Има ли смисъл да пиша до централата на Philips ???

  • 18 772
  • 72
Вчера бях меко казано бясна, но нека да разкажа защо.
Преди месец ми се развали епилатора.
Оказа се износване на нищо и никакво зъбчато колелце.
И понеже вече не е в гаранция, се разрових в нета
и намерих сервиз, който предлага части за епилатори.
Поръчах си въпросното зъбчато колело за смешните 6.50 лв.,
но се оказа, че зъбците са с една идея по-големи, а друго нямат в наличност.
В крайна сметка реших да го занеса в гаранционния сервиз и да си платя ремонта.
Това, което ми казаха обаче ме втрещи.
Такива части не внасяли и при проблем с тях, ако епилаторът е все още в гаранция,
го сменяли  Shocked Бях изумена просто. Един вид:
"Съжаляваме, но ще трябва да си закупите нов епилатор"  ooooh!
Не е без значение и факта, че епилаторът е доста скъп и не мога да
повярвам, че заради едно зъбчато колелце, ще трябва да го изхвърля  ooooh!
Та в Китай сигурно изработката на тези зъбчатки ще струва 5 лв. за килограм  Thinking
Единственото, което ми идва на ум, е да пиша до централата на Philips,
но дали ще има ефект или ще се наложи да пия една студена вода  Cry
Някой писал ли е подобна писмо - жалба до подобна фирма ?
Използвам темата си и да помоля някой, който има развален подобен епилатор,
който не подлежи на ремонт, да се свърже с мен  Praynig
Модела е този:
http://epilatore.net/wp-content/uploads/2010/06/Epilatore_SatinelleIce1.jpg
Виж целия пост
# 1
Не знам дали има смисъл да им пишеш изобщо жалба.
първо, защото гаранцията на продукта е изтекла.
второ, защото нали по този начин се изхранва фирмата - (за тази една или две години са излезли поне два нови модела) направено е колкото да издържи гаранцията и после си купуваш ново, ако можеш да минаваш всеки пък с по едно зъбчато колелце за 6 лв. ...... ще го ползваш доживот, ама филипс трябва да  фалират.
Виж целия пост
# 2
Според мен има смисъл, но благодаря за мението.
Това, което пишеш по принцип е така, но не се отнася за страна като България
или поне не до възможностите на повечето от нас.
В крайна сметка ако можех да си позволя да сменям всички ел. уреди, всяка година,
нямаше да пусна и тази тема.
А и най-малкото ще ми е обица на ухото, че повече няма да си купя нещо от тази марка.
Това за българския търговец може да не е от значение, но за Philips мисля, че ще е.
Може да е наивно или пък да съм голям оптимист - знам ли ?
Нищо не ми пречи да пробвам Simple Smile
Виж целия пост
# 3
Разбира се, че има смисъл. Нищо не губиш - напротив, имаш възможност да намериш решение за проблема. Дори и тук, в България да не могат да ти поправят епилатора, биха могли да те насочат къде можеш да намериш онлайн това колелце.
Виж целия пост
# 4
Интересно ми е това политика на Филипс ли е, или политика на Ганьо?
Защото за една дреболия по скоростната ми кутия, в Юнитрейд ме светнаха, че се продава само цяла скоростна кутия за 11000 кинта с връщане на старата. Политика на Немците. Уж.
Виж целия пост
# 5
Тук има един Васил Генчев, който изработва зъбни колела.
Евентуално е някакво спасение.
Виж целия пост
# 6
А и най-малкото ще ми е обица на ухото, че повече няма да си купя нещо от тази марка.

всички марки вече работят на този принцип. купуваш, разваля се, хвърляш и купуваш ново...
Виж целия пост
# 7
Кога му е изтекла гаранцията?
Виж целия пост
# 8
Има смисъл да пишеш, но дали ще има ефект, зависи от много фактори.
И не мисля, че това е политика на Ганьо, по скоро на Филипс. Аз работя като конструктор в производствена фирма. Когато започвах работа, старите колеги ме учеха, че важен елемент в конструирането и създаването на продукт е неговата ремонтопригодност. И винаги на технически съвет за приемане на ново изделие се оценяваше и този фактор. Само че и това прави изделията по-скъпи. Много западни фирми са посещавали нашата с цел съвместни производства / и Филипс/ и от тях видях, че ремонтопригодността е отстъпила позиции, поне в моята област. Разбира се не за всички елементи от един продукт.
Но нищо не губиш да пишеш до тях, ако имат такова колело да ти изпратят. Ние поне сме изпращали на клиенти, ако имаме в наличност нещо.
Виж целия пост
# 9
Гаранцията му изтече миналата година.
Това не е от значение, защото аз все пак
искам да си платя ремонта.
Ванка, това ми напомни един друг мой случай.
Счупи ми се гайката на тоалетното казанче, която
се затяга отстрани и държи изправен механизма на поплавъка.
На 2 места за ВиК части ходих и на двете ми казаха, че
трябва да си купя целия механизъм с поплавъка, заради една гайчица  ooooh!
Е това нормално ли е ???

Litula, разбирам, но това е нещо, което е елементарно както за смяна,
така и като част. Дори не е нужно да се разглобява епилатора.
Вади се едното колело и се слага новото.
Разбирам да беше повреда по мотор или някоя платка, но не.
Част, която би могла да се изработва на килограм пък дори и да струва
20 лева ...
Виж целия пост
# 10
 Опитай да се свържеш със сервиза. Не е нормално да няма части. Това вероятно е политика на българската страна вносител.
Виж целия пост
# 11
По- скоро вместо за жалба им пиши,че издирваш тази резервна част. Нищо чудно да откликнат и без никакъв проблем да ти я изпратят на теб или на вносителя.
Понеже в работата ми имаме вносове и гаранции, от опит мога да ти кажа, че производителите често и без проблем осигуряват дребни резервни части.
Виж целия пост
# 12
От Комисията за защита на потребителите също биха могли да ти кажат какви са права ти в този случай.
Виж целия пост
# 13
Това е проблем на всички епилатори Филипс(имам 4  неподлежащи на ремонт и един нов Embarassed)
И въпреки всичко, това е марката, от която съм най-доволна. Питала съм, наистина не ги ремонтират.За съжаление след 1 година употреба при мен започват да се износват зъбните колелца, а след 2 години ползване съм си за нов.Затова вече инвестирам в по-евтини модели(до 100 лв.)
Виж целия пост
# 14
Интересно ми е това политика на Филипс ли е, или политика на Ганьо?
Защото за една дреболия по скоростната ми кутия, в Юнитрейд ме светнаха, че се продава само цяла скоростна кутия за 11000 кинта с връщане на старата. Политика на Немците. Уж.
Зависи каква е частта, но като нищо може и да ти пробутат рециклирана трансмисия на цената на нова. Понякога, когато моделите са доста стари, наистина се оказва, че някакво просто зъбно колело може да се окаже причината да не си разрешиш проблема и то с машини далеч по-големи и по- скъпи от един епилатор. И тогава не е точно заради Ганьо.
Всъщност германците и те започнаха да се учат на гяволии от нас.
Джул, аз те съветвам да пробваш. Нищо не рискуваш все пак. Току виж докоснеш някоя чувствителна струна и вземат, та сътворят някое чудо Wink
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия