Учителската заплата

  • 55 671
  • 610
# 600
Ами не чети постовете ми,след като те затрудняват.От това по-лесно няма. Simple Smile
Колко ниско още може да паднете?  Thinking
Виж целия пост
# 601
Колко ниско още може да паднете?  Thinking

Кой?  Grinning
Виж целия пост
# 602
Ами не чети постовете ми,след като те затрудняват.От това по-лесно няма. Simple Smile
Колко ниско още може да паднете?  Thinking

Виждам, че не желаеш да примеш добрия съвет. Твоя работа, но имай предвид, че това са правила, които се учат още в 5-6 клас, та до 12ти, а след като си учителка предполагам, че не искаш изглеждаш неграмотна в очите на учениците.
Виж целия пост
# 603
Та на темата- вече се изчете горе- долу колко получават в гилдията хората.
За увеличение- личното ми мнение, е че следва да се обвързва с конкретни резултати. Какви- писах. Имам такава идея- споделих я. Некачественото следва да се отделя от качественото винаги, когато е възможно и... всекиму- според труда.
Не ви знам ниско ли падате, високо ли хвърчите, но има начин що- годе обективно да се установи кой какви ги върши в системата и ползи или вреди й нанася- на нея и на учениците, заради които тя съществува /или поне би следвало да съществува/.
Виж целия пост
# 604
Та на темата- вече се изчете горе- долу колко получават в гилдията хората.
За увеличение- личното ми мнение, е че следва да се обвързва с конкретни резултати. Какви- писах. Имам такава идея- споделих я. Некачественото следва да се отделя от качественото винаги, когато е възможно и... всекиму- според труда.
Не ви знам ниско ли падате, високо ли хвърчите, но има начин що- годе обективно да се установи кой какви ги върши в системата и ползи или вреди й нанася- на нея и на учениците, заради които тя съществува /или поне би следвало да съществува/.

 Точно казано!

 И темата може да бъде заключена. Тя се изчерпа.  Peace
Виж целия пост
# 605
Ами не чети постовете ми,след като те затрудняват.От това по-лесно няма. Simple Smile
Колко ниско още може да паднете?  Thinking

Виждам, че не желаеш да примеш добрия съвет. Твоя работа, но имай предвид, че това са правила, които се учат още в 5-6 клас, та до 12ти, а след като си учителка предполагам, че не искаш изглеждаш неграмотна в очите на учениците.
Елл,хубаво е първо да погледнем в собствената си паничка,а после да раздаваме подобни съвети. Wink
Виж целия пост
# 606
Ами не чети постовете ми,след като те затрудняват.От това по-лесно няма. Simple Smile
Колко ниско още може да паднете?  Thinking

Виждам, че не желаеш да примеш добрия съвет. Твоя работа, но имай предвид, че това са правила, които се учат още в 5-6 клас, та до 12ти, а след като си учителка предполагам, че не искаш изглеждаш неграмотна в очите на учениците.
Елл,хубаво е първо да погледнем в собствената си паничка,а после да раздаваме подобни съвети. Wink
Ако имаш някакви критики, бъди смела и ги сподели. С удоволствие ще те изслушам.
Иначе това твойто чудесен пример за тестногръдието и нежеланието на някои учители да се учат или да се вслушат в чуждите думи. Пупитка, четири или дори пет години в университета не стигат, умните хора цял живот се учат, а за учителите, особено началните е задължително да разширяват мирогледа си.
Виж целия пост
# 607
Е,хайде сега!И сама можеш да си прегледаш постовете,няма нужда да ги копирам тук.С такава категоричност може да говори само човек,който е безгрешен.Аз претенции за абсолютен правопис във форума нямам. Wink
Виж целия пост
# 608
Е,хайде сега!И сама можеш да си прегледаш постовете,няма нужда да ги копирам тук.С такава категоричност може да говори само човек,който е безгрешен.Аз претенции за абсолютен правопис във форума нямам. Wink
Специално за теб си ги прегледах - ми не виждам категоричност, нито пък намек, че съм безгрешна...  съжалаявам, сигурно в мен е грешката.
За другото Pupitka - не става въпрос за правопис. Жалко, че не можеш да разбереш. Тук пак у мен е грешката, не мога да се изразявам добре, така че смятам да спра засега и да се отдам на по-смислени каузи.
Виж целия пост
# 609
За увеличение- личното ми мнение, е че следва да се обвързва с конкретни резултати. Какви- писах. Имам такава идея- споделих я. Некачественото следва да се отделя от качественото винаги, когато е възможно и... всекиму- според труда.
Джуди, това е много трудно точно за преподавателски персонал. Не знам каква трябва да е схемата, но ще да е много сложна.
Резултати като оценки (успеваемост на учениците) - тези с трудности в обучението ще бъдат първите нежелани. Не знам как може да бъде проследяван напредъка на всеки ученик поотделно.
Брой взети часове (натовареност, аудиторна и извънаудиторна)
Брой обучавани ученици
Анкети (ама адекватно направени) сред учениците и родителите (в начален курс)
А другият голям проблем, който пряко влияе върху работата на учителя е качеството учебния план и предоставяните учебници.
Виж целия пост
# 610
Отдавна и е време. Авторката получи отговор на въпроса си.

Слънчев ден, дами!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия