Глобул и документни измами!

  • 11 566
  • 92
# 45
Ама компанията как стои в тоя случай? Значи една голяма международна компания допуска важни документи да бъдат подписвани от всякакви лица и не изисква документ за самоличност? Wink

Да не би пък на договорите някъде да е написано, че могат да бъдат подписвани не от лицето титуляр? Сериозно питам. Пише ли го това някъде?

      Точно тази компания има и други "грехове" спрямо неплатилите клиенти. И спрямо хора, които никога не са й били клиенти, а се оказват длъжници. Mr. Green
      http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=476030.0

     Повечето договори, могат да бъдат подписани от трето лице съвсем законно. Ако третото лице е упълномощено. Друг законен начин няма.
     
     zari65, ако Мини спре да плаща, трябва да прежали всички номера, и да сменя оператора. Ако иска да задържи някой от номерата, принудена е да плаща всички абонаменти, а тя не иска да плаща. Омагьосан кръг. В първия вариант може да стане длъжник на онази фирма от линка по-горе.
     Ако от оператора отказват да анулират фалшивите договори доброволно, чакат я много битки. Дали тя ще е инициатора, или ще са събирачите на вземания, жалбите, съдът и прокуратурата няма да й бъдат спестени.   
     
Виж целия пост
# 46
Според мен ще й излезе по-евтино да си плаща таксите и да си ползва картите, от колкото да плаща за съдебни дела. От Глобул също го знаят и по тази причина ги правят тези неща. Стигне ли се до съд, двата преподписани договора ще ги анулират. Но докато се стигне до там, много пари трябва да се похарчат.
Виж целия пост
# 47
Леле, Хърмаяни, ти ме утрепа с тая тема, за която даде линк. Shocked

Бе да ви кажа понякога се позачитам в теми за Глобул и Мтел. Мъжът ми работеше 3 години в Глобул. Напусна (за мой ужас в началото на кризата). Не издържа на напора от две страни - от едната клиентите - къде прави, къде не, ядосани (най-често с основание), питащи/непитащи, подписващи/неподписващи.... И от другата - работодателя, месечните таргети, регионални/зонални управители. Всевъзможни по веригата и всички те обвързани в заплатите си с месечните таргети, дето зависят най-вече от преподписаните договори.

Наслушала съм се. Простичкият ми извод е, че това е разядена отвътре порочна система на работа. Глобул е свърталище на постоянно сменящи се управници. Но не това е впечатляващото, а това, че след всяка промяна метлата помита маса народ надолу. Идват нови регионални/зонални. Нови и нахъсани да постигнат таргетите, защото поредният нов началник някъде нагоре по веригата им е обещал нещо (я заплата, я нова служебна кола Wink).
Зоналният почва да крещи на регионалния за месечните таргети. Регионалният отива при управителя на магазина и се "изпразва" при него. Последният веднагически организира след работа (!) една оперативка, в която промива мозъците на обикновените продавачи с лафчета от сорта на "Колеги, така ли ще я караме? Аз знам, че можете повече"

И това се повтаря толкова често, че в един момент мозъците на продавачите се промиват до степен на безскрупулност. Па и те семейства хранят. И е те така.
Виж целия пост
# 48
И аз работя в търговията, вече над 10 години, и моята заплата е обвързана с месечен "таргет", но това не означава, че трябва да нахълмя хората с които работя, щото да изкарам един месечен таргет- ще го изкарам сега, после те ще разберат, че съм ги подвела- това ще е края на моите отношения с тези хора
истината е, че назначават абсолютно некадърни и некомпетентни служители- ехе, къде беше онова време в което за да започнеш работа в Глобул интервютата се провеждаха на три нива, с тестове по езикова култура, компютърна и икономическа грамотност Tired
Виж целия пост
# 49
Аз бих направила следното, ще си ползвам двете карти с реални изрядни договори, а за другите две няма да плащам нищо.
След време, когато предполагам ще прекъснат телефоните, ще подам жалба до тях и подробно ще опиша случая. Ако няма резултат минавам на друг оператор и готово.
mini_79 Последно, ти искаш да си ползваш двете карти или искаш да прекъснеш всякакви отношения с Глобул? Какви са тези толкова изгодни карти, заради които не искаш да им теглиш една на Глобул и да ги оставиш сами да се оправят?
Не мисля, че е закононарушение това, че един договор е подписан не от страната по него, а от друг случаен човек. Просто договорът не е валиден и толкова. Ти не дължиш нищо по него, тъй като не си се съгласявала с условията му, липсва подпис от твоя страна.
Виж целия пост
# 50
Договора може да се анулира от Глобул само в рамките на работния ден, в който е подписан. От тук насетне само адвокат може да помогне.
Северина ако всичките и карти са на една фактура, ще и спрат и тези които използва до 2 месеца, а след 3 месеца ще си загуби номерата и на четирите, но задълженията им ще продължават да се трупат... Confused
Виж целия пост
# 51
     Препрочетох внимателно първия пост. От него излиза, че дори договорът, на който Мини държи е с нередовен подпис.
     При това положение, бих постъпила като Северина. Спирам да плащам по ненужния договор, ако откажат да ми вземат парите по другия, сменям оператора и ги оставям да ме изключат. Ако решат да ме съдят някой ден, позовавам се на фалшивите подписи.
    
     Мини, би ли пояснила какъв точно искаш да е крайният резултат? Да анулират единия и да запазят другия договор, или да прекратиш всякакви отношения?

Договора може да се анулира от Глобул само в рамките на работния ден, в който е подписан. От тук насетне само адвокат може да помогне.
     Всеки договор може да бъде развален или анулиран, ако и двете страни са съгласни. Но в случая решението трябва да се вземе не от служителите в офиса, а от съответния мениджър, който има пълномощия.
Виж целия пост
# 52
е, няма вариант да не плащам, защото реално само такси трябва да им плащам по 50 лева на месец, а двете редовни карти са 30 лева на месец, мерси но не желая да им ги давам просто така
искам те да кажат- да, има грешка- вината е в нас, за това сте свободни да се откажете от нашите услуги и това да важи за мен като цяло, а не за отделни карти
въобще не държа на нищо, отнасящо се за Глобул, загубиха ме като "лоялен" клиент завинаги
Виж целия пост
# 53
Значи - няма  да анулират договора, най - много да уволнят този, който ти го е "скроил" .
Копие от договора и при адвокат.
Виж целия пост
# 54
А това с ЛОЯЛНИЯ КЛИЕНТ го забравете, като ви го кажат им казвайте - довиждане.
Щом кажат - Лоялен клиент, значи искат да ви зарибят с нов договор.
Няма нищо безплатно.
Виж целия пост
# 55
Опасявам се, че няма да получиш, това което искаш. Ти искаш, заради фалшивите подписи на двете карти да ти прекратят и другите два договора. И защо? Защото ще се чувстват виновни? Simple Smile Няма как да стане, почти съм сигурна. Колко още време ти остава по договор за изрядните карти? Нали всяка карта е на отделен договор?
Виж целия пост
# 56
Добре де, а самите продавач-консултанти какво казват по въпроса? Не си спомнят случая ли?

Да ви разсмея малко. То не е за смях де.... ама вижте една съвсем примерна бонусна схема заради която продавачите в офиси на Глобул биха ви хвърлили без колебание в нов договор па ако ще и водопроводчикът ви да е подписал хартиите. Е, сумите може и да изглеждат смешни, но е от преди 2 години.

Виж целия пост
# 57
Мегич Те няма какво да анулират, защото де факто, този договор е фалшив и тя съвсем спокойно може да забрави, че съществува.  Mr. Green
Виж целия пост
# 58
Ако двете карти по които говориш и на които държиш са на отделен договор, можеш да си ги запазиш, плащаш си ги и си говориш и вече във времето каквото решиш ги правиш, но ако са ти ги обвързали с новите карти в един договор тогава всичко върви в комплект,
А с мястото където се е случило само сте си дигали скандали или си им пуснала официална жалба.
Виж целия пост
# 59

искам те да кажат- да, има грешка- вината е в нас, за това сте свободни да се откажете от нашите услуги и това да важи за мен като цяло, а не за отделни карти

     Честно казано трудно ми е да схвана какво точно искаш. Как хем не можеш да спреш да плащаш, хем не искаш да даваш по 80 лева общо просто така. Излиза, че ще продължиш да ги даваш срещу едно голо извинение. От него реален резултат поне в момента няма. И юридическа стойност няма, дори да го получиш в писмен вид. Освобождаването от неустойки при прекратяване на договор става с лично подписан анекс, касаещ конкретния договор, а не с общи изявления от този тип.
     Ако съм права въобще не бих се занимавала с жалби и не бих си хабила нервите заради бъдещи несигурни събития като евентуалното прекратяване на някой от договорите.  
     Или продължавам да плащам, или спирам. Според както ме устройва.

     Стефче, ако посочените бонуси са до около 1/2 от другата заплата, не само че не са смешни, ами направо са предизвикателство за битки за клиенти  Laughing
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия