Хотел Блу Ориндж-сезон 2012г.!

Radostche, и ние днес пристигнахме. Вчерашния ориз не сме го яли, но този със спанака беше жесток!  Laughing Тук сме отново, защото миналата година много ни хареса. Как сега.. не смея да кажа, но нас тримата един комар не ни ухапа... Имаше страхотна салата от цвекло и моркови, уникално телешко! нАистина няма по 10 мнаджи, но за нас по-важното е да ни е вкусно, а тук храната ни допада. За нас не е проблем, че няма обяд - докато се настаним и оправим багаж, и ей я следобедната. Имаше портокали, ябълки, банички и страхотна постна пица! И други неща де, но ние това си хапнахме. Обичам го това място - толкова е зелено и цветно и спокойно и някак си ... отпуска. Уникален плаж - чист, плитък, топла вода - за деца е супер! Ние стояхме до 19 ч някъде, след което без проблем си намерихме масичка.. може би "късмета на начинаещия"  Laughing Дано не се разочароваме. Сега чета, че се е сменила управа и е паднало качеството.
Минерална вода има навсякъде.
Минерална вода има навсякъде.
Различни хора различни мнения newsm78 newsm78 newsm78 така,че споко и хубаво време на заминаващите скоро.
addicted™,повдигна ми духа малко  Laughing Hug
Мразя цвекло ориз със спанак също не ми е от любимите , постната пица няма да я коментирам  #Crazy дано да има една пържолка поне ,като отидем и ние  Laughing
Вода има минерална разбира се ... Месо също - скара не сме яли още ( довечера май е българската кухня - да видим ) , но на всяко хранене има телешко и пилешко, телешко и свинско ... Гладен никой няма да остане , както казах вече ... Цвеклото е едната салата само ... Винаги има шопска , марулена  млечна .... Оризът със спанак не го опитах , защото знам от кога е оризът  Laughing.  И да разбира се,  че всеки има различни критерии и мнение - аз споделям моето - не съм недоволна със сигурност , но догодина ще заложим на хотел от веригите ...
Да ви кажа мен не ме притеснява толкова преработената храна,стига да не е развалена.То дори вкъщи понякога една манджа се е случвало да я ядем по три дена,зависи....Дано и храната в хотела я съхраняват правилно,но като се има предвид,че стои изложена за обяд в ресторанта поне три часа,и после за вечеря е преработена.... Thinking,само да не е развалена.В Добротица -Албена,където храната беше по-разнообразна,беше и много вкусна,също имаше преработени ястия и салати.Веднъж случих на вкиснато сирене,с което бяха направили катък.Но други фрапантни случаи нямаше там.
А в Блу Ориндж няма ли наистина на всеки обяд и вечеря някаква скара,в смисъл печени пилешки или свински филенца,печено пиленце,пържоли....,аз обичам готвено,но големият ми син е по скарата и барбекюто.От изброеното горе ми прилича на меню от студентски стол или заведение за бързо хранене.
rosinauzunova, няма как да се сетя за по-добро определение за храната , от това което си дала ... Не е развалена храната , за това не се тревожи ... Скара няма до сега ... Днес на обяд имаше същото "вкусно" телешко, както впрочем и всеки ден до сега   ...  Катък и подобни "глезотии " няма ... Няма и сирена на обяд и вечеря , няма риба и още много други неща ....

Закуската е една и съща всеки ден : яйца приготвени по 4 различни начина , 2-3 вида колбаси , кашкавал , сирене, домати, краставици, палачинки , мюсли ... Както май се очертава обядите  и вечерите и те са едни и същи всеки ден ...

Само да отбележа ,че установих ,че хотелът има още един плаж с чадъри , който се намира след Бар Лагуна на плажа - още около 15-тина чадъра има там ....
Radostche ,благодаря ти че ми отговаряш! Grinning Ще чакам още разкази от теб,дано си изкарате прекрасно почивката до край.Може би,ако знаех тези неща по-рано е възможно да се бях разколебала дали да резервирам там,да....заради храната.Не е най-важната,но не е и маловажна за една пълноценна почивка,защото ако не държахме толкова на храната просто щяхме да идем на море в някоя квартира или семейно хотелче.През 2008г. бяхме в Св.Влас в едно хотелче 3*,при което имаше разнообразие на храната,но беше като типична студенстка или столова.
Ако е така,много не отива на хотел 4*,какъвто и Блу Ориндж.Дано до август месец променят малко кухнята....

Тази снимка е от преди една година,тук се виждат пържолки и наденички...

А това има ли го тази година:

А това...
Роси миналата година бяхме на Албена и то в парковата зона в хотел Орхидея .Останахме супер доволни въпреки далечината на плажа и извозването с рейс.Но всеки обед и вечер без изключение имаше готвач ,който печеше месо наденица или кюфтета и кебапчета.Ние само това ядохме ,защото в тия жеги ни е напълно достатъчно две кюфтенца със салатка.Минусите бяха че водата беше много студена и пълна с водорасли ,но сигурно такъв период сме уцелили .Избрахме този хотел защото е на брега защото е с една звезда повече от миналогодишния и защото знам че на южното водата е по топла.Дано не се разочароваме че цяла година го чакаме това море !
Мисля ,че хотелът покрива на някакъв процент изискванията за 4 звезди , но не е официлано категоризира с толкова ... Поне никъде не видях плакет със звездите - нито в ресторанта ,   нито на рецепцията, нито в бара - по принип във всички останали хотели, в които сме ходили , звездите а били на видно място , ... Истната е,че всеки си има различни изисквания  и за храна , и за всичко останало - някой ще каже всеки ден скара ли ще ям , друг, защо няма скара  Laughing ... Плажът обаче може да избледни до известна степен част от недостатъците .. Сигурна съм ,че ще си искарате добре ... Ние също си изкарваме чудесно , не сме гладни, жадни или пък недоволни ... Просто сравнявам с друг и места , на които сме били и отбелязвам ,че има и по-добри ... Не се тревожете , ще имате хубава почивка  Hug Hug Hug
Например има ли царевица сладоледа хубав ли е безалкохолното от машини ли е или от бутилки ,всеки ден ли почистват стаите има ли сезонни плодове  Simple Smile

Царевица няма , сладоледът е ок , безалкохолните от машини , сокът определено не е натурален ... Като свърши концентрата от машината тече вода  Laughing, почистват стаите всеки ден , плодовете са едни  същи всеки ден и на всяко хранене - диня , кайсии , ябълки . Сутрин има гадни портокали и сносни банани . Менюто тази вечер е почти същото като снощи ... Присъстват неизменните макарони , спагети , карфиол, пържени картофи , един пържен полуфабрикат , 2 вида месо , едно безмесно ( вчерашния ориз , но объркан със спанак  Laughing) и една супа , салати 3-4 вида - шопска , млечна, марули  ... Вчерашната млечна салата се превръща в таротор на другия ден и други трансформации  Laughingю

Еспресото е от капсули - плаща се .. Иначе стандартното кафе от машина и то само в ресторанта ... На плажа няма бар на хотела , което за мен е тъпо  Rolling Eyes . ..

В никакъв случай няма да останете гладни , но НЕ може да се сравнява с АИ на хотел от големите вериги, както впрочем и цената  Wink

Салати - 3-4 вида. Ей това не е добре.И аз ще спомена Добротица в Албена- поне 7-8 вида бяха салатите. А дето няма сирене на обяд и вечеря - и това никак не го одобрявам.Но съм забелязала че в повечето хотели има само на закуска./Хотели в Златни и Св.Константин/. Поне в Албена има на всяко хранене.
Има бяло Бг сирене на всички яденета с не много високо качество   Peace
Благодаря ви! Grinning
addicted™,
вие от Серенити бей  като сте си тръгнали ,после в Блу Ориндж ли се настанихте?Имахте ли предварителна резервация или сега на място се уредихте?
Питам,тъй като и на мен ми се е случвало да сменям хотели като не ми харесат.
Да, от Сиренити в Оринджа Simple Smile Първо звъннах по телефона до Оринджа и след като ми потвърдиха местата, напуснахме Сиренити. Там имаше доволно кебапчета, кюфтета, наденица и 7-8 вида салати - картофени, макаронени, майонезени и зелеви. Ние сме с друг вкус. Предпочитам 3-4 вида салати, но като предлаганите тук - всички са ми вкусни. От храната продължаваме да сме очаровани - нищо не се е променило! Сега имаше картофена супа, таратор, миш-маш, някакво пилешко /не го погледнах, че не ядем такова/ свинко със зеле, пълнени патладжани с ориз и кайма, телешко със сини сливи, задушени зеленчуци, картофи - задушени, пържени, пасти. Тук наистина плодовете малко им куцат. диня, портокали, ябълки. Снощи имаше и кайсии. Но аз така или иначе трудно карам детето да ги предпочете пред сладоледа, така че го преживявам. Сладолед - пълно с 3 вида топинг! Аз съм капризна, когато говорим за храна, но тук тя е по наш вкус и сме много доволни! Закуската - да едно и също е като навсякъде предполагам, ама то какво да я разнообразяват? Ние си препичаме черен хляб, масло, кашкавал и зеленчуци. Палачинки, ако ти е кеф. Има някакви пържени неща - яйца, бекони, наденички...
А! на някой му стана зле от постната пица следобяд. Има и НЕпостна разбира се, но това е ясно. Рядко предлагат без месо, каквато ние предпочитаме. Наред с нея предлагат и някакви вурсчета за месарите  Laughing това аз няма да коментирам, но явно се търси, щом се предлага.
Тези снимки под кебапчетата все едно са от днес  Grinning Аз съм доволна, че не мога да кажа същото и за първата  Wink