Наказанията в училище

  • 23 928
  • 274
# 75


Аз съм опитала и категорично заявявам, че това не е добра практика за деца. Йогата не са само физически упражнения и релакс както много обичат да я рекламират.


Мигито, прочете ли изобщо линка, който постнах или на общо основание изрази категорично мнение? Защото този курс съм го изкарала, познавам и други хора, които прилагат техниките в образованието и резултатите им са чудесни. И между впрочем, RYE системата за йога в образованието е измислена от педагози. Тя съвсем не касае САМО физически упражнения и релакс.
Виж целия пост
# 76
Относно детето със СОП - очевидна е отрицателната нагласа на родителите от класа към това дете. Този проблем няма да се разреши, като на децата се обяснява: не му обръщай внимание, то си е болно и не е добра компания за теб. Така се държат неинтегрираните деца, които копнеят за вниманието на другарчетата. Точно обръщането на вниманието и приемането е пътят към тези деца.
И е важно да не забравяме, че родителите на "специалните" деца не са си ги поръчали такива - това може да се случи на всяко семейство.
Трябва повече човечност. Никога не съм спирала децата си да общуват с деца със специални потребности, дори имат приятели. Минали сме и през това със закачките и бутането, затова си позволявам този коментар.
А иначе, темата се изкриви от родители, които скачат и защитават своята, единствено правилна според тях позиция.
Виж целия пост
# 77
Относно детето със СОП - очевидна е отрицателната нагласа на родителите от класа към това дете. Този проблем няма да се разреши, като на децата се обяснява: не му обръщай внимание, то си е болно и не е добра компания за теб. Така се държат неинтегрираните деца, които копнеят за вниманието на другарчетата. Точно обръщането на вниманието и приемането е пътят към тези деца.
И е важно да не забравяме, че родителите на "специалните" деца не са си ги поръчали такива - това може да се случи на всяко семейство.
Трябва повече човечност.
Тук съм абсолютно съгласна и подкрепям. Peace

А иначе, темата се изкриви от родители, които скачат и защитават своята, единствено правилна според тях позиция.
Много ясно, че ще си защитавам позицията! Щом съм я възприела, сещаш се, че за мен тя е правилната.  Peace
Няма как да очакваш да подкрепя йогата! Crazy
Виж целия пост
# 78

В случая не търсите справедливост, а отмъщение, което с оглед на цялостната Ви гневна тирада не е особено изненадващо.  Лошото е, че някой подобен Вам измисля такива наказания и не може да дочака първата възможност да ги прилага на 7-годишни "бизончета".


В случая не търся нищо. С моите деца, слава Богу, досега няма инциденти.
Не знам дали си виждала /поне на кино/ живата лавина на тичащи бизони /то вече се е превърнало в нарицателно/, които помилат всичко пред себе си. И картинката в класните стаи нерядко прилича точно на това - един тича, увлича по себе си и други и накрая има неконтролируемо общо беснеене, в което най-вероятно е да пострада някой. И когато това се повтаря ден след ден, междучасие след междучасие, смятам, че е редно да има наказания. Като превенция, а не като отмъщение за сторено вече зло.
Виж целия пост
# 79
И е важно да не забравяме, че родителите на "специалните" деца не са си ги поръчали такива - това може да се случи на всяко семейство.
Трябва повече човечност. Никога не съм спирала децата си да общуват с деца със специални потребности, дори имат приятели. Минали сме и през това със закачките и бутането, затова си позволявам този коментар.
А иначе, темата се изкриви от родители, които скачат и защитават своята, единствено правилна според тях позиция.
Във фамилията ни има дете със СОП.Вярно, вече доста пораснали, но знам какво е и мислех, че ще успея да възпитам детето ми да е толерантно към тях.Но явно не успявам и средата му се оказва по-силна и по-силно му влияе.Не съм говорила с психоложката, това е идея.
Извинявам се, че използвах темата........
Виж целия пост
# 80

В случая не търсите справедливост, а отмъщение, което с оглед на цялостната Ви гневна тирада не е особено изненадващо.  Лошото е, че някой подобен Вам измисля такива наказания и не може да дочака първата възможност да ги прилага на 7-годишни "бизончета".


В случая не търся нищо. С моите деца, слава Богу, досега няма инциденти.
Не знам дали си виждала /поне на кино/ живата лавина на тичащи бизони /то вече се е превърнало в нарицателно/, които помилат всичко пред себе си. И картинката в класните стаи нерядко прилича точно на това - един тича, увлича по себе си и други и накрая има неконтролируемо общо беснеене, в което най-вероятно е да пострада някой. И когато това се повтаря ден след ден, междучасие след междучасие, смятам, че е редно да има наказания. Като превенция, а не като отмъщение за сторено вече зло.

Виждал съм и съм участвал активно даже. Но никога не съм получавал такива наранявания както по физическо - общо 3 счупени пръста на ръцете до втори клас. И двата пъти стана случайно, но от това не болеше по-малко. Може би трябваше да искам да спукат топките, които ми ги счупиха?
Забравих в предишния си пост да питам къде видяхте пространството на което да се "изявяват" по-буйните деца - за училищния асфалтиран двор ли иде реч? Падал съм достатъчно често, за да не се съглася  Mr. Green
Виж целия пост
# 81
Забравих в предишния си пост да питам къде видяхте пространството на което да се "изявяват" по-буйните деца - за училищния асфалтиран двор ли иде реч? Падал съм достатъчно често, за да не се съглася  Mr. Green

Падането на асфалта може да не е най-приятното изживяване, но все пак е по-безопасно от падане върху ръбовете на чиновете. Да не говорим, че на двора си има място за тичащите и място за по-спокойните, без да си пречат взаимно (най-много понякога някоя топка да прелети и удари някой заплес). Впрочем никой никога няма да може да изкорени до дъно тичането и лудориите - все пак говорим за деца. Но трябва да се поддържа някакво ниво, защото при контролирано лудеене инцидентите са вероятностно събитие, а при безконтролното лудеене са само въпрос на време. И наказанията са средство за контрол. Освен това наказанията учат децата да носят отговорност за постъпките си, което си е част от уроците за живота по-късно. И понеже са деца с малки детски нарушения, наказанието е седене на чина (примерно), а не водене в ДПС, съд и затвор, както става с по-възрастните, които не са се научили навреме, че всяко заловено нарушение е свързано с наказание.

Цитат
Не, вариантът с електрошока е по-сигурен за насаждане на дисциплина. А за най-сигурно, понеже все някое гадно гаменче е безчувствено, да се даде на учителите и лютив спрей.

Възхищавам се на твоя структуриран, конструктивен и аргументиран подход при спорене newsm20
Виж целия пост
# 82
Забравих в предишния си пост да питам къде видяхте пространството на което да се "изявяват" по-буйните деца - за училищния асфалтиран двор ли иде реч? Падал съм достатъчно често, за да не се съглася  Mr. Green

Падането на асфалта може да не е най-приятното изживяване, но все пак е по-безопасно от падане върху ръбовете на чиновете. Да не говорим, че на двора си има място за тичащите и място за по-спокойните, без да си пречат взаимно (най-много понякога някоя топка да прелети и удари някой заплес). Впрочем никой никога няма да може да изкорени до дъно тичането и лудориите - все пак говорим за деца. Но трябва да се поддържа някакво ниво, защото при контролирано лудеене инцидентите са вероятностно събитие, а при безконтролното лудеене са само въпрос на време. И наказанията са средство за контрол. Освен това наказанията учат децата да носят отговорност за постъпките си, което си е част от уроците за живота по-късно. И понеже са деца с малки детски нарушения, наказанието е седене на чина (примерно), а не водене в ДПС, съд и затвор, както става с по-възрастните, които не са се научили навреме, че всяко заловено нарушение е свързано с наказание.
Цитат

Айде пак общите приказки. Някъде да написах, че съм против наказанията по принцип? Напротив, написах обратното и то повече от веднъж. И Джани, и аз апелирахме за малко по-внимателно гледане в подробностите, щото дяволът често е точно в тях, обаче не та, не, по-лесно е да си повтаряме една и съща мантра на принципа на количествените натрупвания и качествените изменения. За последен път ще напиша, че имам сериозен проблем с това да бъдат унижавани седемгодишни деца да седят като престъпници. Защото ръцете ти отиват зад гърба или ако криеш нещо в тях, или ако са оковани/вързани. Това не е естественото им положение. Подобни унизителни наказания (почти) нямаше дори в казармата.

 
Възхищавам се на твоя структуриран, конструктивен и аргументиран подход при спорене newsm20

Как беше приказката - и аз те обичам  Mr. Green и от своя страна се възхищавам на способността ти да гледаш генерално и стратегически на нещата и да пренебрегваш разните му там детайли - те това се вика мащабно мислене  Mr. Green
Виж целия пост
# 83
Ако си беше останал с аргументираното мнение от цитата, макар да не го споделям, нямаше да ти напиша онова, последното. Но понеже не чета подробно темата може и да съм го подминала, което не се е случило с безсмисленото ти заяждане. Пиши винаги с аргументи, така може да се лишиш от гъдела за егото, че си имал последната дума, но ще спечелиш скритото уважение на пишещите.

А иначе това с казармата е изхвърляне. Самата идея на казармата е по същество едно непрестанно седене не с ръце отзад, а на колене, или направо легнал в калта, което е далеч по-унизително. Самата идея на казармата е да пречупи хората и да ги направи послушни и немислещи бурмички (Има си материали по военна психология по въпроса. Тези от соц време се опитват да ползват евфемизми, но онези от времето на царската армия си казват направо нещата) и затова примерът ти е несъстоятелен.
Виж целия пост
# 84
Ако си беше останал с аргументираното мнение от цитата, макар да не го споделям, нямаше да ти напиша онова, последното. Но понеже не чета подробно темата може и да съм го подминала, което не се е случило с безсмисленото ти заяждане. Пиши винаги с аргументи, така може да се лишиш от гъдела за егото, че си имал последната дума, но ще спечелиш скритото уважение на пишещите.

А иначе това с казармата е изхвърляне. Самата идея на казармата е по същество едно непрестанно седене не с ръце отзад, а на колене, или направо легнал в калта, което е далеч по-унизително. Самата идея на казармата е да пречупи хората и да ги направи послушни и немислещи бурмички (Има си материали по военна психология по въпроса. Тези от соц време се опитват да ползват евфемизми, но онези от времето на царската армия си казват направо нещата) и затова примерът ти е несъстоятелен.

Теоретично е така. Но освен дебелите книги, които визираш, има и реален живот и примерите от него са не по-малко уместни. Бил съм вътре и знам какви наказания са ни налагани и не бяха по-унизителни от това, просто се съобразяваха шапкарите донякъде Simple Smile А в конкретния случай не е станало и затова дадох пример с иначе несравними ситуации.
Виж целия пост
# 85


Забравих в предишния си пост да питам къде видяхте пространството на което да се "изявяват" по-буйните деца - за училищния асфалтиран двор ли иде реч? Падал съм достатъчно често, за да не се съглася  Mr. Green

Е, явно за теб е О.К. и е по-приемливо децата да тичат между чинове и разпилени раници по пода. 30 деца на 30 кв.м.
Виж целия пост
# 86


Забравих в предишния си пост да питам къде видяхте пространството на което да се "изявяват" по-буйните деца - за училищния асфалтиран двор ли иде реч? Падал съм достатъчно често, за да не се съглася  Mr. Green

Е, явно за теб е О.К. и е по-приемливо децата да тичат между чинове и разпилени раници по пода. 30 деца на 30 кв.м.


Еее, и тук трябва да се повтарям, не е истина Laughing Не казвам, че е ОК, не го казвам и на моето дете, даже обратното. Но е естествено за доста деца, играят без много да му мислят, иде реч за 7-годишни да му се не види, откъде-накъде очаквате да имат дисциплината на възрастни? И понеже я нямат - "айде сядай тука на чина, няма да играеш в голямото. Не така, моля, моля - ръцете зад гърба! Да знаете друг път!" Ами няма как да се съглася, че е нормално. Ако Джани има правилника, моля да покаже къде в него е посочено такова наказание. Ако го има, не е зле да го сподели - някои хора ще проявят интерес. А ако го няма? Значи някой се е направил на голямата работа в случая (меко казано). Сигурно пак ще одобрите, че е импровизирал с наказанието, така им се пада, да се научат, нали? Ами затова писах по-рано, че имаме фундаментални разлики в подхода.
Виж целия пост
# 87
Но е естествено за доста деца, играят без много да му мислят, иде реч за 7-годишни да му се не види, откъде-накъде очаквате да имат дисциплината на възрастни? И понеже я нямат - "айде сядай тука на чина, няма да играеш в голямото. Не така, моля, моля - ръцете зад гърба! Да знаете друг път!" Ами няма как да се съглася, че е нормално. Ако Джани има правилника, моля да покаже къде в него е посочено такова наказание.

Какво наказание е удачно да се приложи на 20 тичащи седемгодишни деца? newsm78
Виж целия пост
# 88
Но е естествено за доста деца, играят без много да му мислят, иде реч за 7-годишни да му се не види, откъде-накъде очаквате да имат дисциплината на възрастни? И понеже я нямат - "айде сядай тука на чина, няма да играеш в голямото. Не така, моля, моля - ръцете зад гърба! Да знаете друг път!" Ами няма как да се съглася, че е нормално. Ако Джани има правилника, моля да покаже къде в него е посочено такова наказание.

Какво наказание е удачно да се приложи на 20 тичащи седемгодишни деца? newsm78


Първият път - обяснение защо не трябва, какво може да се случи и предупреждение, че следващия път няма да са само приказки.
На втория път не излизат голямото междучасие да тичат, а сядат на чиновете и пишат нещо в тетрадките "в клас не се тича" или някакво друго задание, а които не са тичали - излизат навън да играят. После се говори, обяснява им се защо няма смисъл заради тичането в клас да изпускат голямото. Казва се на родителите, за да могат и те да направят нещо по въпроса и така.
Виж целия пост
# 89
Предполагам, че не обсъждаме пърия или втория път на провинението, все пак учебната година е вече преполовена.

Давай нататък, какво се случва след десетия или  след двадесетия път?

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия