Хотел Блу Ориндж-сезон 2012г.!

Много съм доволна от написаното момичета Simple Smile Благодаря ви, че отделяте време за да ни разкажете.
Нямам търпение да дойде август месец.
Но наистина няма да е лошо от време на време и да има и скара за разнообразие. А за закуската-навсякъде е такава.
addicted, много ми харесва обяда, които си описала. За плодовете-добре ми звучи  Grinning
За салатите-ние в жегите и без това си предпочитаме шопска, важното е да е свежа. А и сирене щом има   chef
И ето, че и проблема с местата на плажа са решени. Страхотно!
Имам предчувствието,че ще е една хубава почивка! Crazy Въпреки някои отрицателни коментари,интуицията ми говори,че всичко ще е както трябва,за да е една почивка перфектна.  Grinning
Предавам от мястото на събитието-с две думи-харесва ми! Уникален плаж,страхотен е за децата! За хотела-много любезен персонал, млади момчета и момичета,направо не мога да повярвам, че и в бг може да има такова нещо. Места имаше както на плажа,така и в ресторанта, намерихме маса отвън, много е приятен бара до басейна. Чак ята от комари не видяхме. Тъй като пристигнахме днес, хванахме следобедната закуска и вечерята, която ни хареса. По-назад в темата е коментирано вече. Има детска стая, в която бяха няколко момичета, които забавляват децата, на моите им беше интересно и се забавляваха следобеда,докато стане време за плаж.
Минусите за мен до тук- вечерта нямаше анимация, вечерята беше до 9, вместо до 10....
Момичета - открих топлата вода - чадърите пред хотел Лагуна Бийч са на Блу ориндж - там почти винаги е празно  , защото явно хората не знаят .... Като дойдете задължитено се информирайте до къде точно е плажът на хотела  Peace Hug
Отново добра новина! Hug
Като ви чета се притесних с по-горните постове,че миналата година бяхме очаровани,да не би тази година всичко да е по-зле,че тръгваме е с малко бебе....

Разкажи какво беше миналата година.
Миналата година бяхме в един хубав хотел с ол инклузив в Сл. бряг. Храната беше на ниво, обслужването също, само не ми хареса басейна, беше много студен. Попитах и ми казаха, че не се подгрява. Явно слънцето не е достатъчно за да се постигне комфортна за къпане температура.
Затова искам да разбера как е водата на басейна в Блу Ориндж?
Ами миналата година бях убедена,че това е последната ни почивка в бг,ама бяхме очаровани,затова пак се връщаме там тази година.Явно не сме от много притенциозните-храната беше супер+всичко останало
Не сме ползвали басейна , защото плажът е невероятен  Peace
iliana_mama вие може би вече сте там, приятна почивка и ако имаш възможност ще се радваме да споделиш мнение  Peace
Ние живот и здраве в понеделник пътуваме, така че очаквайте включване и от мен  Mr. Green
Otkrih plaketa sys zvezdite - 4sa Peace osven tovaot vchera raboti i lobby bazyr
Не се притеснявай! Simple Smile Всичко ще е наред.Аз до колкото четох и разбрах от коментарите на момичетата е,че всичко е наред,само за храната не разбрах дали е била същата миналата година или малко е занижено като разнообразие.Но мисля,че всичко е ок. Simple SmileИма и достатъчно чадъри на плажа,дори да са пред Лагуна Бийч.Разликата е,че вече при пристигане не давот обяд,а чак в 15:30ч. може да се хапне нещо.Тепърва започва сезона и вярвам,че ще стане още по-хубаво и  в хотела.
Ние вчера се прибрахме.
Комарите на детската площадка са най-много. Но с репелент няма никакъв проблем.
На плажа има чадъри на две мета. Делят ги сламените чадъри на плажния бар.
Водата е по-топла от миналата година по-същото време. Първите два дни от нашия престой имаше водорасли, но след силните ветрове и многото вълни морете се изчисти и стана приказно.
Нямаше нужда да се носят хавлиите предварително. Отивахме сутрин към 9.30 и следобед към 17.00 часа.
Стаите се почистват всеки ден, хавлиите се подменят всеки ден, чаршафите веднъж на три дни.
Масите в ресторанта отвън тази година са с 3-4 повече и по-лесно става настаняването.
Храната за нашия вкус е добра. Месата винаги са много добре приготвени. Телешкото е невероятно крехко.
Скара няма. Само на българската вечер имаше кебапчета. По "манджести" са храните за обяд и вечеря, което е добре за децата.
На втората тематична вечер имаше миди, скариди, калмари, сьомга, акула, хек и разни мариновани риби за предястие.
Салатите - шопска, зеле и моркови, червено зеле, зелена салата, снежанка, отделно има нарязани домати, краставици, чушки, маслинки. Така че всякакви комбинации са възможни. Има и сирене на плочки, прилично е.
За закуската няма какво да добавя, но аз обожавам яйца във всякаква форма, така че не съм критерий.
Следобедната закуска - пици с различни съставки, простички, но вкусни.
Постната пица с лук, чушки и доматки наистина е страхотна.
Интернет в нашата стая нямаше и на пул бара също. В лобито не проверявах, че вечер се гледат мачове там.
Басейна не сме ползвали. Нямам мнение.
Тази година анимацията е по-слаба, може би заради мачовете. Миналата година детската дискотека беше 6 пъти в седмицата, а тази 4.
Мацата, благодаря! Всичко звучи страхотно!
Аз искам да попитам само за тези тематични вечери. Понеже до сега като сме ходили ОИ, имаше описано 2 тематични вечери, но да си призная, не съм разбрала нито кога са били, нито какви са бил   Embarassed И за това сега ми е интересно. Някой казва ли кога ще са вечерите или отиваш в ресторанта и е обозначено, че вечерята е БГ или морска. В какъв ден от седмицата са?