Прием на първокласници 2011 година в лицея в Горна Баня

  • 26 576
  • 284
# 135
По-скоро или аз не съм разбрала, или тя не ми е обяснила като хората. Но в момента не е вкъщи и няма как да я питам. Вашата версия ми звучи по-достоверно.
Най-добре да изчакаме да покажат задачите, като гледам всяко дете различни работи разказва.  Laughing
Grinning Като гледам всяко дете различни неща разказва.
Според вашето детенце в задачата за птиците колко броя са? Според моя син са 7. Кубът и ние сме го объркали че е с 4 стени и времето за кръговете не му е стигнало......
Виж целия пост
# 136
Здравейте,
доколкото разбрах от моето дете е имало задача
за правоъгълници/квадрати да се допълнят с геометрични фигури,
за триъгълници, в които трябва да се допише липсваща черта спрямо модел даден в началото/той твърди че е задача като от книжките/ 
да се преброят страните на куб - 6 стени
задача за фонетичен анализ
лабиринт
да се отбележат кръгчетата
да се намерят 9 разлики
да се преброят птиците - 7броя
и нещо в което е трябвало да се допишат липсващите цифри/от 1 до 9/
Виж целия пост
# 137
И моят син твърди, че е трябвало да ограждат кръстчета, а не кръгчета.
Виж целия пост
# 138
Що се отнася до учителите, нямам преки, а косвени впечатления от съседски деца, учили през годините в НУКК.
Виж целия пост
# 139
Здравейте,
доколкото разбрах от моето дете е имало задача
за правоъгълници/квадрати да се допълнят с геометрични фигури,
за триъгълници, в които трябва да се допише липсваща черта спрямо модел даден в началото/той твърди че е задача като от книжките/ 
да се преброят страните на куб - 6 стени
задача за фонетичен анализ
лабиринт
да се отбележат кръгчетата
да се намерят 9 разлики
да се преброят птиците - 7броя

и нещо в което е трябвало да се допишат липсващите цифри/от 1 до 9/


Това ваше предположение ли е че разликите са 9 или......?
Виж целия пост
# 140
Според детето е трябвало да се открият 9 разлики... Simple Smile, а какво е ще разберем на 26-ти.
Виж целия пост
# 141
  Ако на някой му се рискува утре мога да дойда на "Дондуков" и " Левски" (там наблизо има ксерокс, може да работи) към 10:30? Ако не, мога в четвъртък.
  Имам само една тънка тетрадка.
Виж целия пост
# 142
Прочетох го много късно Sad. Ок съм за четвъртък
Виж целия пост
# 143
Здравейте,
Тази година не изкараха ли тестовете на входа, докато течеше изпита, както предишните години?
И къде ще ги публикуват след 26 май?
Виж целия пост
# 144
Не, не залепиха листовете със задачите. Ще ги видим заедно с резултатите на 26 май. Интересно какви ще бъдат критериите за оценяване? За броя на птиците и броя на страните на куба, според мен, би трябвало да зачетат само верен/ неверен отговор. Предполагам, че поради лесните задачи, които дадоха, цедката ще е страшна. Допускам, че точките за влизане, т. е. името да е над чертата, ще са не по-малко от 85.
Виж целия пост
# 145
1. Звуков анализ на гласните звукове на думите: пеперуда, роза, кола, кон, дърво
Да се отбележи точка в квадратчетата, съответстващи на гласните звукове.
2. Лабиринт
Нарисуван е квадрат и на принципа на спиралата в него са вписани много квадрати, като накрая се стига до точка в центъра на квадрата. Целта е линията да не се прекъсва и да не се докосват ограничителните линии.
 3. Да се определи броят на застъпващи се птици, като се огради съответната цифра.
 4. Да се открият разликите между две картинки.
 5. Дадени се четири триъгълничета като образец. Във всяко от тях има вписани 2 черти, пресичащи се на кръст. В таблото под образците има най-вероятно 8 реда с по 10 с триъгълничета, в които е вписана само една черта. Целта е да се начертае липсващата, като детето се съобрази със съответното триъгълниче от образеца. (Това е единствената задача, която е едно към едно взета от тетрадките „Азбука на мисленето“ – от 2004 г., Д Sunglasses
 6. На табло по редове са нарисувани най-различни геометрични фигури. Целта е да се маркират с Х само кръговете.
 7. На табло са нарисувани 10 кръга. В част от тях са написани числа от 1 до 10. Целта е детето да проследи кои числа от 1 до 10 липсват и да ги напише в празните кръгове.
8. Нарисуван е куб (т. е. предната, горната и дясната му страна). Задачата е да се огради цифрата (от 1 до 9), съответстваща на броя на страните му.
9. Като образец е даден квадрат, разделен на четири квадратчета, във всяко от които е нарисувана по една геометрична фигура: кръг, квадрат, ромб и триъгълник. Децата трябва за определено време (може би 30 сек.) да запомнят разположението на фигурите, след което без да гледат образеца, в 6 квадрата, разделени на четири квадратчета, да попълнят липсващите  геометрични фигури.
○   □
◊   ∆
След изтичане на определеното време са дали възможност на децата да видят как са се справили, без право да поправят.

Така описа задачите моето дете.
Виж целия пост
# 146
Мерси, mary_victory!
Дъщеря ми вчера по същия начин ми ги нарисува, с изключение на 9та задача. Само 8 задачи ми каза, макар че няколко пъти я питах дали това са всички задачи.
Виж целия пост
# 147
Да помоля да преснимате условията, ако ги залепят на 26.05, тъй като ми е невъзможно да отида, пък сме кандидати за другата година. Благодаря предварително
Виж целия пост
# 148
Съжалявам, но само запис.
Интересно ми какви ще са резултатите. Hug
Стискам палци
Виж целия пост
# 149
Мили мами,

дано дечицата ви да имат успех, но дори и да не ги приемат в НУКК всичките тези "мъки", упражнения, тестове, звукови анализи, знайни и незнайни за родители, баби и други роднини ще бъдат полезни за децата. Вярвайте в това и гледайте напред.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия