Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са стъпките за създаване на поръчка от H&M?
Как мога да проследя поръчка от H&M?
Как да се справим с проблеми с обединяването на поръчки и плащания, когато използваме една и съща карта?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са стъпките за създаване на поръчка от H&M?
За да създадете поръчка от H&M, първо трябва да изберете посредник, след това да се регистрирате на уебсайта с вашето име и имейл адрес. След като влезете, използвайте всички налични кодове за отстъпка и въведете данните за вашата кредитна карта. След като поръчката ви бъде потвърдена, уведомете посредника за очакваната доставка. Когато получите пратката, платете транспортните разходи на посредника. В момента H&M не предлага директна доставка до България, така че се използват посредници за тази цел.
-
Как мога да проследя поръчка от H&M?
За да проследите поръчка в H&M, първо влезте в профила си и отидете до раздела „Моят магазин“. Там ще видите състоянието на поръчката и опцията за проследяване („Проследяване на пакета“). Следвайте инструкциите, за да получите информация за доставката. Можете да използвате предоставения номер за проследяване на уебсайта на доставчика, който ви е предоставен от магазина. След като въведете номера за проследяване, ще получите информация за текущия статус на доставката и очакваната дата на доставка. Поръчката се следи чрез проследяване на номера на пратката, който се появява в „История на поръчките“, след като поръчката премине към „Потвърдени поръчки“. След като поръчката е потвърдена, уведомете посредника за очакваната пратка, която след това може да бъде проследена.
-
Как да се справим с проблеми с обединяването на поръчки и плащания, когато използваме една и съща карта?
За да разрешите проблеми с обединяването на поръчки и плащания, използвайки една и съща карта, свържете се със службата за обслужване на клиенти или доставчика за насоки относно процедурите за комбиниране на поръчки и начини на плащане. В някои случаи проблемите с плащането могат да възникнат поради обединяване на поръчки, което изисква допълнително изясняване и коригиране.
-
Защо акаунтът ми е временно заключен и какво мога да направя?
-
Как мога да се свържа с доставчика, за да ги уведомя за очаквана доставка на техния адрес?