От Франция до България - превоз на покупките ни (3)

  • 43 592
  • 759
# 45
Здравейте, за първи път пускам поръчка с франсето бг, попълних си бланката, но не съм я пратила още към тях.. чакам номер за проследяване от ЛР, но няма от доста време. Кога трябва да ми го изпратят, на коя стъпка? В момента е на 6, на 7 ли изпращат този код и тогава ли трябва да пусна бланката си? Поръчката ми е по - голяма и ако я разделят на части, къде мога да погледна и това, за да го напиша на превозвача?
Виж целия пост
# 46
Еlle Mai, изпращай си формуляра, може и да са те пропуснали от ЛаРедут да ти изпратят колисимо номера. Обикновено го изпращат на 5 стъпка, но не винаги. 7 стъпка като стане поръчката, значи вече е доставена.

Ако поръчката ти е разделена на 2 или повече, ще видиш като влезеш в нея от суивито. Там ще се виждат отделните пакети с отделни Colis номера.
Виж целия пост
# 47
Някой получи ли потвърждение за получаване в София  на пратка, пътувала с курса на Пти, който трябва да е пристигнал на 30-ти?
Виж целия пост
# 48
Не получих потвърждение, направо емейл от Еконт и вече си я взех! Peace


Поправям се, изпратили са ми и имейл тази сутрин, но първо си получих СМС-са от Еконт!
Виж целия пост
# 49
Аз също не съм получила потвърждение от Petitе Soleil за пратка с курса от 30.06, писах им, но все още нямам отговор. От Еконт също нямам известие.
Виж целия пост
# 50
Сега си взех от Еконт първата поръчка през Смарт.
Всъщност са 2 поръчки обединени, както пожелах и те изпълниха коректно, дори едната е разделена на две от ЛаРедут.

Цена за транспорт до България - 8,33лв.
Цена за пощенска услуга на Еконт - 4,18лв.
Обща дължима сума - 12,51лв.

Доволна съм, въпреки забавянето на курса им, но не всичко е предвидимо. Важното е, че са точни, отзивчиви и коректни.
Виж целия пост
# 51
Много съм доволна от  Смарт ,съгласиха се да ми обединят двете поръчки от 22-ри и 30-ти в една пратка с Еконт пощенска услуга.Страхотна комуникация!  bouquet Party Party
Виж целия пост
# 52
Много съм доволна от  Смарт ,съгласиха се да ми обединят двете поръчки от 22-ри и 30-ти в една пратка с Еконт пощенска услуга.Страхотна комуникация!  bouquet Party Party
Извинявай, но от 30-ти поръчката ти, при тях ли е вече Rolling Eyes
Виж целия пост
# 53
Да попитам и аз EmbarassedПоръчах с Пти, но разгледах и за другите превозвачи как е.В полето Nom; съм посочила името на превозвача, а в полето Prenom моето име-правилно ли е или съм сбъркала/но го гледах  как те са го описали/.След като пуснах поръчката/30.6/ и получих потвърждение на мейла им пуснах бланката за доставка.Но едва днес получих от редутци колисимо номера и им го пратих  в същата бланка като допълнение в полето за информация за пратката.Правилно ли процедирам или трябва да изчаквам до получаване на този колисимо номер и чак тогава да пиша на превозвача. Thinking
Виж целия пост
# 54
Кажете ми как ви излизат данните в профила като ги промените съгласно условията на русенци. Като си вкарам трите имена, после се "изяжда" фамилията на Цветелина Минчева. В моя случай е MME TSVETELINA MINC
Как да спазя изискванията им?
Виж целия пост
# 55
Здравейте.
В collisimo. fr на две от поръчките ми има votre colis est livre. Това означава ли, че са пристигнали при Petitе Soleil? Защото от тях нямам никакво потвърждение, както и отговор на писма с формуляри отпреди няколко дни. Почнах вече да се притеснявам, че ще пия една  студена вода  Laughing
Виж целия пост
# 56
 ves_sv, разгледай първия пост и ще си отговориш на доста въпроси.
Ето един цитат от там

Цитат
Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
Виж целия пост
# 57
Кажете ми как ви излизат данните в профила като ги промените съгласно условията на русенци. Като си вкарам трите имена, после се "изяжда" фамилията на Цветелина Минчева. В моя случай е MME TSVETELINA MINC
Как да спазя изискванията им?
Ами, аз си карам на моите 2.Много са ми дълги, ама много....пък, едва ли има друга с моето първо hahaha Joy Може, например, да съкратите презимето. Peace

ves_sv , споко, ще си получиш нещата.....студената вода е само за разхлаждане Laughing
Явно, имат работа хората и не смогват да пращат мейли Peace
Виж целия пост
# 58
Някъде бях срещала примерно попълнена бланка до превозвач, но сега не намирам Thinking Какво се пише в полето Адрес на сайта на поръчката
Виж целия пост
# 59
Някъде бях срещала примерно попълнена бланка до превозвач, но сега не намирам Thinking Какво се пише в полето Адрес на сайта на поръчката

Пишеш от кой сайт си поръчала. Например http://www.laredoute.fr
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия