Пейпал - помощ! - 4-та тема

  • 51 173
  • 743
# 30
Криси, пари ли искаш да връщаш?
Щото този бутон Issue a refund е точно за това - ако трябва да върнеш парите на купувача.
Ако не искаш да връщаш пари - спри да го натискаш.
Виж целия пост
# 31
Момичета, здравейте!

Първо, Алекс1  bouquet за темата! Ако я бях прочела по-рано, нямаше да се чудя защо има разминаване в обменните курсове, но както и да е... Извинявам се за спама!  Embarassed

Минавам към моя проблем... изчетох горе-долу предната тема (не съвсем задълбочено) и сега се чудя дали и кога да пускам диспут. Поръчах два часовника от tinydeal.com миналия месец, на 23/05/2011, писаха ми че на 26/05 са dispatched (платих с ПП). На следващия ден пуснах още два часовника, пак платих с ПП, три дни по-късно получих мейл, че и те са  dispatched и зачаках. Вторите часовници получих преди сума ти време, 9 дни след уведомителния мейл, че са пратени (вече си го нося моя и му се радвам Laughing). Първата поръчка, обаче, така и не дойде. Писах на китайчетата, отговориха почти веднага и любезно, че ще разследват ситуацията при техните пощи, но дотогава да съм търпелива. Писах им миналия понеделник (тогава станаха 20 работни дни от направената, но неполучена поръчка). Та... сега и въпроса ми - да пускам ли диспут, да чакам ли още? Принципно искам часовниците, защото дори и да ми върнат парите, мисля пак да ги поръчам, но все пак, ако връщането на пари е единствения начин, то тогава това ще да е. Какво да направя? Съвет?
Виж целия пост
# 32
Имаш 45 календарни дни от датата на плащането. При теб са минали около 35-36 дни /ако смятам правилно/.
Да, можеш да пуснеш диспут.
Можеш и да изчакаш още ден-два.
Виж целия пост
# 33
Имаш 45 календарни дни от датата на плащането. При теб са минали около 35-36 дни /ако смятам правилно/.
Да, можеш да пуснеш диспут.
Можеш и да изчакаш още ден-два.


Ок, благодаря за бързия отговор!   bouquet  Мисля да изчакам още два дни най-много. Само, ако е възможно и да ме ориентираш откъде точно го пускам тоя диспут?  newsm78 От Details на съответната транзакция и отдолу има Resolution Center, или...  newsm78
Виж целия пост
# 34
Да, точно от там.

Има промяна в системата на Пейпал и курса на валутата вече не се сменя по начина, указан в 1-ви пост. Утре ще напиша ново обяснение и ще помоля модератор да го промени.
Виж целия пост
# 35
Да, точно от там.

Има промяна в системата на Пейпал и курса на валутата вече не се сменя по начина, указан в 1-ви пост. Утре ще напиша ново обяснение и ще помоля модератор да го промени.
Моето не ти харесва ли? Доста време  ми отне онази нощ...
Виж целия пост
# 36
Получих това съобщение. Трябва да държа някаква минимална сумав картата си ли или има минимална сума при плащане?

Congratulations! Your withdrawal limit has now been lifted. You can now withdraw unlimited funds from your PayPal account.
Please keep in mind that there is a minimum withdrawal amount. For more information, go to


И още нещо, промяната в профила за смяна на курса по банката еднократно ли се прави или преди всяко плащане?
Виж целия пост
# 37
Алекс1, прочетох първитя пост и по-специално това
За да верифицирате картата си и да можете да плащате суми над 100 евро, трябва да имате код.
Кодът се получава, след като наредите това.
Като си влезете в акаунта, от страни, вдясно пише:
To Do List - Verify my Account.
,
но в моят акаунт не виждам подобно нещо. Може дори регистрацията ми да е недовършена. Как да съм сигурна, че съм попълнила правилно всичко?
Там където е упътването за Регистрация в Пейпал, не е много актуално, защото дори страницата вече изглежда по друг начин.
Ако не искаш да обясниш, което е разбираемо, просто подминавай постовете, а не с подобен тон.
Виж целия пост
# 38
Да, точно от там.

Има промяна в системата на Пейпал и курса на валутата вече не се сменя по начина, указан в 1-ви пост. Утре ще напиша ново обяснение и ще помоля модератор да го промени.
Моето не ти харесва ли? Доста време  ми отне онази нощ...

Eва, много ми харесва, обаче е валидно само за Ибей.
Освен това, Пейпал са си променили визията и въобще няма опциите, посочени в 1-вия пост.
Прави се по съвсем различен начин вече.

Получих това съобщение. Трябва да държа някаква минимална сумав картата си ли или има минимална сума при плащане?

Congratulations! Your withdrawal limit has now been lifted. You can now withdraw unlimited funds from your PayPal account.
Please keep in mind that there is a minimum withdrawal amount. For more information, go to


И още нещо, промяната в профила за смяна на курса по банката еднократно ли се прави или преди всяко плащане?

Верифицирала си си картата и вече нямаш никакви ограничения - това пише.
Курсът се сменя еднократно по принцип.
Но тъй като от няколко дни бъзикат нещо по системата, проверявайте за всеки случай. Поне докато не стабилизират нещата.
Виж целия пост
# 39
Алекс1, прочетох първитя пост и по-специално това
За да верифицирате картата си и да можете да плащате суми над 100 евро, трябва да имате код.
Кодът се получава, след като наредите това.
Като си влезете в акаунта, от страни, вдясно пише:
To Do List - Verify my Account.
,
но в моят акаунт не виждам подобно нещо. Може дори регистрацията ми да е недовършена. Как да съм сигурна, че съм попълнила правилно всичко?
Там където е упътването за Регистрация в Пейпал, не е много актуално, защото дори страницата вече изглежда по друг начин.
Ако не искаш да обясниш, което е разбираемо, просто подминавай постовете, а не с подобен тон.

Какво не ми хареса в тона? Кво ви става, бе хора? Всеки с някакви претенции рабрал - недоразбрал. Ми да взема чорапи да ви изплета накрая, за да сте доволни... newsm78

За да получиш код, трябва да поискаш получаването му. Не става автоматично. Затова съм ти написала "за да го получиш, трябва да го поискаш". Предполагам, че това те е подразнило в тона ми, но явно четеш като дявола Евангелието или си се настроила предварително, че всички ще ти се карат.
Ако си въвела номера на картата си правилно, отстрани вдясно в акаунта ти има табличка.
В нея пише Get verified или To Do List.
От смяната на софтуера е различно, не знам новия или стария излиза при теб.
Като натиснеш Get verified /това е поискването на кода/ ще ти изтеглят 1.50 евро от картата.
Когато банката ти осчетоводи трансакцията, срещу нея ще излезе кода Paypal Expuise XXXX, където ХХХХ са четирите цифри на кода.
Пак в акаунта ти в Пейпал, на същото място в табличката ще трябва да кликнеш, за да въведеш кода. Когато го въведеш, ще получиш същото съобщение като на _мариана два поста по-надолу.
Това е цялата философия. Аааа, ще ти блокират и 1 долар, когато въведеш номера на картата, за да се уверят, че е валидна, но няма да го теглят.
Виж целия пост
# 40
С риск да стана досадна вече, ще споделя нагледно как става в ибей. Току що пуснах поръчка от сайта и наистина има промяна във визията и процедурата.
Ето стъпка по стъпка:
http://prikachi.com/images/949/3503949l.jpg
http://prikachi.com/images/950/3503950s.jpg
http://prikachi.com/images/951/3503951G.jpg
http://prikachi.com/images/952/3503952A.jpg
http://prikachi.com/images/953/3503953i.jpg

Това са стъпките за ибей, с новата визия.
В Ларедут нещата са същите, както  показах онзи ден.
Току що отново симулирах поръчка, без да платя накрая... стъпките и визията са си същите.
Ако искаш, ползвай ги, ако ли пък не - здраве да е!  Peace
Виж целия пост
# 41
Алекс1, сега вече разбрах. Точно така съм направила, просто при мен е Get verified. Мисълта ми е, че трябва да поискам извлечение от банката за тази транзакция и на това извлечение, ще го пише кода?
Виж целия пост
# 42
Оф, хора, не се стърпях...........пък после ме яжте с парцалите, ако щете.... Twisted Evil
Какво са нахвърляте върху Алекс - доста подробно ви е обяснила и продължава да го прави. Ако си бяхте направили труда да прочетете две, три теми и обясненията за Пейпал, нямаше да имате проблеми толкова и да се стряскате на този и онзи. Толкова е елементарно по принцип, ама трябва да се чете, все пак.  Rolling Eyes
Не исках да съм рязка, ама явно наистина понякога не разбирате нещата правилно, пък се засягате  Thinking
Лека вечер и успешни покупки.
И да - отдавна нещата може да са променени за смяна на курса, ама с повече търсене, всичко се открива. И на мен ми отне 10-15 плащания да разбера, че не съм си довършила нещата и ми смята по курса на Пейпал и после го промених.
Моят личен опит е, че щом ви пише че ви тегли в лева и показва курса на обмяна лев към паунд, означава, че сте по курса на Пейпал. Ако ви пише, че ви тегли напр.7,99 паунда, значи сте по курса на банката си. Може да се промени еднократно и може да го "менкате" за всяка конкретна транзакция - по-горе беше показано как.
Хайде лека вечер и моля, не ме "яжте"!   bouquet

Алекс1, сега вече разбрах. Точно така съм направила, просто при мен е Get verified. Мисълта ми е, че трябва да поискам извлечение от банката за тази транзакция и на това извлечение, ще го пише кода?
Мисля, че трябва да го натиснеш, да следваш стъпките и след 3-4 работни дни отиваш до банката, искаш извлечение, виждаш кода, влизаш в Пейпал акаунта си, въвеждаш го и вече си "верифицирана". Това май беше по спомени newsm78
Виж целия пост
# 43
Криси, пари ли искаш да връщаш?
Щото този бутон Issue a refund е точно за това - ако трябва да върнеш парите на купувача.
Ако не искаш да връщаш пари - спри да го натискаш.

А, не Алекс- просто забелязах, че се е появил  Rolling Eyes
и незнаех за какво е.
Не, не искам да връщам-засега  Laughing!
Благодаря! значи винаги си излиза след получаване на определена сума, в моя случай на продажба  Rolling Eyes  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 44
Да, Криси.
Винаги ще излиза - дава ти възможност да върнеш парите на купувача, ако нещо се е объркало.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия