Мнението ви за ползата/вредата от училищните лавки

  • 35 746
  • 910
# 900
Мерси, Тео! Много полезна информация!   bouquet
Виж целия пост
# 901
От няколко години чета дебати по какви ли не училищни проблеми. Адекватни резултати не съм видяла. Какъв е смисъла от безкрайни писания на родители за едно и също нещо без резултат?

Резултатите трябва да ти кажа, че надминаха всичките ми очаквания. Достатъчно е само да обърнеш внимание, че рекламите на всякаквите боклучави храни за деца изчезнаха от ТВ, а доколкото изобщо се появи такава, то задължително централното място в облъчването е отделено на факта, колко била здравословна. Преди беше я подаръка/боклук вървящ с нея, я лъскавата й опаковка и подобни....

И в училищата сред директори и учители, и сред родителите, настроенията и нагласите са коренно променени. В лавки и столове също. Оттук нататък топката е в нас, як контрол до дупка. Контролът, между другото, само за инфо, също се регламентира като механизъм в наредбата или в закона, така че дали ще се случва и ще го има, пак зависи от законодателния акт. Споменавам само, защото много ги бъркат нещата и си мислят, че контрола е някакво такова хвърчащо понятие, което по неизвестни защо причини не се случва. не се случва, ако не е измислен, организиран и разписан като хората.
Виж целия пост
# 902
От няколко години чета дебати по какви ли не училищни проблеми. Адекватни резултати не съм видяла. Какъв е смисъла от безкрайни писания на родители за едно и също нещо без резултат?

Резултатите трябва да ти кажа, че надминаха всичките ми очаквания. Достатъчно е само да обърнеш внимание, че рекламите на всякаквите боклучави храни за деца изчезнаха от ТВ, а доколкото изобщо се появи такава, то задължително централното място в облъчването е отделено на факта, колко била здравословна. Преди беше я подаръка/боклук вървящ с нея, я лъскавата й опаковка и подобни....

И в училищата сред директори и учители, и сред родителите, настроенията и нагласите са коренно променени. В лавки и столове също. Оттук нататък топката е в нас, як контрол до дупка. Контролът, между другото, само за инфо, също се регламентира като механизъм в наредбата или в закона, така че дали ще се случва и ще го има, пак зависи от законодателния акт. Споменавам само, защото много ги бъркат нещата и си мислят, че контрола е някакво такова хвърчащо понятие, което по неизвестни защо причини не се случва. не се случва, ако не е измислен, организиран и разписан като хората.

Изключително много те уважавам и оценявам това, което правиш. Не омаловажавам постигнатото, напротив. Не разбирам обаче реакцията на родители, които явно нито знаят какво е направено, нито къде да се жалват. Половината от мненията в тази тема /има и други подобни/ го потвърждават. Аз споделих, че в училището на децата ми тези проблеми са решени от директора още преди наредбите да излязат. Самата ти не ми повярва, но както и да е. Това което си написала - контролът е в нас, аз НЕ го разбирам като пусната тема във форум, та било то и този. Адекватен резултат от такова действие няма да има, нищо че е дадена база на която да се стъпи.
Виж целия пост
# 903
Всъщност темата е за Споделяне.Нормално е човек да може тук да измрънка ако щеш.А впоследствие колко действия от тук ще произтекат ти не можеш да знаеш.И като не знаят къде да си адресират жалбите много, може пък да научат.От Тук  Wink...от там... Peace
Виж целия пост
# 904
Всъщност темата е за Споделяне.Нормално е човек да може тук да измрънка ако щеш.А впоследствие колко действия от тук ще произтекат ти не можеш да знаеш.И като не знаят къде да си адресират жалбите много, може пък да научат.От Тук  Wink...от там... Peace

Dбсолютно си права!  Peace
Виж целия пост
# 905
Да допълня за гражданите, които се интересуват и имат активна позиция не само по този въпрос- хора, до която и институция да пратите жалба или сигнал, ако тя не е  компетентна да вземе отношение по повдигнатия от вас въпрос, е длъжна да препрати  питането /оплакването/ ви на компетентната администрация, а вас- да уведоми за движението й.
Гражданите не са задължени да са запознати с всяка инспекцийка, агенцийка и службичка и правомощията им в детайли. Затова е въведено горното правило.
Виж целия пост
# 906
От няколко години чета дебати по какви ли не училищни проблеми. Адекватни резултати не съм видяла. Какъв е смисъла от безкрайни писания на родители за едно и също нещо без резултат?

Резултатите трябва да ти кажа, че надминаха всичките ми очаквания. Достатъчно е само да обърнеш внимание, че рекламите на всякаквите боклучави храни за деца изчезнаха от ТВ, а доколкото изобщо се появи такава, то задължително централното място в облъчването е отделено на факта, колко била здравословна. Преди беше я подаръка/боклук вървящ с нея, я лъскавата й опаковка и подобни....

И в училищата сред директори и учители, и сред родителите, настроенията и нагласите са коренно променени. В лавки и столове също. Оттук нататък топката е в нас, як контрол до дупка. Контролът, между другото, само за инфо, също се регламентира като механизъм в наредбата или в закона, така че дали ще се случва и ще го има, пак зависи от законодателния акт. Споменавам само, защото много ги бъркат нещата и си мислят, че контрола е някакво такова хвърчащо понятие, което по неизвестни защо причини не се случва. не се случва, ако не е измислен, организиран и разписан като хората.

Изключително много те уважавам и оценявам това, което правиш. Не омаловажавам постигнатото, напротив. Не разбирам обаче реакцията на родители, които явно нито знаят какво е направено, нито къде да се жалват. Половината от мненията в тази тема /има и други подобни/ го потвърждават. Аз споделих, че в училището на децата ми тези проблеми са решени от директора още преди наредбите да излязат. Самата ти не ми повярва, но както и да е. Това което си написала - контролът е в нас, аз НЕ го разбирам като пусната тема във форум, та било то и този. Адекватен резултат от такова действие няма да има, нищо че е дадена база на която да се стъпи.

Aбсолютно е възможно, някъде нещо по писанията си, да не сме разбрали. Както и в момента, чета и не вдявам много, но възможно е и, защото не ми е добре. Винаги съм писала, че всеки един от тези проблеми, всяко училище има правомощията и възможностите да си ги реши сам само, без никакви грижи. Единственото условие е да има достатъчно активност и настоятелност от родителското съсловие, пряко участие и ангажираност в решаването на проблемите. Но е факт, че има проблем с родителската активност и участие, той трябва да се реши, което е съвсем друга тема, но настоящия проблем не е оправдание институцията Училище, част от образователната система, да вреди по един или друг начин на децата, като се оправдава с неинтелигентните, необразовани и посредствени родители и общество. Които като се замисли човек, са възпитани и производно пак на същата система. То затова я издържаме и й плащаме на тая система, та да формира и образова такова общество, каквото е в полза на всички ни, дето сме това общество. Обществото, такова каквото сме, ако не се харесваме, способите да се променим са много, но държавническия е един, през образованието. Не съществува друг държавен инструмент, дето да може да променя обществото. Това за каквото се сетите, за всичко се отнася. Знам много училища, където проблемите са си решени в голяма степен, но това не решава обществения проблем и не го решаваме, като прехвърлим топката в обществото да си го решава само. Ако бяхме в състояние сами да си уреждаме обществените регламенти и отношения, нямаше да имаме нужда от държава.

По отношение на здравословното и качествено хранене на децата, като писания в законодателство и нормативи, наистина не виждам какво повече може да се запише. Всичко са все дребни подробности относно контрол и санкции евентуално, и основно за детските кухни и ясли има проблем с липсващи писания.

Но гражданския контрол е лесен и достъпен, а той е този благодарение, на който се случват нещата. Както е писала Judy, ама без да ви пука, в час ли сте, не сте ли, разбрали ли сте, не сте ли, изисквайте, изисквайте и пак изисквайте до дупка.
Виж целия пост
# 907
Не съм прочела темата, но ще се върна да го направя ...

Имам въпрос- към кого да се обърна ако не съм съгласна с факта, че в училищната лавка дъни чалга и децата вътре седят и играят на карти ? ...и това по време на час ... при условие, че зам- директорката казва, че нямала правото да се меси в работата на тази лавка, която била на външна фирма ...
Виж целия пост
# 908
Вероятно в общината ?

Кой правилник определя каква може да бъде средата, която обитават децата ни в училище ?
Разрешено ли е в училищата да звучи чалга ?
Виж целия пост
# 909
Вероятно в общината ?

Кой правилник определя каква може да бъде средата, която обитават децата ни в училище ?
Разрешено ли е в училищата да звучи чалга ?

Дали изобщо има някакви правила относно  музиката в училище?
На мен също ми е любопитно?
Виж целия пост
# 910
Без да съм чела назад...само вреда намирам в лавката. Ползи - никакви.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия