От Франция до България - превоз на покупките ни (3)

  • 43 538
  • 759
След като масово използваният онлайн магазин Ла Редут промени условията си за българските си клиенти, поръчките с доставка до България станаха финансово по-неизгодни. Но решение на проблема се намери! Можем да ползваме услугите на превозвач, което не само ни спестява пари от доставката (в повечето случаи), но и ни позволява да пазаруваме от марки и френски сайтове, иначе недостъпни за българския потребител.
Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:
Francetobg
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francetobg.net/bg
http://www.facebook.com/pages/Francetobg/208739925821079?sk=info
За контакт:
skype: francetobg
тел. 0888965179
e-mail: francetobg@gmail.com
Бланка за заявка на доставка - изпраща се само при първата заявка за доставка или при промяна на данните на получателя или начина на изпращане и заплащане

Petit Soleil
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.petitsoleil.fr/index.php?option=com_content&view= … =53&Itemid=68
http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.205108786196545.51833.114677878572970
За контакт:
skype: petitsoleil.fr
e-mail: commande@petitsoleil.fr
Бланка за заявка на доставка

Smart Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
www.smartdelivery.org
http://www.facebook.com/smartdeliveryfr?sk=info
За контакт:
e-mail: info@smartdelivery.org
Бланка за заявка на доставка или Онлайн заявяване на транспортна услуга

Забележка: Превозвачите са подредени по ред на появата им като предлагащи транспортни услуги.

Упътване за вписването на френски адрес за доставка

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи Collisimo suivi, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.

Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на трите фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания. Grinning

Предишни теми: 1; 2
Виж целия пост
# 1
Айде аз първа в новата тема. Слънчогледка, благодаря ти. Още не съм пуснала поръчка от намалението, дали ще се запиша, ще видим. Но явно не сме много активни, бързо идват нещата.
Виж целия пост
# 2
 Слънчогледка   bouquet

Благодаря мацки!  Hug  bouquet Много сте изчерпателни. И аз за първи път от зимните насам поръчах с Петит и сега като не съм видяла още с очите си все ме човърка  Embarassed Mr. Green А от таксуването доволни сте, имат си тарифи, но нали знаете, питай патило... Laughing

При мен за 2,039 кг са ми написали, че дължа 6,12. Между другото вътре има 10 неща...блузки за детето, поли за мен и забравих какво още, барабар със сак парме, така че цената е съвсем прилична според мен.
Виж целия пост
# 3
Слънчогледка, благодаря за новата тема!  bouquet

Днес получих нов имейл от Франсето -
    Здравейте!

Ваша пратка пристигна на френския ни адрес. Ще отпътуват със следващият ни курс, планиран да тръгне на 01.07.2011 г.(погледнах в сайта им, вече е отпътувал)
Тегло: 2.128
Номер на пратка: 1744592310

Новото е номера на пратката......Така за мен е вече много лесно да проследя коя точно поръчка ми е при тях. Без забележки!

Пратката ми е от 26.06.
Виж целия пост
# 4
Да се запиша и аз в темичката   bouquet
за сега ползвам услугите на франсетобг
Днес трябва да отпътува поръчката ми от ЛР, направена на 26.06.  Mr. Green, разделена е на 2 части от ЛР - касовото апаратче (по инфо от мейла на доставчика трябва да е с тегло: 0.864), а втората част - късото кожено якенце + бялата чанта (пак според мейла е с тегло 1.046). Силно се надявам в неделя да си получа нещата, че да зарадвам баткото с играчката, че стария касов апарат остана без принадлежности  Whistling
Виж целия пост
# 5
Доставка с посредник  Пти Солей от 24.06,вече е при тях и в неделя пътува за България.
Виж целия пост
# 6
Доставка с посредник  Пти Солей от 24.06,вече е при тях и в неделя пътува за България.

А мейл от ЛР получи ли с номер за продледяване? Аз имам от 23.06 и ни вест, ни кост  Sad
Виж целия пост
# 7
Слънчогледка, благодаря за положения труд  bouquet Темата е безупречна Party
Виж целия пост
# 8
  bouquet и аз при вас...И пак като първолак да питам-ако съм разменила имената какво следва?Всъщност не съм променяла нищо в адресите от първата поръчка,но не е като на линка от стр.1.
Виж целия пост
# 9
Днес си взех първата поръчка от Смарт,за момента съм доволна,но ми се иска да минат още няколко поръчки и тогава да изградя окончателно мнение,че има 2-3 неща които ме дразнят,но дано са временни.
Виж целия пост
# 10
Днес си взех първата поръчка от Смарт,за момента съм доволна,но ми се иска да минат още няколко поръчки и тогава да изградя окончателно мнение,че има 2-3 неща които ме дразнят,но дано са временни.

А от кой курс ти е поръчката, от 24-ти ли, този който се забави?
Аз имам 3 поръчки с него, а още имейл нямам, че са в бг.
Виж целия пост
# 11
Здравейте!

Ако някой е поръчвал - колко е приблизително теглото на чаршафите?
Виж целия пост
# 12
Здравейте!

Ако някой е поръчвал - колко е приблизително теглото на чаршафите?

Много зависи от това, което искате.....единичен, двоен, долен, калъфки...колко
Виж целия пост
# 13
Здравейте!

Ако някой е поръчвал - колко е приблизително теглото на чаршафите?

Много зависи от това, което искате.....единичен, двоен, долен, калъфки...колко
горен чаршаф, калъфка, долен чаршаф - единични
Виж целия пост
# 14
Днес си взех първата поръчка от Смарт,за момента съм доволна,но ми се иска да минат още няколко поръчки и тогава да изградя окончателно мнение,че има 2-3 неща които ме дразнят,но дано са временни.

А от кой курс ти е поръчката, от 24-ти ли, този който се забави?
Аз имам 3 поръчки с него, а още имейл нямам, че са в бг.
Да същия е. Аз ги питах във facebook и след това получих e-mail.

Ще попитам и тук,че в другата тема,май няма да получа отговор .
Цитат
Да помоля да ми преведете статуса на пратката,че с преводача не става.Аз си го превеждам,но дали не греша .
libelle- votre colis est livre
localisation - agence rhin

Мисля,че ми е доставена,но дали е така и дали до посредника,че той (;осредника) не ми е пратил писмо за тази пратка.Имам още 2,които вече са доставени и на тях им пише същите работи .
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия