От кой мобилен оператор сте доволни?

  • 105 495
  • 918
# 600
Така е, при последния тормоз от тяхна страна спорихме известно време кога точно ми изтича договора, явно телефонистката не знаеше, след това си казахме ЧАО  Mr. Green
Виж целия пост
# 601
не минава ли за измама това:
- обаждаме се от фирма Х
- обаждаме се от името на фирма Х
?

И сега ще Ви дадем малко грешна информация за Вашия договор.
Виж целия пост
# 602
не минава ли за измама това:
- обаждаме се от фирма Х
- обаждаме се от името на фирма Х
?

И сега ще Ви дадем малко грешна информация за Вашия договор.
Сигурен ли си, че употребяват точно тези изрази, а не просто обаждаме се във връзка с вашия договор или обаждаме се за да ви предложим.
Виж целия пост
# 603
вече двама казаха че не са били в час кога им изтича договора и въобще на какъв план са. и един каза че звънят и от други фирми. Убеден съм че не казват "звъним от друга фирма".
Виж целия пост
# 604
вече двама казаха че не са били в час кога им изтича договора и въобще на какъв план са. и един каза че звънят и от други фирми. Убеден съм че не казват "звъним от друга фирма".
Но не си убеден, че казват звъним от оператора.
Виж целия пост
# 605
Виждам че си падаш фенка нещо. Не провеждам по 5 разговора / ден с тях. Щом сме такива педанти ще записвам (ама на мен не ми звънят хич често).
Виж целия пост
# 606
Искаш да покажеш измама, без да си наясно дали набеденият не се е сетил преди теб, че може да бъде обвинен и да се е съобразил с това - просто да не се представя откъде се обажда.
И не, не съм фенка, просто разсъждавам не като дете, а логично.
Виж целия пост
# 607
Аз лично съм клиент на Мтел и за момента съм доволна от тях, въпреки че дразнят с обажданията си от кол центровете с техните "извънредно изгодни" предложения.  Simple Smile
Виж целия пост
# 608
Към семейството на Мтел съм и засега не са ми създавали някакви големи грижи, въпреки че винаги има какво да се желае.
Виж целия пост
# 609
Аз влизам да ви кажа колко интересно приключи моят казус с Мтел.
Отново се чухме с оператор, този път друга жена. Питах я дали мога да взема телефон с отстъпка ако подпиша нов договор с тях и тя ми отговаря, че мога. Телефонът, обаче, не е за мен и съответно трябваше да се консултирам дали да го купя. И като и казах, че не мога да и кажа веднага ми отвръща, че повече нямало да може да се свърже с мен (демек приеми сега или изтърваш офертата). В крайна сметка склони да ме изчака 10-15 минути и да ми звънне пак. И какво мислите стана - никой не ме е търсил вече втори ден. Laughing Нещо решиха, че не им изнася да преподписвам ли, не знам. Щом не искат да ме вържат с договор за 2 години, техен проблем, аз и сега съм си добре. Mr. Green
Виж целия пост
# 610
Има ли някакъв план: 300-500 мин за 10-12 лв. MB не ме интересуват.
Виж целия пост
# 611
На Виваком до края на януари имаше план за 10 лв. 350 мин. към всички оператори и 1-ва международна група. Имаше и малко МВ.(С отстъпка беше).
Сега не съм гледала дали още съществува.
Виж целия пост
# 612
Най-големите мошеници са Mtel. Покрай празниците исках да взема телефон с договор, казаха ми, че съм одобрена да го взема на изплащане, подписах договора и като отидох да го взема след няколко дни/така казаха, че мога да го взема, когато стане прехвърлянето на номера/ ми казаха, че всъщност не съм одобрена и ако искам телефона трябва да им дам 350лв.. Разбира се не се съгласих, но се оказа, че телефон няма, но има 2-год. договор, който, ако искам да го прекратя трябва да плащам неустойки. Вариантите: плащам всичките две години или плащам неустойки. Или си тровя нервите и се разправям със съдилища.
От Vivacom съм най-доволна, с тях не съм имала никакви проблеми.
Виж целия пост
# 613
Мтел казват "договора ви изтича ако искате може да го подновим" (или нещо от сорта) при безсрочен договор Laughing
За колко и да е бил първоначално вярвам че за 5-10 години вече е в миналото всякакъв срок свързан с договора Laughing
И естествено започва питането за услугите интернет и ТВ Simple Smile
Виж целия пост
# 614
Разбира се не се съгласих, но се оказа, че телефон няма, но има 2-год. договор, който, ако искам да го прекратя трябва да плащам неустойки. Вариантите: плащам всичките две години или плащам неустойки.
Ако не сте взели телефон, имате 14 дневен срок да прекратите договора без неустойки. Дано не сте подписали, че сте взели телефон. Тогава става по-сложно. Свържете се с комисията за защита на потребителите. Ще ви кажат какво да предприемете.
Прочетохте ли какво сте подписали?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия