Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да сортирам артикулите по цена в онлайн магазина на La Redoute?
Какво означава статусът „Статии за връщане“ на моята поръчка?
Как мога да разреша проблема с това, че поръчката ми не е регистрирана в системата на La Redoute?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да сортирам артикулите по цена в онлайн магазина на La Redoute?
-
Какво означава статусът „Статии за връщане“ на моята поръчка?
Статусът „Статии за връщане“ означава, че един или повече артикули от вашата поръчка трябва да бъдат върнати. Това може да се дължи на неподходящ размер, дефект или други причини. В такъв случай е важно да се свържете с обслужващия екип на магазина, за да уточните процедурата за връщане на артикулите.
-
Как мога да разреша проблема с това, че поръчката ми не е регистрирана в системата на La Redoute?
Ако поръчката ви не е регистрирана в системата на La Redoute, форумът предлага няколко съвета. Първо проверете адреса за доставка и проследете поръчката през профила си на уебсайта на La Redoute. Споделен е и опит за успешно разрешаване на проблема чрез промяна на адреса за доставка и добавяне на ID номера. В случай, че има проблеми с плащането, влезте в профила си чрез полученото писмо и използвайте предоставения линк за актуализиране на данните на картата.
-
Защо повечето детски дрехи нямат размер 108 и от 104 следва направо 114?
-
Как да избера правилния размер на роклята, която поръчах?