LA REDOUTE.FR - 203

  • 46 387
  • 745
# 735
Здравейте.
Днес някой правил ли е поръчка ? На втора стъпка при адреса е променено и ми иска още един тел. номер, и като се избере "Colissimo" отдолу има още три варианта. Дали трябва да се отбележи най горното ?

 


Това е бил масов бъг в неделя явно! И при мен се случи, но от втори-трети опит се оправи!
Виж целия пост
# 736
Здравейте,
Направих поръчка по време на намаленията на ларедут, Поръчката беше разделена на две части, втората част дойде още началото на август, но първата още я няма. Звънях на франсето (куриерската фирма), нали си смениха адреса, да не би да е на старият, но от там ми обясниха че всичко им се събира и изпраща на новият, така че проблема не бил в тях.  И тъй като не съм получила е-mail с отказ от ларедут, им писах, за да разбера какво се случва с поръчката ми.  Изпратих e-mail на адреса от които ми изпращат потвърждение когато направих поръчка, но ми се върна автоматичен e-mail с който ми казват че на този адрес не се изпращат e-mail.
Та въпроса ми към тези който са се сблъсквали с това е, да ми дадат E-mail адрес на който да си изпратя запитването.
Виж целия пост
# 737
Здравейте,
Направих поръчка по време на намаленията на ларедут, Поръчката беше разделена на две части, втората част дойде още началото на август, но първата още я няма. Звънях на франсето (куриерската фирма), нали си смениха адреса, да не би да е на старият, но от там ми обясниха че всичко им се събира и изпраща на новият, така че проблема не бил в тях.  И тъй като не съм получила е-mail с отказ от ларедут, им писах, за да разбера какво се случва с поръчката ми.  Изпратих e-mail на адреса от които ми изпращат потвърждение когато направих поръчка, но ми се върна автоматичен e-mail с който ми казват че на този адрес не се изпращат e-mail.
Та въпроса ми към тези който са се сблъсквали с това е, да ми дадат E-mail адрес на който да си изпратя запитването.

Пиши от формата за контакти. Има линк в първия пост.


На коя стъпка е неполучената ти поръчка. ЛР не винаги изпращат мейли ако ти отказват поръчка.
Виж целия пост
# 738
Ами не знам на коя стъпка, аз получих Confirmation de votre commande sur laredoute.fr .
Но сега си отворих пощата и видях, че са ми пратили писмо, че са ми върнати нещата и ще ми върнат парите в картата с която съм платила.

Здравейте,
Направих поръчка по време на намаленията на ларедут, Поръчката беше разделена на две части, втората част дойде още началото на август, но първата още я няма. Звънях на франсето (куриерската фирма), нали си смениха адреса, да не би да е на старият, но от там ми обясниха че всичко им се събира и изпраща на новият, така че проблема не бил в тях.  И тъй като не съм получила е-mail с отказ от ларедут, им писах, за да разбера какво се случва с поръчката ми.  Изпратих e-mail на адреса от които ми изпращат потвърждение когато направих поръчка, но ми се върна автоматичен e-mail с който ми казват че на този адрес не се изпращат e-mail.
Та въпроса ми към тези който са се сблъсквали с това е, да ми дадат E-mail адрес на който да си изпратя запитването.

Пиши от формата за контакти. Има линк в първия пост.


На коя стъпка е неполучената ти поръчка. ЛР не винаги изпращат мейли ако ти отказват поръчка.

Виж целия пост
# 739
Ами не знам на коя стъпка, аз получих Confirmation de votre commande sur laredoute.fr .


Само по себе си това потвърждение не означава много, защото се получава преди поръчката да бъде обработена. Следи статуса на поръчките си от Suivre mes commandes
Виж целия пост
# 740
Ако даден артикул е наличен след 2 седмици позволява ли плащане с карта? С ПП не става.
Виж целия пост
# 741
Ако даден артикул е наличен след 2 седмици позволява ли плащане с карта? С ПП не става.

Плаща се с карта...
Виж целия пост
# 742
Момичета, помагайте със съвет какво да правя, вече писах, че имам поръчка от 02.07., която най-вероятно е згубена, пуснах я през Франсето. Писах 2 мейла (на контактната форма, дадена на 1ва стр.) миналата седмица и седмицата преди нея, но отговор няма...Къде се очаква да ми отговорят - на мейла, с който се регистрираме, нали? Много е неприятно, защото това ми е единствената поръчка от намаленията и беше за голяма сума...Чудя се дали заради сумата не си правят оглушки?
И за Пейпал да попитам - тъй като са минали 45 дни от плащането, дали е възможно да повдигна диспут, та да ми обърнат внимание? Или да се обадя на телефона на Ларедут директно?
Моля, помагайте, че вече се чудя какво да правя  Embarassed
Виж целия пост
# 743
Pisanche , автоматични отговори поне получи ли?Ако не, писмата ти изобщо не получени и прочетени.
 И си писала в контактната форма, а не на мейла от контактната форма, нали?
За съжаление, доколкото знам е късно за диспут в ПП.
Виж целия пост
# 744
Хексе, не получих автоматични отговори и двата пъти, само накрая като дам ОК (или там каквото беше на френски), ми дава, че запитването е направяно успешно и ще получа отговор на мейла(поне доколкото разбирам, не знам френски).
А пиша директно в контактната форма, която се отваря от линка, да. И там ми излиза директно мейла на акаунта и даже падащо меню с направените поръчки, корто ме изненада приятно...но уви, само дотук с приятните емоции...Оттогава не съм поръчвала нищо, направо не смея, а не, че нямам нужда...коремчето ми вече расте Simple Smile (е, това беше само лирическо отклонение Simple Smile)
Виж целия пост
# 745
НОВА ТЕМА
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия