Може би преди е пускана подобна тема, но скоро не ми е попадала.
Идеята е всеки да сподели неприятни изживявания и случки, в които се е почувствал измамен - "лъжливи" намаления, умишлени опити за пробутване на некачествена стока или други опити за измама от страна на търговци. Нека разкажем за некоректното отношение, защото е крайно време българските търговци да се научат, че не само моментната печалба е важна!
Всички сме чували за проучванията, според които един недоволен потребител казва на други 10. Е, тук имате възможност да излеете целия си гняв, ако се чувствате засегнати от отношението, което е било проявено към Вас в някой магазин (и не само).
Ангажирам се (но и чужда помощ е добре дошла) да проверявам редовно сайта на КЗП и да публикувам линкове към новини, които счета за важни и полезни за потребителите на форума!
Ваш ред е - нека оплакването започне сега!