Некоректни търговци

  • 14 117
  • 66
# 45
Радвам се, че съм била полезна и ще ти спестя ходене по мъките и занимаване с пълни идиоти  Peace
Мебелте на тази фирма ( ако става дума за Чилек Cilek ) са страхотни и наистина си заслужават и ако искаш да поръчаш нещо от тях по-добре разпитай нямат ли други представители и как можеш да се сдобиеш с тях  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 46
Благодаря. Точно същите мебели гледах и много ми харесаха.
Мислех да ходим утре до магазин, да ги видим и евентуално да поръчаме. Ще се поразтърся за други представители, ако не - в Еником съм харесала един комплект детска стая.
А ти ги гони до дупка и ги съди - крайно време е да се научат...
Виж целия пост
# 47
Ооо, със сигурност няма да им се размине  Twisted Evil Много съм им насъбрала  #2gunfire Между другото те нещата и без това само на каталог ги имат, така,че ако искаш на живо да ги видиш не знам...  newsm78
Виж целия пост
# 48
Здравейте,

Искам да разкажа за моя скорошен опит/сага с покупка от Цептер-България. За миналата нова година реших да направя по-голям подарък за родителите ми  - система за пречистване на вода Aqueena. Около шест месеца по-рано бях закупил за себе си друг продукт на Цептер- уред за филтриране на въздуха у дома, Therapy Air iOn, от който съм сравнително доволен. Отделно, в средата на 90-те години родители ми закупиха няколко комплекта тенджери и посуда от Цептер, които използват и до ден днешен и от които са много доволни. Реших че ще се зарадват на друг продукт от Цептер, още повече че няма да им се налага повече да мъкнат тежки бутилки минерална вода от по 7 и 11 литра от магазина, които между другото са забранени в ЕС.

Речено-сторено. Звъннах на търговски представител на Цептер, срещнахме се и подписахме договор. Понеже оставаха само два работни дни до Нова Година и от Цептер ми предложиха преференциална цена, от фирмата ме помолиха да заплатя продукта в кеш вместо по банков път. Предпочитах разплащането да се осъществи по електронен път за да не разнасям големи суми по улицата и за да не се налага да тегля от банкомат суми на няколко пъти, но в крайна сметка се съобразих с желанието на Цептер.

Родителите ми живеят във Варна. Тъй като системата за вода изисква монтирането й от специалисти на Цептер, търговският представител обеща устно, че доставката и монтажа на системата ще се осъществят в рамките на две-три седмици от датата на подписване на договора в зависимост от това кога техниците на Цептер имат път към Варна. По договор, Цептер трябва да изпълнят доставката до 28 работни дни след датата на подписване на договора.

Накратко: продукта не беше доставен в рамките на ТРИ месеца, след което на мен лично ми омръзна да чакам и да чувам нови срокове кога ще доставят системата и се отказах от поръчката си в началото на Април. За целта, по съвет на търговския представител ръчно написах и подписах документ, с който декларирах че се отказвам от поръчката си. Беше ми обяснено, че така ще се задейства вътрешнофирмена процедура за възстановяване на парите ми в рамките на не повече от месец. В последвалите вече седем месеца, от Цептер-България многократно ми обещаваха разнообразни срокове (включително и в писмен форма) когато ще възстановят заплатената от мен през месец Декември 2010г сума, но нито един от тези срокове не бе спазен. Тук, нарочно спестявам на читателя всички обяснения, които чух за това защо се бавят първо с доставката на продукта, а след това с възстановяване на парите. Само ще кажа, че обясненията бяха най-разнообразни и често пъти противоречащи едно с друго.

В крайна сметка, след като неколкратно предупредих Цептер-България че ще си потърся правата си чрез съответните държавни инстанции, в средата на Октомври подадох жалба до Комисия за Защита на Потребителите (КЗП). Миналият Петък (04-Ноември) получих известие от КЗП за това че не е в правомощията на КЗП да разрешават случаи като този и че трябва да се обърна към съдилище. След разговор с юристи се оказа, че това е наистина така. Странно, но според българските закони ако от Цептер-България бяха доставили продукт, който по една или друга причина не отговаря на изискванията за качество, от КЗП щяха да ме защитят. Но при договор за покупка-продажба където продукта е заплатен, но недоставен, не е в правомощията на КЗП да се намеси.

В момента съм в процес на задействане на съдебна процедура срещу Цептер-България. Ще ви държа в течение за развитието на случая. Не знам колко типичен за фирмата е моята поръчка, но с цел да предпазя други потенциални жертви от подобни събития реших да споделя историята. Трябва да споделя и че за мен е напълно непонятно как международна компания, която твърди че продава продукти от изключително качество (и със сериозна надценка), е готова да съсипе реномето си за две хиляди лева. Но в крайна сметка ако една компания е готова да си жертва името за две хиляди лева, то тя заслужава точно това да й се случи.

Накрая искам да дам и няколко съвета когато имате вземане даване с тази или други фирми:

•   избирайте метод на заплащане, от който остава запис. Хубавото на плащането по банков път, с кредитна/дебитна карта и т.н. е че е документирано и лесно може да се проследи. От разплащане в кеш няма следа.

•   хубаво е комуникацията с компаниите да бъде в писмен вид – по този начин си гарантирате, че ако възникне спор имате черно на бяло цялата история и хронология на събитията. Имейл писмо може да се  използва за доказателство пред съда, разговор лице в лице или по телефона, значително по-трудно.

•   ако трябва да говорите по телефон, винаги е по-добре вие да звъннете отколкото те да ви звъннат. М-Тел, а предполагам и останалите оператори, предоставят история само за изходящите обаждания понеже само те се таксуват. Също така, ако звъннете и никой не ви вдигне, запис няма. В моя случай, в рамките на изминаващата година проведох вероятно над 50 разговора с търговския представител на Цептер-България, но по разписките на М-Тел има доказателство само за няколко проведени разговора. Случайно или не, в болшинството от случаите когато аз звънях, търговския представител се оказваше зает и връщаше обаждането по-късно.

П.П. Извинявам се за дългия пост.
Виж целия пост
# 49
nterziev, не зе извинявай за дълги постове. В тази тема не поставяме ограничения! Simple Smile

Аз искам да споделя за друг некоректен търговец (и производител) - става дума за ЕТ Арни. Фирмата произвежда детски дрешки. Наскоро свекърва ми подари няколко комплектчета дрешки на тази фирма за сина ми. На всички етикети е посочено, че материите са 100% памук, което очевидно е подвеждащо - нито на пипане, нито като бъзина на сушене тези дрешки "се държат" като памучни. Намирам, че е неприемливо да се заблуждава по този начин крайният потребител, особено когато става дума за детски стоки!  #2gunfire
Виж целия пост
# 50
Напално съм съгласна с тебе Wendy. Не разбирам що за хора са това да подвеждат потребителите с грешна информация особенно за детски неща. С тези алергии в последните години направо да те е страх да пазариш за детето си. На мене ми прави впечетление, че все по-трудно се намират 100% памук стоки за деца или ако етикета казва, че е памук и аз като тебе не сам убедена, че е така.
Виж целия пост
# 51
Некоректно отношение получих преди няколко години от Германос. Телефон, който е в гаранция и има застраховка, се повреди. Занесох го в Германос и застраховката свърши работа. Срокът, в който трябваше да бъде ремонтиран телефонът, беше 30 дни. Е, телефона го получих след близо 3 месеца! Що оправдания изслушах, то все не бяха виновни, то от София се бавили и т.н. След последния скандал изведнъж телефонът се появи отремонтиран само след седмица. Но това, както вече споменах, беше преди години, може би 3, сега не знам как стоят нещата. Определено останах разочарована от обслужването и коректността! За съжаление не си потърсих правата, тогава не беше така нашумяло КЗП, но ако ми се случи подобно нещо сега, определено няма да оставя нещата така! Бих проявила разбиране, ако стоката, в моя случай нуждаеща се от ремонт, се забави с няколко дни до седмица, но 2 месеца ми се струва доста несериозно. Wink
Виж целия пост
# 52
Купих скъпо вакуумирано сирене,чиято опаковка ме уверяваше че е 100% мляко .Оказа се че съдържа нещо подобно на тебешер и хрускаше неприятно при всяка хапка.
Истинската изненада бе,че на практика нямам право нито на оплакване нито на рекламация,защото експертите дето съставяли стандарта са одобрили въпросната добавка.
Сиренето не ставаше за ядене,на опаковката нищо не споменаваха за въпросната тебиширена добавка ,но пък всичко бе законно .
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=604500.0
Закупих яйца с печат 3ВG08001-XL от магазин и до едно бяха с по два жълтъка.Не смея да си помисля с какви химии са тъпкали кокошките за да ги снесат такива.Естествено не си правя илюзии,че и самите яйца са ''чисти ''.
На фона на гафовете със ''здравословните''храни дето ни се предлагат,другите измами и некоректност ми изглеждат като невинна шега. Sad
Виж целия пост
# 53
Магазин Спорт депо м мола на Стамболийски. Купих дреха за подарък и опитах дали може в тридневен срок да я върна, ако не става. Естествено с касова бележка и без нищо пипано по дрехата. Според управителя можело до другия ден, тях не ги интересувал Закон за защита на потребителя. Shocked
Виж целия пост
# 54
Да се включа и аз. Магазина на Комсед на Каблешков - по време на намалението до 10.01.
Детето си хареса един робот, който би трябвало да лети с дистанционно.Казвам би трябвало , защото не лети. На другият ден отиваме да го заменим за друга играчка и търсим управителката. Носим касова бележка и е опакован  както си беше . Не съм възмутена, а удивена - появява се една лелка тип соц продавачка - управителката, която обяснява, че няма начин да заменим играчката за друга ако тя си работи  - което ще установи техника и се скри. Искам да искажа най- големи благодарности към техника, който се оказа изключително свестен и разбран човек. Каза, че веднага ще ни замени играчката за друга даже дойде с нас да ни препоръча нещо по-качествено. Попитах го как може да се държи така управителката  - отговора беше ами тя е такава........Е дано от Комсед прочетат това и назначат някой , който има отношение към клиентите им .
Виж целия пост
# 55
Магазин Спорт депо м мола на Стамболийски. Купих дреха за подарък и опитах дали може в тридневен срок да я върна, ако не става. Естествено с касова бележка и без нищо пипано по дрехата. Според управителя можело до другия ден, тях не ги интересувал Закон за защита на потребителя. Shocked

Няма закон, който да ги задължава да връщат пари, практика на повечето магазини е да предложат нещо друго за тази сума, някои връщат пари - основно чуждите марки, т.к. в другите страни е прието да се процедира така и е политика на фирмата. В нашия закон за съжаление няма такава опция.
Виж целия пост
# 56
Да се включа и аз. Магазина на Комсед на Каблешков - по време на намалението до 10.01.
........Е дано от Комсед прочетат това и назначат някой , който има отношение към клиентите им .
То и "персонала" в магазина на Славейков не е по-добре. Вчера ходих да купя нещо. Като влязох вътре яко мирис на пот  Sick и 2 каки нещо ровят по кашони и "редят". "Искате ли нещо, че правим ревизия?" Shocked Това в тъпото им работно време, в което имат и обедна почивка Shocked
Знаех какво искам, което не попречи на една от тях  да се изяви супер смешно. Не може да питаш какви видове имат от определено нещо и да ти отговорят "Ами, имаме най-различни". Аз знам, че са много и различни и ме интересува кои от различните Mr. Green  Както и да е.
Отдавна не бях попадала на тооолкова социалистическо обслужване. Мирисът в магазина не искам да си го спомням, че ме втриса Sick
Мислех да звъня в централния им офис да се разговорим. От там имам прекрасни впечатлени, но не ми се занимаваше.
Виж целия пост
# 57
Здравейте искам да споделя с Вас за една измама.Става въпрос за онлайн магазин CRYSTAL Варна или както се наричат още Swarowski bg.Предупреждавам Ви не пазарувайте оттам бижутата,които предлагат.Когато си поръчах избраниото от мен бижу те ми доставиха посредством Спиди празна кутйка,за която вече бях платила,защото от Спиди искат да им платиш преди да отвориш пакета.Така се започнаха едни всекидневни разговори и обещания да ми изпратят бижуто или ми върнат парите,но вече два месеца не получавам нищо.От 1-2 седмици не си вдигат телефоните, отказах се,изпратила съм жалба до комисията за защита на потрбителите.Разбрах,че има и други измамени и се разследват от ГДБОП.Искам да предупредя повече хора да не се подлъгват и да си поръчват от тези нагли имамници от МАГАЗИН CRYSTAL-SWAROWSKI BG единия от тях се представяше като ПЕТЪР САВОВ.
Виж целия пост
# 58
Аз искам да споделя за друг некоректен търговец (и производител) - става дума за ЕТ Арни. Фирмата произвежда детски дрешки. Наскоро свекърва ми подари няколко комплектчета дрешки на тази фирма за сина ми. На всички етикети е посочено, че материите са 100% памук, което очевидно е подвеждащо - нито на пипане, нито като бъзина на сушене тези дрешки "се държат" като памучни. Намирам, че е неприемливо да се заблуждава по този начин крайният потребител, особено когато става дума за детски стоки!  #2gunfire

Извинявам се, че цитирам сама себе си, но попаднах на поредните подвеждащи етикети, поставени на детски дрешки и гласящи, че материята, от която са ушити въпросните дрешки е 100% памук. Производител е СиСи Ди ООД - гр. Димитровград. Синът ми е във възраст, в която все още му гладя дрешките. Включвам ютията на трета степен, защото идеята на гладенето е дрешките да се стерилизират. До момента съм пазарувала предимно от чуждестранни сайтове и купените оттам дрешки без проблем издържат на високата температура. Реших да се доверя на етикета и на произведеното от споменатата по-горе фирма гащеризонче, при което материята просто се стопи, стана твърда и грапава на пипане. Е, ами поне аз не бях чувала за памук, който се топи...  #Cussing out
Виж целия пост
# 59
Магазин Спорт депо м мола на Стамболийски. Купих дреха за подарък и опитах дали може в тридневен срок да я върна, ако не става. Естествено с касова бележка и без нищо пипано по дрехата. Според управителя можело до другия ден, тях не ги интересувал Закон за защита на потребителя. Shocked
Грешно цитираш магазина-тоива е интерспорт, а не Спорт Депо.
Те в МОЛА  НА Стамболийски нямат магазин.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия