Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да избера опцията 'SO COLISSIMO' при изпращане на пратка с превозвач?
Какво означава надписът 'Epuisé depuis' на френски сайт за Ла Редут?
Как да разрешим проблема с отменените поръчки и възстановяване на сумата?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да избера опцията 'SO COLISSIMO' при изпращане на пратка с превозвач?
-
Какво означава надписът 'Epuisé depuis' на френски сайт за Ла Редут?
-
Как да разрешим проблема с отменените поръчки и възстановяване на сумата?
Проблемът с отменените поръчки може да бъде разрешен чрез свързване с La Redoute, като им изпратите съобщение на френски или английски език. За възстановяване на сумата, ако поръчката е платена чрез PayPal, можете да подадете диспут чрез PayPal за възстановяване на сумата. В случай на проблеми с размера на получените артикули, можете да изпратите съобщение до La Redoute с искане за подмяна или възстановяване на сумата.
-
Как мога да разреша проблема, ако не мога да вляза в уебсайта на La Redoute?
-
Какво означава статусът „термин“ на поръчката ми?