Blue air

  • 53 478
  • 320
# 285
Не е забранено багажът да е под седалката пред вас. Ако има място в багажното е желателно да е там, но се допуска да бъде и ПОД седалката. Затова доста компании пишат в общите си изисквания освен конкретни размери на ръчния багаж и условието да може да се побира под седалка. Стандартно моята дамска чанат е под седалката и никой не ми прави забележка. Единствено е забранено ако местата са ви до аварийни изходи.
Виж целия пост
# 286
Да наясно съм, че под седалката е ок, но в този случай говоря, че се пъхаше багаж хаотично под седалките и тъй като и там нямаше възможност вече ни накараха да слагаме и между краката си. И по-късно като ставах се убедих,че поне половината пасажери бяха така, включително и от едната страна на авариините изходи. Кофти е при полет 2ч.и 30мин.
Виж целия пост
# 287
Абсолютно никой явно не го интересува колко ръчен багаж имаш, защото на борда се стигна до абсурда да не могат да съберат багажа в отделенията над главите ни и да ни карат да си тикаме раници, чанти, куфари в краката, коего да не говорим че е и забранено.
Не е забранено.
Виж целия пост
# 288
Виж целия пост
# 289
Виж целия пост
# 290
Купих си билети от намалението, но да предупредя ползвателите на карти от Пощенска банка, че не могат да правят плащания на сайта. Блокиран е с оглед сигурност. Може да вдигнат забраната само в работно време. Едва успях.
Виж целия пост
# 291
Здравейте, темата май не е много активна, но все пак ще си задам въпроса. Синът ми има закупени билети отиване и връщане, но май в едната посока /отиване/ няма да му е удобна датата.  Мислехме да сменим датата, но с таксата за промяна 40 евро и доплащането на билета, цената му направо става космическа. Може ли да използваме билета само в едната посока, проблем ли ще е? Явно по-евтино ще е ако купим билет от друга компания.
Виж целия пост
# 292
Аз съм летяла с двупосочен само в едната посока. Още съм жива и пак летя с тях Simple Smile
Виж целия пост
# 293
Ели, благодаря за бързия отговор. Трябва ли да ги информираме предварително за това, че ще се ползва билета само в едната посока? Май задавам глупав въпрос, но досега не съм се сблъсквала с подобен проблем
Виж целия пост
# 294
Ели, благодаря за бързия отговор. Трябва ли да ги информираме предварително за това, че ще се ползва билета само в едната посока? Май задавам глупав въпрос, но досега не съм се сблъсквала с подобен проблем
нее нужно да даваш на никой и никъде обяснения .... излишно , просто правиш едната посока и за другата не мислиш ....
Виж целия пост
# 295
виж се промени нещо точно по този полет, анулиране , промяна на часа всичко се случва  и ще имате шанса да си върните парите , като самите те ви предложат вариянта да се съгласите или да канселирате резервацията безплатно и с въстановяване на сумата , така че виж и това би се случило ....  1 на 1000
Виж целия пост
# 296
Не съм ги информирала за намеренията си.
Виж целия пост
# 297
Благодаря за отговорите! И аз мислех, че не трябва да ги информираме за нищо, ама нали досега не се е случвало ...... А за отмяна и т.н. ще видим, има още време до полета.
Виж целия пост
# 298
Здравейте, утре пътувам от Букурещ за Милано с Блу Еър и не мога да направя онлайн чекин. Изписва ми се следното: ValidateNullBooking
Някой може ли да помогне? Не си вдигат телефона, във фейсбук също никой не отговаря...
Ако направим чекин на летището ще има ли допълнителни такси?
Благодаря предварително!
Виж целия пост
# 299
Разчитам го като непотвърдена резервация, пишете как се е развил случая .... интересно ми е .
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия