От кой мобилен оператор сте доволни?

  • 105 518
  • 918
# 585
Не знам дали е правилната тема и се извинявам ако не е, но имам въпрос относно Мтел. С мен се свърза оператор, който естествено ме притиска да подпиша договор, т.к. аз съм с изтекъл (безсрочен) отдавна. Както и да е, това много пъти ми се е случвало. Но и ми съобщава, че понеже договорът ми бил изтекъл вече не съм ползвала промоционалните услуги, а всичко е на редовните тарифи на Мтел (реално нямам безплатни минути, както съм имала преди). Аз си проверявах разпечатките и в момента таксата и според тях всичко си е както по договор. Не ме таксуват на редовните им цени, а на промоционалните, които съм имала по договор. Питах въпросния оператор защо е така и тя ми отговаря, че не знаела (през смях... Stop) и съответно попитах и кога ще ми бъдат спрени тези минути, отново през смях ми съобщава, че нямала представа защо е така. Вече съм почти сигурна, че ме лъже (което е потресаващо, знам че подвеждат и шикалкавят, но да ме лъже откровено... #Cussing out).
Та въпросът ми е: имат ли право да си променят така сами условията, въпреки че договорът ми е изтекъл? Според мен не е възможно, най-малкото трябва да бъда уведомена за това.
Виж целия пост
# 586
Нали са те уведомили по телефона - за тях е достатъчно.
Може би от следващия месец ще отпаднат сегашните цени.
Виж целия пост
# 587
Нали са те уведомили по телефона - за тях е достатъчно.
Може би от следващия месец ще отпаднат сегашните цени.

Нищо не са ме уведомили конкретно, аз попитах за срок, дата и т.н. и жената ми се хили насреща и ми казва, че не знаела?!?! Това ми е толкова съмнително просто...
Като ще ги прекратяват да ми каже: от еди коя си дата се сменят условията. Те нищо конкретно не ми казват, а ме лъжат долно в прав текст. Това за мен лично е подсъдимо, особено че и разговорите се записват.
Виж целия пост
# 588
педали / к*рви.
Виж целия пост
# 589
То е така при всички оператори.Изтече ли ти договора, плащаш месец за месец, но на стандартните цени.
Виж целия пост
# 590
Много ми е странно от какво точно се оплакваш. След като договорът е изтекъл, значи няма договор. Повтарям: няма договор. Това означава, че както ти можеш да се махнеш всеки момент, така и те могат да те таксуват за всяка минута и всеки байт по максималните цени.
Виж целия пост
# 591
Мен най-много ме дразнят настоятелните им предложения като ходя да си плащам сметката.Ползвам услугите и на мтел и виваком. Еднакво досадни са.Виваком всеки път ме питат защо телевизията ми е към мтел.Все едно съм длъжна да обяснявам защо! Мтел ме питат защо имам мобилен интернет към вива. Разбира се, отварят се списания и се почва с индивидуалните планове, сякаш тутакси ще се откажа от другия оператор, а неустойките ще ми ги платят те. Писна ми да обяснявам, че отивам да си платя сметките и ми е все тая колко изгодна оферта имат, като аз реално нямам нужда от нея.
Виж целия пост
# 592
Плащайте по банков път и няма да ви нахалстват с предложения.
И по опашки в офиси няма да висите.
Виж целия пост
# 593
то затова easypay и epay.bg не са лоши варианти.
Виж целия пост
# 594
Много ми е странно от какво точно се оплакваш. След като договорът е изтекъл, значи няма договор. Повтарям: няма договор. Това означава, че както ти можеш да се махнеш всеки момент, така и те могат да те таксуват за всяка минута и всеки байт по максималните цени.
Как да няма договор, има си, но е безсрочен. Аз се оплаквам от това колко нагло ме лъже операторката им, како и да е. Няма да се оправдавам за това, че търся често и коректно отношение към мен като клиент.
Виж целия пост
# 595
Много ми е странно от какво точно се оплакваш. След като договорът е изтекъл, значи няма договор. Повтарям: няма договор. Това означава, че както ти можеш да се махнеш всеки момент, така и те могат да те таксуват за всяка минута и всеки байт по максималните цени.
Това не е вярно. Няма договор, но има тарифен план. Той може да е с някакви екстри в срока на договора, но след изтичането, тарифният план може да са промени, само, ако потребителят пожелае.
На мен в изипей никой нищо не ми предлага и не ми досажда.
Виж целия пост
# 596
то затова easypay и epay.bg не са лоши варианти.
Вторите взимат такса... най-добре е през онлайн банкирането на дебитната ти карта, ако имат такива услуги Whistling
Виж целия пост
# 597
Препоръчайте ми изгоден план на мобилен оператор с договор - с повече интернет и с малко минути към всички. Изискването ми е да мога да си запазя номера.
Виж целия пост
# 598
Всяка услуга за телефон, нет, тв и т.н. ми е към различен оператор. При всяко плащане всеки ме зарибяваше да се прехвърля при тях, но аз на всеки обяснявах как току-що съм си преподписала договора за още 2 г. и ме оставяха на мира. Вече ги плащам по банков път и ме атакуват по телефона.  Mr. Green
Виж целия пост
# 599
Често операторите които звънят с дадено предложение са... външна фирма, наета от мобилния оператор. ТЕ имат за цел да ви извият ръцете и душите да подпишете това, което те предлагат. Така, че те не са съвсем наясно какво точно ви е дереджето към даден оператор. Нито дават адекватен отговор на страничен въпрос от ваша страна.

Въобще една пълна каша е.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия