И моля ви, не се доверявайте изцяло на мнението на някой, защото детето му е влязло в СМГ след курс при даден преподавател. Ако повечето деца от всеки негов курса ги класират, това може и да говори добре за преподавателя, но ако са едно-две, това не е достатъчно, може просто децата да са си за СМГ и без курс.
Ние тука си казваме мнението, но май не споделяме напредъка от курса от първото състезание до самия изпит. Това е доста обективен напредък.
Айде успех, малко остана до големите опашки за записването. Идете рано и си подгответе списък с преподаватели, за някои може да свършат местата, преди да ви дойде реда.
По мое мнение, щом като сина ти не е научил нищо ново, или детето въобще не се нуждае от курс, или не се е борил за нещо повече от това, което знае и може. Предполагам, че е първият вариант, за което само мога да ви поздравя. Това, обаче въобще не е показателно, защото по-обикновените деца, които искат да напредват, го правят без закъсненията да пречат. А вие какво очаквате от курс за 5-ти клас? Да решават интеграли? Аз описах по-нагоре по-конкретно в какво се изразява напредъкът в общи линии.
Излизането от час е още по-малък проблем, защото излиза след като е раздал задачите и това не изяжда времето на децата.
Резултат? До колкото зная бройката на успелите деца, учили при него е доста над 2-3 или 4-5...
Да сравним началото с междинния резултат (защото все още сме малки за краен) - до края на миналата година синът ми се представяше сравнително добре на състезания, но това не беше достатъчно за ред неща (и рейтинг в СМГ, и самочуствие...). В края на тази уч. година има два сребърни медала от състезания, което може да не е върха на сладоледа, но е доста голям напредък. При това положение, няма как да не защитавам така ревностно позицията си.
Сигурна съм, че твоето дете ще успее със или без курс и независимо при кой ще се подготвя. Но това, че той явно се справя блестящо, не значи, че курса "куца".
![Peace](https://static.bg-mamma.com/Smileys/default/yahoo_33.gif)