От Франция до България - превоз на покупките ни (6)

  • 34 773
  • 754
След като масово използваният онлайн магазин Ла Редут промени условията си за българските си клиенти, поръчките с доставка до България станаха финансово по-неизгодни. Но решение на проблема се намери! Можем да ползваме услугите на превозвач, което не само ни спестява пари от доставката (в повечето случаи), но и ни позволява да пазаруваме от марки и френски сайтове, иначе недостъпни за българския потребител.
Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:
Francetobg
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francetobg.net/bg
http://www.facebook.com/pages/Francetobg/208739925821079?sk=info
За контакт:
skype: francetobg
тел. 0888965179
e-mail: francetobg@gmail.com
Бланка за заявка на доставка - изпраща се само при първата заявка за доставка или при промяна на данните на получателя или начина на изпращане и заплащане

Smart Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
www.smartdelivery.org
http://www.facebook.com/smartdeliveryfr?sk=info
За контакт:
e-mail: info@smartdelivery.org
Бланка за заявка на доставка или Онлайн заявяване на транспортна услуга

Забележка: Превозвачите са подредени по ред на появата им като предлагащи транспортни услуги.

Упътване за вписването на френски адрес за доставка

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.
Francetobg не предлага услугата взимане на пратките от пункт.
Smart Delivery предлага услугата срещу 2 евро на всеки пакет.

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
Ето нагледно как изглежда адресът на посредниците с новия интерфейс на сайта на Ларедут:
Francetobg:      
Smart Delivery:


Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на трите фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания. Grinning

Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5
 Важно! Когато липсва So colisimo, изберете това!      Снимката се отнася само за Ларедут!

Приятно пазаруване!

С благодарности на Слънчогледка и Ева   bouquet


Виж целия пост
# 1
Благодаря за новата тема, Разкошева!   smile3525
Супер си се справила! Поздравления!
И с пожелания бързо да я изпишем, но само с положителни отзиви и всички да са доволни от покупките си от Френско.... Hug
Виж целия пост
# 2
  bouquet за темичката   bouquet
Присъединявам се към пожеланията на Ева  Hug
Виж целия пост
# 3
И аз се надявам само на положителни отзиви, а още повече се надявам на появата на нов превозвач с по-атрактивни условия
Виж целия пост
# 4
Здравейте,момичета, и аз тук с въпросче. Днес трябваше да пристигне пратката ми при превозвача,но ми изписва,че пратката ми не е доставена поради отсъствие на получателя.Знаете ли дали получават пратки в събота -за Francetobg,става въпрос .  newsm12
Виж целия пост
# 5
Здравейте,момичета, и аз тук с въпросче. Днес трябваше да пристигне пратката ми при превозвача,но ми изписва,че пратката ми не е доставена поради отсъствие на получателя.Знаете ли дали получават пратки в събота -за Francetobg,става въпрос .  newsm12
Не. В понеделник ще бъде доставена.От кой сайт е?
Виж целия пост
# 6
Здравейте,момичета, и аз тук с въпросче. Днес трябваше да пристигне пратката ми при превозвача,но ми изписва,че пратката ми не е доставена поради отсъствие на получателя.Знаете ли дали получават пратки в събота -за Francetobg,става въпрос .  newsm12
Не. В понеделник ще бъде доставена.От кой сайт е?

 Благодаря за отговора . От Brandalley  Flutter
Виж целия пост
# 7
В този камион ме няма , явно другата седмица ще е.
Виж целия пост
# 8
Благодаря за труда  bouquet  bouquet  bouquet
Виж целия пост
# 9
Айде и аз тук, макар че напоследък нямам хич време да пусна една поръчка. Надявам се, че скоро ще наваксам.
  bouquet
Виж целия пост
# 10
появата на нов превозвач с по-атрактивни условия

Къде, как, колко????????


Нануче, благодаря за темата и дано я напълним само с положителни отзиви!!!! Hug  bouquet
Виж целия пост
# 11
И аз се надявам само на положителни отзиви, а още повече се надявам на появата на нов превозвач с по-атрактивни условия

Аз се надявам на някой нов превозвач,ако може да е от софийско  Whistling .
Виж целия пост
# 12
Как разбирате, че пратките ви са (или не са) в даден камион?! Предварително  ли уведомяват? Това за кой превозвач е?
Виж целия пост
# 13
Как разбирате, че пратките ви са (или не са) в даден камион?! Предварително  ли уведомяват? Това за кой превозвач е?

Франсето публикува списък на страницата си с имената, килограми и сайта, от който са поръчките. След това пускат мейл с дължимата сума
СД пускат мейл с данните и дължимата сума
Виж целия пост
# 14
И аз се надявам само на положителни отзиви, а още повече се надявам на появата на нов превозвач с по-атрактивни условия

Ха дано, ама дано имат локация и в Пловдив  Whistling
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия