До къде да стига родителската намеса

  • 15 753
  • 290
# 285
magarcho, в кой клас е детето?
По-добре намери свястна класна, а наеми частен учител ако трябва да се смени езика. Кой знае какво не са учили в начален курс, ще навакса. Като е спокоен, ще направи чудеса от храброст с твоя помощ.
Виж целия пост
# 286
Ще споделя какво се случи с нас:  преди 2 г разбрах, че има проблем в занималнята случайно- той нищо не ми е казвал. Ударил на 2-3 пъти едно дете по-едро от него. Притесни ме това, че не е споделил, а не тлква, че е ударил. Разпитах в занималнята и се оказа, че момчето го е обиждало и той от унижение отговаря с удар, после бяга. Само че хулиганът е изпечен и никога учителката не го чува, а ако му направят нещо веднага отива да 'пее' на г-жата. Веднага заведох сина ми на психолог. Тя поговори с него,  няколко пъти го водих 2-3 не повече. Обясни му как да реагира когато някой го обижда, и др. Даде и на мен някои насоки и всичк приключи. Защо не поговорите със специалист?
Виж целия пост
# 287
Не съм изчела цялата тема, само началото..
Искам да попитам нещо - ако едно дете е по-буйно и палаво, това прави ли го невъзпитано?
И ако е малко по-различно от общата маса - какво правим? Пращаме го в ТВУ - ли??

Моето е такова.
Разваля често дисциплината в ДГ, като "прави смешки" на децата.Често отказва да работи "в час"/На 5 навършени години,  по това време, когато бяха забележките/
Става по време на занимания и започва да се разхожда.
Може и да се повтарям в тази тема, но за мен е непростимо децата да "работят" и "да се занимават" от4-5 годишна възраст "Под форма на игра", за сметка на истинската игра.
Не може при 15-20 градусови слънчеви дни децата да се "гърбят" над тетрадките "под форма на игра", вместо да се надбягват, надскачват , да се катерят .Ами естествено ще имат излишна енергия.Аз проверявах моето за хипер активност при специалист, нищо такова няма, но е странен спрямо другите деца, защото му се играе повече.Не пренебрегвам важността на "Заниманията" в предучилищна възраст, но все си мисля, че не са чак толкова значими уменията да запаметяваш и възпроизвеждаш информация, колкото ред други неща.

Закачих се за цитирания пост без да съм чела какъв точно е проблемът на детето , за моето казвам, защото и то е различно в известна степен.Различното е, че му се играе повече, отколкото на другите деца.И да, у нас е точно като войник, но не е стресиран, просто има навици да си прибира нещата, да прекъсне игра, ако се наложи да ми помогне с нещо, да помага при сервирането, вкл. и да "се занимава" с нещата, с които не желае в ДГ.
Проблемът при моето дете беше внезапна смяна на двете учителки в ДГ за един ден, трудно преживя промяната .

Мнението ми за палавите и "непослушни" деца- мисля, че в днешно време са малко децата, които си вземат необходимата доза движение.Дори едно на пръв поглед безцелно бягане в парка, едно макар и малко опасно катерене по дърветата, едно ритане на топка с часове през топлите дни е животворно и жизненонеобходимо И ако се осигури на детето тази необходима доза движение и игра, всичко в един момент си идва на мястото.
Виж целия пост
# 288
Ще споделя какво се случи с нас:  преди 2 г разбрах, че има проблем в занималнята случайно- той нищо не ми е казвал. Ударил на 2-3 пъти едно дете по-едро от него. Притесни ме това, че не е споделил, а не тлква, че е ударил. Разпитах в занималнята и се оказа, че момчето го е обиждало и той от унижение отговаря с удар, после бяга. Само че хулиганът е изпечен и никога учителката не го чува, а ако му направят нещо веднага отива да 'пее' на г-жата. Веднага заведох сина ми на психолог. Тя поговори с него,  няколко пъти го водих 2-3 не повече. Обясни му как да реагира когато някой го обижда, и др. Даде и на мен някои насоки и всичк приключи. Защо не поговорите със специалист?

Голд, точно това исках и аз да обясня. И моят непрекъснато се връща раздран до кръв, с пукната вежда и тн..Но никога не се оплаква на г-жата, а чак като се прибере в къщи ми споделя. И какво - не съм тръгнала да се саморазправям с никое дете - защото смятам, че те са деца и колкото по-малко им се намесваме, толкова по-добре за тях.  Но често точно тези, които са кротки в клас, после извън у-щето издивяват. Само че вече никой не носи отговорност..а, на тези, които се оплакват в клас - родителите тръгват да се саморазправят..
Както и да е - проблемът хич не е едностранен. Колкото до психолози- ние ходим непрекъснато. И изводите никак не са положителни относно ситуацията в у-щето.

Светкавица, и с теб съм напелно съгласна. Не можем да слагаме децата под един знаменател -те са точно толкова различни колкото и ние възрастните.
Виж целия пост
# 289
Здравейте, мами. Незнам тук ли да задам въпроса си.... Детето ми на годинка и 9 месеца има следния проблем: винаги като излезе навън започва да тича без да спре. Ако сме тръгнали нанякъде, през цялото време тича. Дори и уморено продължава. Само навън е това. Не мога да го определя като хиперактивно, защото у дома всичко си е нормално. Само на моменти у дома скача или бяга от стая в стая. Проблемът ми за бягането навън е че все още ползваме количката и незнам как ще я откажем, без нея не мога да се справя с това постоянно бягане. И е опасно предвид автомобили, дупки в пътя, пада, и мен ме измаря тотално....
Който може и знае как, нека ми помогне със съвет.  Confused Как да я отуча да бяга, а да върви редом с мен.
Виж целия пост
# 290
vivianna,
Въпросът ти е за тук:
http://www.bg-mamma.com/index.php?board=12.0
/има и много теми по въпроса/

Но, моля те, избий от главата си дори самата мисъл за хиперактивност!!! Детето ти е мъничко, вероятно здраво и любопитно детенце с много енергия - що за хрумвания?! Гледай на бягането си след нея като на спорт Wink
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия