Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да проверя дали пратката ми е изпратена, ако продавачът не е отбелязал това?
Как мога да платя чрез PayPal, ако срещна грешка при плащане?
Как мога да проследя доставка от eBay?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да проверя дали пратката ми е изпратена, ако продавачът не е отбелязал това?
Ако продавачът не е отбелязал изпращането на пратката, можете да поискате от него информация за пратката, включително номер за проследяване. В случай на недоставена или забавена доставка можете да се свържете с него за повече подробности или да използвате номера за проследяване, предоставен от куриерската фирма, ако е наличен.
-
Как мога да платя чрез PayPal, ако срещна грешка при плащане?
Ако срещнете грешка при опит за плащане през PayPal, може да се наложи да се свържете с продавача и да поискате нов invoice. Също така проверете дали продавачът вече не ви е изпратил invoice и то с пощенски разходи до Обединеното кралство. В този случай поискайте нов invoice, който включва и разходите за доставка.
-
Как мога да проследя доставка от eBay?
За да проследите доставка от eBay, трябва да използвате номера за проследяване, предоставен от продавача. Можете да въведете този номер в системата за проследяване на пратки на пощенската служба, използвана за доставката. Това ще ви даде информация за текущото местоположение на пратката и очакваната дата на доставка.
-
Как мога да публикувам обява в eBay.co.uk, без да въвеждам телефонен номер?
-
Какво представлява „бид група“?