, в който казах, че няма да ходя в магазина и ще си чакам поръчката колкото решат, че трябва, вчера пак ми се обадиха,че едно боди го няма.  Викам- две седмици ли ви трябваше да разберете. Да видим какво ще дойде в крайна сметка. Как я мислят тези хора не знам.
Виж целия пост
# 121
Наглостта на Хиполенд няма граници. Днес говорих с тях, за да им кажа, че не съм си получила цялата поръчка в магазина, в който ме изпратиха.( в Младост)  Единственият вариант е да отида и да си получа останалата част от поръчката е магазина им в Люлин #Crazy. Не могат да ми я пратят с куриер, отказват да я изпратят в друг техен магазин - Младост или Сердика. Общо взето ми отказаха обещанато в петък и дори не се извиниха.
Виж целия пост
# 122
InaD, благодаря!  bouquet
Виж целия пост
# 123
Получих сутринта каквото бях поръчала без едно боди, както ме предупредиха. Rolling Eyes
Виж целия пост
# 124
Имам е-мейл с талон за 25% отстъпка, като компенсация за забавянето на поръчките. Проверете си е-мейлите, моят беше в папка "Спам". Важи за еднократна покупка в периода 2 януари - 28 февруари. Peace
Виж целия пост
# 125
Много благодаря за информацията, и аз имам такъв талон   bouquet
Виж целия пост
# 126
Аз също имам такъв талон Grinning.
Виж целия пост
# 127
Искам да изкажа огромното си разочарование от Хиполенд!!!! Тотално вече се отказвам от всичко и какви ли не молби подадохме и това е!Та, кои сме ниеее?? След дъъългото чакане да ни изпълнят поръчката. Е, факт - получихме я!! Иии, подаръка за именния ден на нашата кръщелница бе люлка-шезлонг с вибрация. Всичко е ок, подаряваме подаръка, a няколко дни след това нашите кумци се обаждат,за да кажат, че люлката не работи. Пробваха с какви ли не батерии.Решихме да позвъним, защото няма и 7 дни . Първо, не успяхме да се свържем с Хиполенда, после ни обясниха, че продукти от Черния Петък, които са вече с изчерпана наличност няма как да се подменят с друго, защото вече така били фактурирани в системата (та, как така не може да се връща??? Защо ни е развален шезлонг?). В последствие отиваме на място в магазина с кумците и питаме, дали не могат да го отремонтират Иии познайтее какво -  чисто новият шезлонг нито може да се подмени, нито отремонтира!!!! И ето къде ме изпращат ! Да погледна условията в сайта, които едва ли бих прочела, ако не беше милата консултантка да ни посочи! Хе, те там си пише,  "чл.21 Доставчикът не поема задължение да осигури сервиз за стоката". Тръгваме да търсим, къде да изпратим шезлонга за ремонт и няма къде. Та, Хиполенд като вносители на този шезлонг не предлагат сервиз. Вече изпратихме десетки молби до потребителите, а цялата група на Хипото ни каза просто да сме го били пробвали при доставката на място и тогава да го връщаме - не сега ??? Аз ли нещо не съм в час или ?? Как точно трябваше да стане това? И сега детето си има шезлонг без да работи. За тези пари - толкова ( платихме не малка сума пари, чакахме 100 дена и накрая нищо)! Очакваме някой да се свърже с нас от Комисията, та да видим! Определено ме изгубиха (пък не им пука май много за нас дребните клиенти). Големите "усмивки" Хиполенд! Благодаря много за отстъпката- голям жест!!!Сега да купя нов не работещ шезлонг с нея!  #Cussing out
Виж целия пост
# 128
Така.По-напред бях  пуснала разни точки и целия раздел за рекламации.Те са длъжни да върнат парите щом не могат да предложат същата или подобна стока в замяна.Стига да пазите касова бележка.Така е по закон.Заплашете ги, че ще пуснете жалба до комисията на потребителите.Вие сте с правото си.Не стига че сте отишли няколко дена след това, ами ви отказват дори да отремонтират продадена неработеща стока от тях.Възмутена съм!А се имат за едни от големите вериги за детски играчки.Глупости!Направо се изложиха с този Черен петък.Потърсете си правата и пишете какво е станало.

" Очакваме някой да се свърже с нас от Комисията, та да видим!"  -  Да разбирам ли, че сте подали молба вече в комисията?Пазите касовата бележка, нали?Само да знаете, че с комисията може малко да се проточат нещата, но дано е във ваша полза! Simple Smile
Виж целия пост
# 129
Така.По-напред бях  пуснала разни точки и целия раздел за рекламации.Те са длъжни да върнат парите щом не могат да предложат същата или подобна стока в замяна.Стига да пазите касова бележка.Така е по закон.Заплашете ги, че ще пуснете жалба до комисията на потребителите.Вие сте с правото си.Не стига че сте отишли няколко дена след това, ами ви отказват дори да отремонтират продадена неработеща стока от тях.Възмутена съм!А се имат за едни от големите вериги за детски играчки.Глупости!Направо се изложиха с този Черен петък.Потърсете си правата и пишете какво е станало.

" Очакваме някой да се свърже с нас от Комисията, та да видим!"  -  Да разбирам ли, че сте подали молба вече в комисията?Пазите касовата бележка, нали?Само да знаете, че с комисията може малко да се проточат нещата, но дано е във ваша полза! Simple Smile


Да, пазим бележката, разбира се! Вече определено складираме всички бележки от покупките ни! То си стана нетърпимо. Ако бяхме една нормална държава, но УВИ! Ще чакаме да видим. Няма да оставим нещата така! След оплакванията на Черния петък за Емаг имаше поне някакво наказание. Те се подиграха с търпението ни. Най-малкото, че се отнася до нашите деца. Голяма верига, няма що-печалбари!
Виж целия пост
# 130
Чакам развръзката.Пиши като има развитие.
Виж целия пост
# 131
Имам една молба.Изтрила съм си без да искам имейла с изпратените 25% отстъпка до февруари.Може ли някой да ми прати файла с отстъпката на лични , ако трябва имейла си ще дам.  Praynig
Виж целия пост
# 132
И аз го направих този номер.  ooooh! Дали няма от Хиполенд да ни го изпратят пак, след проверка, че наистина има направена поръчка? Все пак ако някоя добра душа реши да ми го прати - toninna@abv.bgHug
Виж целия пост
# 133
Исках да купя на малкия яке, а там те варираха към 80лв, което не е малко за детско яке, но пък са хубави.С отстъпката щеше да ми излезе към 60лв.
Виж целия пост
# 134
И аз го направих този номер.  ooooh! Дали няма от Хиполенд да ни го изпратят пак, след проверка, че наистина има направена поръчка? Все пак ако някоя добра душа реши да ми го прати - toninna@abv.bgHug

Имаш поща Grinning!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия