ОТЗИВИ ЗА МЕБЕЛИ ЯВОР

  • 26 494
  • 47
# 45
Здравейте,

Прегледах отзивите на повечето хора и се оказва, че ние сме най-големите каръци.

Поръчахме си спална от Явор на 12 април,а доставката се забави до днес 5 Юли - почти 3 месеца.
Спалнята беше за 1700 лева, от които оставихме 1000 лева капаро.
Имахме срок в договора от 30 работни дни, станаха 55. Не получихме никаква компенсация, въпреки че се опитахме да договориме такава. Обаждахме се поне 8 пъти, за да питаме, кога ще дойде спалнята и всеки път ни се казваше, че я няма и не се знае кога ще дойде. Миналата седмица получихме невероятната новина, че е дошла, точно започнахме да търсиме нова спалня Simple Smile.

Днес платих остатъка и ми казаха, че ще се обадят днес за час за монтаж, обаждане така и не получих.

Както казах, коментарите са доста положителни и изглежда ние сме големи каръци. Все пак се надявам да сте прави и утре всичко да мине добре.

Специално аз бих избягвал Явор за в бъдеще и едиснтвеният съвет, който бих могъл да ви дам, е да взимате продукти от тях, които ги има на склад. Не се доверявайте на 30 дневния срок в договора, освен ако не сте мазохисти и не искате да чакате 3 месеца като мен.

Успех на всички.
Виж целия пост
# 46
Обикновено който и да е договор има срокове и неустойки, ако посочените срокове не се спазят от едната или другата страна.

При договорите в Явор как стоят нещата? Защото почти двойно забавяне на срока си е направо ужасно.

От тях имаме к-т трапезна маса и столове и шкаф за обувки с огледало, но ги имаше на склад, не сме чакали, съответно, нямам забележки.
Виж целия пост
# 47

При договорите в Явор как стоят нещата? Защото почти двойно забавяне на срока си е направо ужасно.


Момичета, аз също започнах да чета по темата, след като се "опарихме" от тази фирма.
Поръчахме си секция и холна маса, с уговорката, че доставката е МАКСИМУМ 40 дни, но обикновено идвали по-рано.
Договор НЯМА. Дават един лист, на който пише номер на поръчката и това е. Към него прикрепят бележката от платеното капаро.
Като изминаха 20 работни дни се обадих, нямало проблеми с поръчката, чакаме.
На 35 работни дни пак звънях. Казаха ми, че като изминат 40 дни мога да отида да си взема обратно капарото.
На 38 работни дни ми се обадиха, че секцията е пристигнала и искаха да уговорят час за доставка най-рано след още 1 седмица.
Срокът според тях не само, че не бил 40 (а 45 работни дни), а и бил до получаване на стоката в техен склад, а не получаване от клиента. (Добре, че нямат складове и в чужбина в такъв случай).
Още по-смущаващ е факта, че трябвало да платя цялата сума на място в някой магазин ПРЕДИ доставката. Това е нещо, което разбрах в последния ни телефонен разговор. Преди това нито в шоурума, нито по телефона това не се споменава.
Срокове за доставка не са записани никъде - нито във хвърчащия лист, който дават при поръчка, нито в сайта им. Явно и операторите им по телефона не знаят какъв е срока, след като двама от тях ми потвърдиха, че е 40 дни. Виждам, че някои от вас са писали за срок от 30 дни, което е още по-интересно. Явно сроковете се определят "на око".
Желанието ни, да покрепяме българското, излиза прекалено скъпо в този момент. Повече няма и да стъпя в Явор.

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия